شنبه 28 بهمن 1396 - 7:31

اولین واکنش دکتر ایلامی به آزمون استخدامی جنجالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

گروه اجتماعی- روز گذشته آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تنش در حوزه آقایان و سرانجام ابطال آزمون به پایان رسيد.

⭕️ به گزارش بویر نیوز، دکتر ايلامي؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار متني به اتفاقات آزمون نیروهای شرکتی این دانشگاه واکنش نشان داد.

?دستور بررسی ویژه و فوری نحوه برگزاری آزمون نیروهای شرکتی در یاسوج را صادر کرده و با متخلفان به صورت قاطع برخورد می کنم.

? تمام تلاش اینجانب در این مدت و علی رغم همه مقاومت های صورت گرفته جذب نیروهای شرکتی در قالب آزمون، با رعایت عدالت و فضای رقابت بوده است، لذا در این راستا مجددا تاکید می کنم، اتفاقات روی داده نمی تواند ادامه این روند را که خواست همه مسئولان دلسوز و مردم عزیز هست را با چالش روبرو کند.

? با توجه به ماموریت اداری اینجانب در سه روز اخیر و عدم حضور در استان، حداکثر ظرف ۴۸ساعت آینده موضوع جمع بندی و نتایج اقدامات صورت گرفته، اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

?آزمون بکارگیری نیروهای شرکتی 27 بهمن ماه نیز ، ابطال و حداکثر ظرف یک ماه آینده در چارچوب قوانین و مقررات و با رعایت کامل حقوق داوطلبان گرامی مجددا برگزار می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=270606
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    بله دکترمسئولین خوب حرف میزنید ولی ضعیف عمل میکنید

  2. همشهری گفت:

    تنها دستگاه قانونی برگزار کننده آزمون استخدامی سازمان سنجش می باشد در غیر اینصورت غیر قانونی است

دیدگاه شما