قیمت‌ جدید ۵ خودرو در شورای رقابت

درحالی شورای رقابت تورم بخشی در ۵ خودرو را امروز اعلام کرد که بر اساس دستورالعمل این شورا قیمت این خودروها باید به سطح شهریور ۹۱ بعلاوه تورم بخشی شش ماهه دوم امسال برگردد.

پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) :

برای مشاهده قیمت لحظه ای خودرو اینجا کلیک کنید…

تسنیم: شورای رقابت امروز شاخص تورم بخشی صنعت خودرو در شش ماهه دوم امسال برای خودروهای پراید، تیبا، سمند، رانا و پژو ۴۰۵ را بر اساس ارز آزاد و مبادله ای اعلام کرد.

بر اساس دلار آزاد، میانگین درصد تغییر هزینه تولید در بهمن ماه نسبت به شهریورماه امسال برای خودروهای پراید ۶ . ۳۷ درصد، تیبا ۹٫ ۳۷ درصد، پژو ۴۰۵ برابر ۹٫ ۴۱ درصد، سمند ۵ . ۳۹ درصد و رانا ۳۹ درصد اعلام شد.

بر اساس دلار مبادله ای، میانگین درصد تغییر هزینه تولید در بهمن ماه نسبت به شهریورماه امسال برای خودروهای پراید ۳٫ ۲۱ درصد، تیبا ۸٫ ۲۰ درصد، پژو ۴۰۵ برابر ۹٫ ۱۷ درصد، سمند ۸٫ ۲۰ درصد و رانا ۹٫ ۲۲ درصد اعلام شد.

در شهریور ماه سال جاری قیمت کارخانه‌ای پژو ۴۰۵ با ترمز ضد قفل و کیسه هوا ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ، تیبا با فرمان هیدورلیک و کیسه هوا ۱۳ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان، سمند ال ایکس بنزینی با کیسه هوا ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پراید۱۳۱ فرمان هیدرولیک بدون کیسه هوا ۱۰ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان و رانا به عنوان خودرویی ملی ۱۰ میلیون تومان بوده است که با محاسبه شاخص تورمی بخشی هر یک از این خودروها، قیمت این پنج محصول باید تغییر کند.

قیمت‌های جدید بر اساس مصوبه شورای رقابت با احتساب دلار آزاد حداکثر باید به سطح زیر کاهش یابد.

پژو ۴۰۵ با ترمز ضد قفل و کیسه هوا – ۲۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان

تیبا با فرمان هیدورلیک و کیسه هوا – ۱۸ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان

سمند ال ایکس بنزینی با کیسه هوا- ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

پراید۱۳۱ فرمان هیدرولیک بدون کیسه هوا – ۱۵ میلیون تومان

رانا – ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

این در حالی است که قیمت رسمی این خودروها در حال حاضر پژو ۴۰۵ با ترمز ضد قفل و کیسه هوا ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا ۱۹ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان، سمند ال ایکس ۲۶ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ برابر ۱۶ میلیون و پنجاه تومان و رانا ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت‌های جدید بر اساس مصوبه شورای رقابت با احتساب دلار مبادله ای نیز حداکثر باید به سطح زیر کاهش یابد.

پژو ۴۰۵ با ترمز ضد قفل و کیسه هوا – ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

تیبا با فرمان هیدورلیک و کیسه هوا – ۱۵ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان

سمند ال ایکس بنزینی با کیسه هوا- ۱۸ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان

پراید۱۳۱ فرمان هیدرولیک بدون کیسه هوا – ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

رانا – ۲۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

برای مشاهده قیمت لحظه ای خودرو اینجا کلیک کنید…

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
[email protected]

نظرات بينندگان / ۱۴۴ نظر

  1. مهدی
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۵
    Thumb up 14 Thumb down 1
    آقایون خانومای محترم لطفا بر پای اهداف خودتون باستید قرار شد 3ماه خودرو نخریم تا مفتش کنن و ما یه پول صدقه ای هم بهشون بدیم بابا پدر و مادرهای ما انقلاب کردند و 8سال جنگ رو تحمل کردن، اگه ما نتونیم 3ماه از خرید خودرو دست بکشیم که باید فاتحه همه چیز رو خوند من پولشم دارم ولی زیر بار حرف زور نمیرم یا علی

    + پاسخ

    مقدم پاسخ در تاريخ اسفند ۲۷م, ۱۳۹۱ ۲:۰۹ ب.ظ:

    من هم از این حرف شما استقبال میکنم

    . چندین ماه ماشینهاشون رو احتکار کردند و مردم رو بیچاره کردند. حالا هم همون مسیر رو دارن ادامه میدن

    + پاسخ

    فرهاد پاسخ در تاريخ اسفند ۲۷م, ۱۳۹۱ ۲:۴۲ ب.ظ:

    مگه این خودروها چه کیفیتی دارن که این همه گرونش کردن.بخدا اینجوری نیست خودمون مقصر هستیم که میخریم.اگه مردم نخرن خیلی ارزان میشه چون مجبور میشن قیمت رو بیارن پایین

    + پاسخ

    موحدی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲م, ۱۳۹۲ ۱:۲۰ ب.ظ:

    بروبابا

    + پاسخ

    داوود پاسخ در تاريخ اسفند ۲۷م, ۱۳۹۱ ۳:۲۵ ب.ظ:

    دقیقا داداش ملتی که با هم نباشن محکوم به فنا هستن باید از عربا یاد بگیریم /انقدر مرغ نخریدن تا ارزون شد یعنی راست اونا هم نیستیم ایول به همه اوناکه نمی خرن . مردین به مولا

    + پاسخ

    علی پاسخ در تاريخ اسفند ۲۷م, ۱۳۹۱ ۳:۵۰ ب.ظ:

    دراینکه باافزایش قیمت مواداولیه هزینه ساخت خودرو افزایش داشته شکی نیست ولی بایددرنظرداشت که قیمت های قبلی خودروسازهاهم باتوجه به انحصاری بودن بازارخودرو بسیارگران بود پس حالاکه خودروسازهانشان دادندکه لیاقت لطف مردم راندارند بایدقیمت خودروواقعی شده وخودروسازهم یک سود معقول ۱۰ تا۱۵درصدکه درهمه جای دنیااست رابگیرند نه سود۱۵۰ تا۲۰۰ که میگرفتند بااینحساب وباتوجه به اینکه ۴۰ تا۵۰ درصدقیمت خودروبه مواد اولیه بستگی داردشایداگربه قیمت پارسال هم محصولاتشان رابفروشندبازهم ضررنکنند من قیمت جهانی پرایدرانمی دانم ولی پارسال قیمتش ۱۰ میلیون بوددرزمانی که دلار۱۲۲۶ تومان بودپس مشود ۸۱۶۰ دلار حالابه قیمت های زیرکه توسط گمرک اعلام شده نگاه کنید

    ومقایسه کنید عصر خودرو: ارزش‌ گذاری این خودروها در کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین شده و برای اجرا به کلیه گمرک‌های اجرایی کشور ابلاغ شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از جام نیوز، براین اساس دفتر بررسی و تعیین ارزش گمرک ایران در اجرای تبصره ۶ قانون خودرو ارزش گمرکی تعدادی از خودروهای سواری وارداتی را اعلام کرد.

    ارزش‌ گذاری این خودروها در کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین شده و برای اجرا به کلیه گمرک‌های اجرایی کشور ابلاغ شده است.

    ارزش گذاری خودروهای سواری وارداتی مربوطه با توجه به ارزش‌های اعلام شده با در نظر گرفتن بیمه انجام شده است.

    ارزش مدل‌های مختلف خودروهای MG، رنو و هیوندای با احتساب هزینه حمل ۵۰۰ دلار برای خودروهای MG، هزینه ۷۴۸ دلار برای یک مدل خودروی هیوندای و ۶۹۵ دلار برای خودروهای رنو به شرح زیر اعلام شده است:

    ۱- MG550 1800 سی‌سی A/T – قیمت ۱۰۸۳۰ دلار فوب بندر چین – ۱۱۳۳۰ دلار در بندر عباس

    ۲- MG6 سالن چهار در – قیمت ۱۱۱۴۰ دلار فوب بندر چین – ۱۱۶۴۰ دلار در بندرعباس
    ۳- MG6 هاچ‌بک پنج در – قیمت ۱۱۲۵۸ دلار فوب بندر چین – ۱۱۷۵۸ دلار در بندرعباس

    ۴- هیوندای i20 1400 سی‌سی A/T – قیمت ۱۰۰۵۲ دلار فوب – ۱۰۸۰۰ دلار در بندرعباس

    ۵- لاگونا کوپه ۳٫۵ LAT – قیمت ۲۱۲۰۵ یورو فوب – ۲۱۹۰۰ یورو

    ۶- اسکالا ۲ CVT – قیمت ۱۰۴۸۵ یورو فوب – ۱۱۱۸۰ یورو

    ۷- فلوئنس ۲ E2 CVT – قیمت ۱۱۴۲۵ یورو فوب – ۱۲۱۲۰ یورو

    ۸- فلوئنس ۲ E4 CVT – قیمت ۱۲۱۰۵ یورو فوب – ۱۲۸۰۰ یورو
    ۹- لتیتود ۳٫۵ LAT – قیمت ۱۵۲۹۸ یورو فوب – ۱۵۹۰۰ یورو

    ۱۰- لتیتود ۲٫۵ LAT – قیمت ۱۲۹۹۸ یورو فوب – ۱۳۶۰۰ یورو
    ۱۱- کولئوس ۴*۴ ۲٫۵ CVT – قیمت ۱۳۹۰۵ یورو فوب – ۱۴۶۰۰ یورو

    ۱۲- کولئوس ۲*۴ ۲٫۵ CVT – قیمت ۱۱۹۱۵ یورو فوب – ۱۲۶۱۰ یورو

    ۱۳- ترفیک ۲ MT7 پسنجرز – قیمت ۱۱۹۲۰ یورو فوب – ۱۲۶۱۵ یورو

    ۱۴- ترافیک ۲ MT10 پسنجرز – قیمت ۱۳۸۰۵ یورو فوب – ۱۴۵۰۰ یورو

    + پاسخ

    محمد پاسخ در تاريخ اسفند ۲۸م, ۱۳۹۱ ۱۱:۴۷ ق.ظ:

    برو بابا تو از چی خبر داری که اینجوری حرف میزنی…..

    + پاسخ

    محمد سعید پاسخ در تاريخ مرداد ۱۷م, ۱۳۹۲ ۱:۵۱ ب.ظ:

    چون برای ینک اخبار خوب بلد

    + پاسخ

    مسعود از تنکابن پاسخ در تاريخ اسفند ۲۹م, ۱۳۹۱ ۱۱:۰۰ ق.ظ:

    منم هستم نمی خریم یا علی

    + پاسخ

    محمود پاسخ در تاريخ اسفند ۲۹م, ۱۳۹۱ ۱۰:۱۵ ب.ظ:

    احسنت منم پولشو دارم نمی خرم تا ارزون کنند

    + پاسخ

    ما خیلی وقته مردیم پاسخ در تاريخ فروردین ۹م, ۱۳۹۲ ۴:۱۱ ب.ظ:

    این ملتی که من میشناسم ؛هروقت چیزی گران میشه بیشتر اشتیاق پیدا میکنند.از وقتی خودرو گرون شده ،همش تو خیابونا خودرو های صفر کیلومتر رو میبینم که نایلوناشون هنوز کنده نشده اند.شماها به فکر خودتون باشین.هرچی سر این مردم بیاد حقشونه.

    + پاسخ

    شهرام پاسخ در تاريخ فروردین ۱۱م, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۹ ق.ظ:

    بخدا منم پولشو دارم به ماشینم احتیاج دارم ولی به مولا تا پایین نیاد ماشین ایرانی نمیخرم چون میدونم هم دزدی توی روزه روشنه هم پول زور

    + پاسخ

  2. علی هستم از دورود لرستان
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱
    Thumb up 7 Thumb down 1
    من خودم ماشین داشتم فروختم که عوض کنم تاالن نتونستمه ماشین بخرم /شما رو قسم میدم به اون خدایی که میپرستید به فکر مردم باشید به فکر اون کسایی که داشتن ماشین براشون یک آرزوست .از همگی سپاس گذارم

    + پاسخ

  3. صبا
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶
    Thumb up 15 Thumb down 0
    خودرو نخرید

    + پاسخ

    محمد بولاغ پاسخ در تاريخ اسفند ۲۷م, ۱۳۹۱ ۲:۲۱ ب.ظ:

    باهات موافقم داداش . اگه واسه ۶ ماه دندون رو جیگر بذاریم و خودرو نخریم جواب خوبی به گرون کردن خودرو به کارخونه دارا داده میشه

    + پاسخ

    تک پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۷م, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۷ ب.ظ:

    برادرم نمیتونیت نخرید که اصلا امکان نداره من یکی که میخرم بابا انقدر بدون ماشین گشتم بابام در اومد ارزون نمیشه من مطمئنم

    + پاسخ

    فرهاد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۵م, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۴ ب.ظ:

    من می خرم تا کی نخریم

    + پاسخ

  4. امید
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
    Thumb up 7 Thumb down 1
    با این روندی که پش گرفتن دیگه کسی نباید ماشین دار بشه

    + پاسخ

  5. سپهراد
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
    Thumb up 8 Thumb down 0
    جالبه به مرگ ميگيرن تا به تب مردم راضي بشن واقعا كه قيمت 8 ميليون كجا 13 ميليون تومان كجا من كه نمي خرم

    + پاسخ

  6. مهدی
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲
    Thumb up 5 Thumb down 3
    قیمت رانا برای شهریور کمتر از 15 ملیون اعلان شده بود نه 10 ملیون شما درسته و نه 21.5 تابناک (که قیمت عجیب داده شده برای مهر ماه بود) اما نکته ای که هست اینه که این جدول برای هزینه های ارزی اشتباه دارد . ارز در شهریور 1226 بوده و ارز مبادله ای الان حدود 2450 است یعنی 100 درصد افزایش داشته است نه 5.7 درصد!! . با این حساب مثلا برای رانا افزایش ارزی برابر است با: 29 درصد کل یعنی در مجموع می شود 52.6 درصد نه 22.9 پس قیمت نهایی رانا با ارز مبادله ای با فرمول شورای رقابت میشود: قیمت رانا در شهریور ~= 15 ملیون 15 * 1.526 = 22.89 ملیون برای پراید هم حساب کردم افزایش بخشی از شهریور 51.1 درصد است نه 21.1 درصد

    + پاسخ

    علی پاسخ در تاريخ اسفند ۲۷م, ۱۳۹۱ ۲:۵۳ ب.ظ:

    قیمت ارزدرشهریوردرحدود۲۲۰۰ تومان بود

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اسفند ۲۸م, ۱۳۹۱ ۸:۴۵ ق.ظ:

    شما مدیریت شرکت خودرو سازی رو دارید بابا اینم ازانهاست

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اسفند ۲۸م, ۱۳۹۱ ۸:۱۲ ب.ظ:

    خب همون رانای که میگی چیه که انقد بالا باشه!!!!حالت خوش نیست

    + پاسخ

  7. داریوش
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴
    Thumb up 1 Thumb down 0
    منظور از نرخ ارز مبادلهای ونرخ ارز آزاد یعنی چی یکی رو اعلام کنین خیال مردم رو آزاد کنید یا این ور بوم یا اون ور بوم شما راست نشستین وسط دیوار نه خودتونو از این ور میکنین نه از اون ور جرات داشته باشین یا با مردم باشین یا ...

    + پاسخ

  8. میثم
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۳
    Thumb up 4 Thumb down 1
    خودرو نخرید تا بفهمن مشتری وقتی میگه نه یعنی چی

    + پاسخ

  9. مجید
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
    Thumb up 4 Thumb down 0
    صنعت خودرو سازی 33 سال امتحانش را پس داده ، مردم به خاطر حمایت از این صنعت در طی این مدت ،جونشون را به خاطر بی کیفیت بودن تولید ماشین ها در جاده ها از دست داده اند ، که این سرمایه های انسانی از دست رفته با هیچ چیزی قابل جبران نمی باشد ، بهتر است این صنعت تعطیل بشه و واردات خودرو آزاد بشه ، و به جای حمایت از این بخش در سایر صنایع مانند واکسن سازی ، دارو سازی ، نفت و پتروشیمی که دارای مزیت رقابتی هستیم سرمایه گذاری کنیم ، این یک اصل اقتصادی است و توسط اقتصاددان بزرگ دنیا ، ریکاردو به اثبات رسیده است.

    + پاسخ

  10. مجید
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۹
    Thumb up 2 Thumb down 0
    منم موافقم که به جای حمایت از خودروسازی، از صنایع دیگه حمایت بشه، .. همون آشه همون کاسه. بری چی باید پای خودرسازی واسیم که هم پولمونو میگیره و هم جونمونو. ماشینای با کیفیت و ایمن حق این ملت شریفه. در ضمن به آقایون بگید که ما خودرو نمییییییییخرییییم.

    + پاسخ

    ali پاسخ در تاريخ اسفند ۲۷م, ۱۳۹۱ ۳:۴۲ ب.ظ:

    اره منم موافقم بعدشم ایطور بهتر میشه این شرکتای خودرو ساز ایران بامحصول بی کیفیتشون ورشکست کنن

    + پاسخ

  11. مجتبی
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۵
    Thumb up 2 Thumb down 0
    اقایون به نظرمن این کارا همه ش جنگ زرگر یه همه اینا باهم تبانی کردن تاقیمت مورد نظرشونو به مردم مظلوم تحمیل کنن اگثر اینا سحام دار همین شرکتای خودروسازی هستن باهم دست به یکی کردن به ظاهرباهم دعوا دارن ولی پشت پرده به ریش منو شمامیخندن بهترین کار وبهترین راه حل دست خود مردمه خودرو نخرن تاکمراینابشکنه

    + پاسخ

    علی دینی پاسخ در تاريخ اسفند ۲۷م, ۱۳۹۱ ۱:۱۸ ب.ظ:

    من علی دینی دوست مجتبی هستم بانظر ایشون کاملا موافق هستم اقاموسی هم همینو میگه

    + پاسخ

  12. محسن از سقز
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶
    Thumb up 3 Thumb down 0
    فقط میتوانم بگم بسیارمتاسفم -چون هیچ ملتی از ایرانی قدردانتر نیست .یکی ازدوستان ما با پژو 405 مدل سال 89 که دوماه از خریدآن گذشته بود به کردستان عراق میرود به خیال خودش با ماشین صفرش کلاس بزارد میگفت وقتی ماشینهای اونجا را دیدم خیلی خجالت کشیدم و فامیلم حتی نگذاشت پژو را بیرون ببریم گفت آبروریزی میشه درحالیکه با پول پژو بهترین ماشین اونجا را میتوان خرید .این است پاداش سالها تحمل مردم و استفاده ار بی کیفیتترین ماشینها .....

    + پاسخ

  13. محسن
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵
    Thumb up 5 Thumb down 0
    چاره کار فقط چند ماه نخریدن است

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۹م, ۱۳۹۲ ۲:۱۰ ب.ظ:

    شاید این جمعه بیاید

    + پاسخ

  14. naiem
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۸
    Thumb up 2 Thumb down 0
    nakharid ta begandad .

    + پاسخ

  15. علی رضا
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰
    Thumb up 2 Thumb down 0
    دوستان ،خواهش میکنم ،التماس می کنم،استدعا دارم،جون هر کی که دوست دارین ماشین نخرین تا اینایی که منم منم می کنن و مردم شریف و متمدن ایران را به گربه تشبیه می کنن بفهمن با پول همین مردم زنده اند و فخر فروشی میکنند.

    + پاسخ

  16. اکبر
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۱
    Thumb up 3 Thumb down 0
    اره بهترین راه تحریمه اینا به فکر مردم نیستن هر کی بخره واقعا هم به خودش وهم به همه خیانت کرده

    + پاسخ

  17. ناشناس
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷
    Thumb up 3 Thumb down 0
    چاره نخريدن است والسلام

    + پاسخ

  18. هاملت
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
    Thumb up 4 Thumb down 0
    تورو به خدا نخرید 2 تا 3 ماه نخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخرید بعد هرچی دوست داشتید بخرید من که بول دارم ولی نمیخرم

    + پاسخ

    ali پاسخ در تاريخ اسفند ۲۷م, ۱۳۹۱ ۳:۳۲ ب.ظ:

    اره نخریدموافقم ولی بعضیا انگار ۱۰تا ۱۰تا ثبت نام میکنن که لاعث میشه قیمتا اینطورشه

    + پاسخ

    تک پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۷م, ۱۳۹۲ ۱:۳۶ ب.ظ:

    لاعث نوو باعث در ضمن به اونا میگن دلال کارشون اینه افزایش قیمتها مثله ماشین خونه زمین باغ باغچه حتی ارابه اگه این دلالا دست رو چیزی بزارن قیمتا واویلا میشه حتی اگه دست رو چیزای بی ارزشم بزارن قیمتارو افزایش میدن بابا من کسیرو میشناشم با این خریدو فروشهای الکیش تو ۳ماه به خدا ۷۵میلیون سود کرده شوخی نیست ها ۷۵ میلیونه تومن نیست داره تو ۳ماه بوله دوساله منو در میاره

    + پاسخ

  19. آرش
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴
    Thumb up 1 Thumb down 0
    بنظر من مردم برن ماشین خارجی مدل پایین بخرن ارزش بیشتری داره تا ماشینی که حداقل کیفیت و حداکثر قیمت رو داره. میری میخری میتسوبیشی 12 میلیون, 4 میلیون هم هزینش میکنی واسه سرویس کامل کاملش میشه 16 میلیون تازه میشه هم قیمت پراید. میتسو کجا و پراید کجا!!!!

    + پاسخ

  20. رضا
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۸
    Thumb up 2 Thumb down 0
    دعوا دعوای زرگری است مردم با غیرت نخرید.

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۹م, ۱۳۹۲ ۲:۱۴ ب.ظ:

    ای بابا کدوم غیرت

    + پاسخ

    تک پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۷م, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۹ ب.ظ:

    غیرت داریم بابا جان خیلی هم داریم فقط صبر نداریم اگه میخواست ارزون شه تا حالا ها میشد اگه نخریم هم ارزون نمیشه من تو بازارم خبر دارم هر روز تو بازار میگردم به امید اینکه ارزون شه اما نمیکنن میشه قضیه ی مرغ و برنج که هر روز گرون میشه اما ارزون نمیشه قبول کنید برادرا

    + پاسخ

  21. مهدی
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲
    Thumb up 1 Thumb down 0
    چاره مردم نخریدن و چاره مسئولان کم کردن تعرفه واردات خودروهای خارجی تا رقابت سازنده ای ایحادبشه . به امید ویرانی کاخهای گرانی.

    + پاسخ

    تک پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۷م, ۱۳۹۲ ۱:۰۳ ب.ظ:

    اینیکه داری میگی برادر مهدی چاره نیست کاسه ی چه کنم چه کنمه دستمون گرفتیم که اخر یه چه کنم باهال یادمون افتاد که نخریم تا شایییییییییییییییید یه روزی ارزون شه اره تا کی شما بگید ما صبر میکنیم ایا میدونید کی ارزون میشه اصلا ارزون میشه

    + پاسخ

  22. پیش خریدار رانا
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲
    Thumb up 2 Thumb down 0
    مگر قیمت رانا در شهریور چقدر بوده و چگونه محاسبه کردید که این قیمتهای جدید را در آورده اید

    + پاسخ

  23. غلامرضا
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲
    Thumb up 3 Thumb down 0
    نخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررریددددددددددددددددددددد تا حساب کار دستشون بیاد.

    + پاسخ

  24. رضا
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷
    Thumb up 1 Thumb down 0
    مردم شریف را مسخره کرده اید بااین سیاه بازیها

    + پاسخ

  25. ali
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۹
    Thumb up 1 Thumb down 0
    بابا این ماشینای ایرانی بااین قیمت بالا که اصلاارزششو نداره نخرید!1!!!!بعد ببین همین پرایدو زیر 9میلیون میدن یانه

    + پاسخ

  26. lمجید
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    با سلام آره بخدا نخرین مردش و قولش نخرین ارزون بشه رو دستشون بمونه تا حقوق کارگرانشون رو از همون پولهایی که قبلا می گرفتن تامین کنن ما که بی کاریم اما نخرین جون مادرتون نخرین ماشین ایرانی نخرین تولید ایرانی برای ایرانی باید باشه نه برای خارج از کشور بصورت مفتی . بدبختیش برای ما چرا ؟؟؟

    + پاسخ

  27. ناشناس
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    دراینکه باافزایش قیمت مواداولیه هزینه ساخت خودرو افزایش داشته شکی نیست ولی بایددرنظرداشت که قیمت های قبلی خودروسازهاهم باتوجه به انحصاری بودن بازارخودرو بسیارگران بود پس حالاکه خودروسازهانشان دادندکه لیاقت لطف مردم راندارند بایدقیمت خودروواقعی شده وخودروسازهم یک سود معقول 10 تا15درصدکه درهمه جای دنیااست رابگیرند نه سود150 تا200 که میگرفتند بااینحساب وباتوجه به اینکه 40 تا50 درصدقیمت خودروبه مواد اولیه بستگی داردشایداگربه قیمت پارسال هم محصولاتشان رابفروشندبازهم ضررنکنند من قیمت جهانی پرایدرانمی دانم ولی پارسال قیمتش 10 میلیون بوددرزمانی که دلار1226 تومان بودپس مشود 8160 دلار حالابه قیمت های زیرکه توسط گمرک اعلام شده نگاه کنید ومقایسه کنید عصر خودرو: ارزش‌ گذاری این خودروها در کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین شده و برای اجرا به کلیه گمرک‌های اجرایی کشور ابلاغ شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از جام نیوز، براین اساس دفتر بررسی و تعیین ارزش گمرک ایران در اجرای تبصره ۶ قانون خودرو ارزش گمرکی تعدادی از خودروهای سواری وارداتی را اعلام کرد. ارزش‌ گذاری این خودروها در کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین شده و برای اجرا به کلیه گمرک‌های اجرایی کشور ابلاغ شده است. ارزش گذاری خودروهای سواری وارداتی مربوطه با توجه به ارزش‌های اعلام شده با در نظر گرفتن بیمه انجام شده است. ارزش مدل‌های مختلف خودروهای MG، رنو و هیوندای با احتساب هزینه حمل ۵۰۰ دلار برای خودروهای MG، هزینه ۷۴۸ دلار برای یک مدل خودروی هیوندای و ۶۹۵ دلار برای خودروهای رنو به شرح زیر اعلام شده است: ۱- MG550 1800 سی‌سی A/T – قیمت ۱۰۸۳۰ دلار فوب بندر چین – ۱۱۳۳۰ دلار در بندر عباس ۲- MG6 سالن چهار در – قیمت ۱۱۱۴۰ دلار فوب بندر چین – ۱۱۶۴۰ دلار در بندرعباس 3- MG6 هاچ‌بک پنج در – قیمت ۱۱۲۵۸ دلار فوب بندر چین – ۱۱۷۵۸ دلار در بندرعباس ۴- هیوندای i20 1400 سی‌سی A/T – قیمت ۱۰۰۵۲ دلار فوب – ۱۰۸۰۰ دلار در بندرعباس ۵- لاگونا کوپه ۳٫۵ LAT – قیمت ۲۱۲۰۵ یورو فوب – ۲۱۹۰۰ یورو ۶- اسکالا ۲ CVT – قیمت ۱۰۴۸۵ یورو فوب – ۱۱۱۸۰ یورو 7- فلوئنس ۲ E2 CVT – قیمت ۱۱۴۲۵ یورو فوب – ۱۲۱۲۰ یورو ۸- فلوئنس ۲ E4 CVT – قیمت ۱۲۱۰۵ یورو فوب – ۱۲۸۰۰ یورو 9- لتیتود ۳٫۵ LAT – قیمت ۱۵۲۹۸ یورو فوب – ۱۵۹۰۰ یورو 10- لتیتود ۲٫۵ LAT – قیمت ۱۲۹۹۸ یورو فوب – ۱۳۶۰۰ یورو 11- کولئوس ۴*۴ ۲٫۵ CVT – قیمت ۱۳۹۰۵ یورو فوب – ۱۴۶۰۰ یورو 12- کولئوس ۲*۴ ۲٫۵ CVT – قیمت ۱۱۹۱۵ یورو فوب – ۱۲۶۱۰ یورو 13- ترفیک ۲ MT7 پسنجرز – قیمت ۱۱۹۲۰ یورو فوب – ۱۲۶۱۵ یورو ۱۴- ترافیک ۲ MT10 پسنجرز – قیمت ۱۳۸۰۵ یورو فوب – ۱۴۵۰۰ یورو

    + پاسخ

  28. ناشناس
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۸
    Thumb up 2 Thumb down 0
    اگه واردات خودرو آزاد بشه و ماشین ها رو با قیمت ارز مبادله ای تحویل مردم بدهند کی میاد ماشین های تولید داخل رو بخره وقتی میشه با همون پول ماشین با کیفیت خوب خرید......................

    + پاسخ

  29. ناشناس
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۸
    Thumb up 2 Thumb down 0
    اگه واردات خودرو آزاد بشه و ماشین ها رو با قیمت ارز مبادله ای تحویل مردم بدهند کی میاد ماشین های تولید داخل رو بخره وقتی میشه با همون پول ماشین با کیفیت خوب خرید......................

    + پاسخ

  30. ارمین
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳
    Thumb up 1 Thumb down 0
    ذوستان خرید خودرو بی کیفیت اونم با این همه افزایش قیمت غیر کارشناسی. اونم تنها بخاطر عرضه نکردن خودرو توسط خوردو سازان. ظلم به خودمونه. تو رو خدا یکم همت کنید دیگه قرار نیس بخاطر یک مشت ذلال انقدر زور بشنویم. این نتیجه انقدر حمایت از خودرو سازه

    + پاسخ

    تک پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۷م, ۱۳۹۲ ۱:۱۹ ب.ظ:

    یه جواب هم به تو بدم اره قبول داریم بیکیفیته کجایی هستی تو کدوم شهر و کدوم منطقه رفتی منطقه ی فقر نشین شهرتون خونه قیمت کردی .تو دست وبالم یکم بول داشتم با بابام قرار شد بریم خونه بخریم برا ۵۰میلیون باور میکنی با این بولی که من تو دستم دارم یه تف نمیندازن تو دستم چه برسه به خونه اونم تو منطقه های فقیر جامعه حالا خونه خریدم اما ۵۰ متر تو بنبست تو خاکی نه گاز داره نه اب نه برق بس ماشینم همینطوره برا ۱۰ تومن ماشین نمیدن میدن ها البته لگن صحبت خرید یا قیمت ماشینو خونه نیست ها مهم ارزش بول کشورمونه بولمون خیلی بی ارزش شده بی ارزش بی ارزش تر ازبولی که تا دیروز جلوتر از بول رایج ترکیه بود الان کم ارزش تر از اون بول شده

    + پاسخ

  31. اکبر
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
    Thumb up 1 Thumb down 0
    چه میشد وسئلان هم پراید سوار شوند تا معنی جان دادن را بفهمند

    + پاسخ

  32. امیر از اندیمشک
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۳
    Thumb up 2 Thumb down 0
    مرد باشیم سر حرفمون بمونیم

    + پاسخ

  33. رضا
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۸
    Thumb up 1 Thumb down 0
    خرید خودرو ممنوع من فکر می کنم نخریم بهتره وقتی ماشینا رو دستشون باد کرن می فهمن راستی چه جوری میشه این پراید خارج از کشور 4میلیون داخل 14 میلیون اگه صرف نمی کنه باید همش صرف نکنه

    + پاسخ

  34. هادی
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶
    Thumb up 1 Thumb down 0
    فقط 3 ماه نخرید باور کنیدِ ببینید چه معجزه ای میشه

    + پاسخ

  35. ناشناس
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷
    Thumb up 1 Thumb down 0
    دوتانرخ دادن چه معنی داره بابا یه نرخ مشخص بدین قال قضیه روبکنیدچرامردم وسردرگم میکنین.البته نباید خرید موافقم چون هنوزاین خودروهاارزش این همه پول روندارن.خداوکیلی کسی نخره

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اسفند ۲۸م, ۱۳۹۱ ۷:۳۶ ب.ظ:

    موافقم یعنی چی ؟ قیمت واقعی کدومه ؟ مردم را مسخره کردن

    + پاسخ

  36. ناشناس
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵
    Thumb up 1 Thumb down 0
    شورای رقابت صادقانه عمل کرده. حالا وظیفه ماست که با نخریدن خودرو مطالبات خودمون رو دنبال کنیم.

    + پاسخ

  37. مهدی
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۷
    Thumb up 1 Thumb down 0
    اگر نمي صرفه توليد نكنه بهتراست دل ملتي كه ريشه درخون شهدا دارد.بدرد بياورد.استكبارباتحريم هاي مختلف خودمان هم از اب گل الود ماهي بگيريم .تو را به خدا فكر كنيد تصميم بگيريد.چه جوري به خودمان اجازه ميدهيم درسرما پيراهن بجه كسي نازك كني تا پيراهن بچه خودت كلفتر شود .ميداني بهترين سرمايه كه به ارث مي گذاري فرزند نيك است .كه خوب بدش دامن گير خودت ميشود يا حق.

    + پاسخ

  38. قدرت
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۳
    Thumb up 1 Thumb down 0
    شما رو خدا نخرید تا بیاد پایین سزای گرونی نخریدنه من هم خودم خواستم سمند بخرم با این گرونی نمی خرم

    + پاسخ

  39. ناشناس
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷
    Thumb up 1 Thumb down 0
    من ثبت نام کردم اکه قیمت نیاد پائین مطمئن باشید پولم را پس می گیرم

    + پاسخ

  40. محمدرضا
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۳
    Thumb up 2 Thumb down 0
    درخردادماه نودویک باواریزمبلغ ده میلیون تومان یکدستگاه رانا ثبت نام کرده ام ودر همین زمان دوست من- بصورت مشابه درهمان نمایندگی -خودروی فوق الذکرراثبت نام کرده است با این تفاوت که دوستم در ابانماه با واریز یازده ونیم میلیون دیگرخودروی مورد نظرراتحویل گرفته والان حدودچهارماه است که ازان استفاده میکند درحالیکه برای من سه روز قبل دعوتنامه صادرومبلغ نوزده میلیون واندی درخواست وجه شده است واین درحالی است که قیمت خودروی رانا هنگام ثبت نام حدودچهارده ونیم میلیون اعلام گردیده بود حا لا قضاوت با شما وبه مسولین ایران خودرو بگویید یاسرمایه نصف شده مرا مدنظرقراردهند یاقیمت اعلامی زمان ثبت نام را -اینقدر ظلم درحق کارمند این جامعه روا نیست

    + پاسخ

  41. رضا
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۷
    Thumb up 1 Thumb down 0
    سلام بر همگی بیاین 6 ماه خودرو نخریم قول بهتون میدم ورشکستگی ایران خودرو حتمی میشه نامردا حاضرن خودرو را با ابشن های زیاد بفروشن به خارج کشور (هرچند هم ازشون نمی خرن) حق شونه ورشکسته بشن انشاالله خدا حقشونو بده

    + پاسخ

  42. وفا
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۶
    Thumb up 1 Thumb down 0
    برای اینکه قیمت واقعی بشه باید نخرید تا مجبور به کاهش قیمت شود قیمتی که بیشتر از نصفش سود است اینها میخاهند سود 100 در 100 داشته باشن ملت نخرن مسله حله

    + پاسخ

  43. تورا بخدا
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۵
    Thumb up 3 Thumb down 0
    این همه قیمت چیه گذاشتین روی ماشین ها مثلاٌ یک پراید 500 کیلو وزن داره که اگر همه ی آن هم آلومینیوم باشد دو میلیونو پانصد هزار تومان ارزش دارد حالا برای کارگر وغیره هم پنج میلیون تومان ببرید بقیه را در کدام جدول جا می کنید تورا بخدا در فکر مردم باشید حیفه با این مردم این جوری بازی کنید

    + پاسخ

  44. داود
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    آقایون خانوما ، خرید ماشین تحریم شد . هر کی ماشین بخره به ملت ضرر رسونده . بیاید یک بار هم که شده خودمون خودمونو تحریم کنیم و ماشین نخریم . آهای مردم ، ماشین نخرید تا کارخونه دارا ماشیناشون رو دستشون بمونه تا اونوقت بیان هدیه میدن .

    + پاسخ

  45. پیمان
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۴
    Thumb up 0 Thumb down 1
    مردم رو جیگر فرز کردن وزیرامون رشوه میگیرن قیمت رو ویرن رو20 بعد ویگن خودرو ساز باید ارزون کنه میشه 15 مردم میگن خدا عمرش بده وزیرو ارزون کرد مردم جیگر نمیگن قیمتش 7 تومن بود پس همین بهتر که جیگر باشن . وزیر خودتی ....!!!!

    + پاسخ

  46. هستی
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    خواهشا لطفا خودرو نخرید ....... نخرییییییییییییییییییییییییییییییید هر کس بخره هم به خودش ضرر زده هم به بقیه بزارید خودروسازها متضرر شوند نه خودمان همه چیز دست من و شماس دوست عزیز

    + پاسخ

  47. آرش
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    در کشور ما کسای که میگن این کارو نکنید اون کارو نکنید خودشون قبل همه دست به کار میشن در این مورد هم کسای که میگن نخرید خودشون قبل همه میخرن بهر حال فعلا این قیمتهای دو پهلو رو هم که خودرو سازها قبول نکردن مثل قضیه 1+5 دو طرف دارن میجنگن تا که چی پیش بیاد من هم که تصمیم دارم تا بعد عید صبر کنم

    + پاسخ

  48. ابراهیمی
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    با سلام امیدواریم که خودرو سازان عزیز زیر بار این قیمتها برن!!!!!!!!!که اگه این طور بشه چی میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    + پاسخ

  49. رامین
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    خواهش میکنم یه مدت خودرو نخرین تابفهمند اراده یه ملت قیمت یه کالا رو تعیین میکنه نه نظر روسای کارخانه ها

    + پاسخ

  50. مجید
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ببینیم یک بار هم که شده این آقایون میتونن جلوی این خودرو سازهای بی کیفیت و فرصت طلبو بگیرن یا نه. به هر حال راه چاره نخریدن خوذروی ایرانیه. همش به هوای پشتیبانی از صنعت خودرو سر این مردم بیچاره رو کلاه میذارن. آخه تا چه موقع؟!!!!! بابا تعرفه بی خودی وارداتو بردارید و بگذارید این مردم حق انتخاب داشته باشن.

    + پاسخ

  51. علی
    | ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    به نظر من اگر خیلی خیلی واجب نیست نخرید تا خرداد ببینیم چی میشه من بااین قیمتها ماشین نمی خرم پولشم دارم ولی فعلا یه موتور خریدم کارم راه میفته ما که نمردیم از بی ماشینی لطفا یه کم عزت نفس داشته باشید الان مشتریان از خرید دست برداشتن خودشون به التماس میفتند و حداقل شرایط خرید متنوع می کنن تا از این ورشکستی نجات یابند.اندکی صبر سحر نزدیک است

    + پاسخ

  52. ناشناس
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰:۲۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    اگر مردم نخرند دیگران هم نمی خرند آن وقت پداش چند ده میلیونی مدیران چه جوری و از کجا تامین میشه؟

    + پاسخ

  53. جوان
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱:۰۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    من با کلی آرزو پول جمع کردم تا ماشین بخرم ولی ماشین شد جن و من بسم الله.به جان خودم اگه 3 ماه هیچ کس ماشین نخره خودشون مجبور میشن بیان منتمون رو بکشن که از محصولشون استفاده کنیم.

    + پاسخ

  54. حمید
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱:۵۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ای کاش هیچکی ماشین نخره تا ارزون بشه

    + پاسخ

  55. باقری
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۵:۵۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    دلیل اصلی افزایش قیمت شل بودن خود نهادهای نظارتی دولت هستند مثلا همین اعلام نظر شورای رقابت.ارض مبادله ای و ازاد دیگه چه صیغه ایه یه قیمت مقطوع بدن محکم روش وایسندهمین معلوم نکردن خودش عامل افزایش قیمته

    + پاسخ

  56. علی
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۶:۴۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    مردم بایستی که ماشین بی کیفیت با قیمت گرون نخرن.یه مثال قدیمه که میگه:خردمندی را گفتند که حریر گران است.گفت ما ارزان کنیم.گفتند چطور . گفت نخریم و نپوشیم

    + پاسخ

  57. ناشناس
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۷:۳۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    جواب احتکارهای چند ماه گذشتشون نخریدن الان می باشد. تو رو خدا نخرین نخرین. نخرین.نخرین.نخرین نخرین

    + پاسخ

  58. نادر
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۸:۱۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    من که چشمم اب نمیبینه تا دوسال اینده حتی هزار تومانم ازقیمت این ارابه های ایرانی کم بشه

    + پاسخ

  59. سعید
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۸:۳۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    آقا نخرید

    + پاسخ

  60. اشکان
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۸:۴۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ما که چند ماه دیگه صبر کنیم نخریم دست گدایی خودرو ساز جلو این ملت دراز می شود شعار این ملت ما نمی خرییییییییییییییییییییییییییییم

    + پاسخ

  61. مهدی
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۸:۴۵
    Thumb up 1 Thumb down 0
    تا الان قیمتا عوض نشده اقا اگه شورای رقابتو قبول ندارن بگید مردم سرکار نباشن

    + پاسخ

  62. امیر
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۹:۲۸
    Thumb up 1 Thumb down 0
    سلام دوستان آقا اینا مردمو سرکار گذاشتن اصلا خوذرو نباید خرید دیروز ماشین صفر من بهمن ماه خریدم آزادراه همدان ساوه روی گاز خاموش شد روشن نشد دیگه رو بنزین مثلا طرح نوروزی گذاشتن 2 ساعتو نیم یدونه پلیس از اونجارد نشد بگه به من خرت به چند من بعدش یه یدک کش اومده برای 2 کیلومتر بکسل تا پمپ بنزین 100 میخاد بگیره.اینا خودرو هاشو ن بی کیفیت هست هیچ خدماتشونم افتضاحه

    + پاسخ

  63. رضا
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۹:۴۳
    Thumb up 1 Thumb down 0
    مردم نخرینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

    + پاسخ

  64. رضا قره محمودلو از گالیکش
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۹:۴۵
    Thumb up 1 Thumb down 0
    مردم نخرینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

    + پاسخ

  65. عرشیا
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۱
    Thumb up 1 Thumb down 0
    من هم با همه دوستان موافقم خودم تصمیم داشتم قبل از تعطیلات یه ماشین بخرم ولی به این نتیجه رسیدم که بیاییم یکبار هم که شده عزم ملی ایرانی رانشان دهیم .

    + پاسخ

  66. مصطفی بابایی تهران
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سزای گران فروشی نخریدن است متاسفانه مردم باهم متحد نیستند فقط سه ماشین نخرند بعد باید به خودرو سازان وام بدیم تا زندگی کنند

    + پاسخ

  67. محمدرضا دلبری از منطقه شهران تهران
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    با تشکر از شورای رقابت دو سفارش دارم 1پیگیری بفرمایند وباگران فروش برخورد کنند 2مردم متحدشوند وتا تعادل قیمت ماشین نخرند من هم نمی خرم

    + پاسخ

  68. مصطفی بابایی تهران
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ازشورای رقابت متشکرم

    + پاسخ

  69. محسن
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    مردم باید خودروسازان رو تحریم کنند چند ماه خودرو نخرند بعد ببینیم آقای نعمت بخش بازو مقاومت میکنه

    + پاسخ

  70. احد
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    خودروی بیکیفیت سرشون بخوره با این قیمتا

    + پاسخ

  71. هوشنگ
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱
    Thumb up 1 Thumb down 0
    سلام , بهترین کار این است که همه مردم هم قسم بشن تا پایان بهار ماشین نخرن.اگر خودرو سازان ادامه دادن مردم هم به نخردیدن ادامه بدن.به 6ماه نمیکشه که باید ماشیناشونو حراج بزنن . مطمین هستم با اتحاد همه چیز درست میشه

    + پاسخ

  72. جهانگیر
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    همه چيزسه تاده برابرشده حتي سيب زميني وپياز حالا به قيمت خودرو گير ميديم كه حد اكثر دوبرابر شده-

    + پاسخ

    تک پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۷م, ۱۳۹۲ ۱:۲۳ ب.ظ:

    من کاملا با شما موافقم

    + پاسخ

  73. رسول
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    البته یادتون نره لوبیا چیتی از 1700 تومان شده 7000 تومان یه کمی هم برای لوبیا اعتراض کنید تا شورای رقابت قیمت جدید لوبیا رو هم بده

    + پاسخ

  74. ناشناس
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    خریدن ماشین حرام است

    + پاسخ

  75. فرهاد
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سلام، خودرو نخرید چه معنی داره این همه گرونش کردن اونم خودرو بی کیفیت و از رده خارج. پس مدیرانی که دم میزدند خودرو ملی و ما دیگر خودکفا شدیم کوووووووووووو. فقط بلدن حرف مفت بزنند. نخرید تا ارزونش کنند.

    + پاسخ

  76. جواد
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    س.شمارو به هرکی میپرستین ماشین نخخخخخخخخخخخخخخخخخرین

    + پاسخ

  77. سعید
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بخدا نخرید خودشون مجبور میشند قیمت .... ها رو بیارن پایین و با کیفیت تحویل مردم که خون دل از دست خودرو سازها خوردند بدند این هم بدونید که سزای گرانفروشی نخریدن هست 

    + پاسخ

  78. یک کارمند از البرز
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    من دوست دارم ماشین نو سوار شم, پولشم دارم, زن و بچم هم سختشونه که بی ماشین هستیم اما از شهدا خجالت میکشم که رفتن خون دادن بعد آقای نعمت بخش بیاد و به مردم بگه "اگه مردم فکر میکنن با نخریدن خط تولید میخوابه اشتباه میکنن". مردم, بیاید باهم متحد بشیم. قول میدم میتونیم سمند رو به 7 میلیون بخریم. انشاءالله... خدا با محرومینه نه با سرمایه داران. کاخ ظلم این خودروسازان خواهد ریخت

    + پاسخ

  79. یک خواننده
    | ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    از خبرگزاری عزیز تشکر میکنم که نظرات انتقادی مردم رو سانسور نمیکنه. درود بر شرف مدیران این سایت.

    + پاسخ

  80. آرمین
    | ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱:۰۴
    Thumb up 1 Thumb down 0
    جماعت از این ماشینای بی کیفیتو گرون. نخرید تا قیمتارو بیارن پایین نخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخررررررررررررررررررررررررررررررررررییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییدددددددددددددددددددددددددد! جانه مادرتون نخریدا

    + پاسخ

  81. محمد رضا
    | ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۳
    Thumb up 1 Thumb down 0
    با سلام به همه دوستان من فوق لیسانس مهندسی مکانیک دارم، استاد دانشگاه و مهندس سرکت نفت هستم اینارو گفتم نه بخاطر تعریف و خودستایی بلکه میخوام بگم اوضاع مالیم خدارو صد هزار مرتبه شکر خوبه، پول خرید ماشین رو هم دارم و میتونم راحت بخرم اما باید همه به فکر هم باشیم برادران و خواهرانی که وضع مالی پایین تری دارند چه گناهی دارند که باید چوب چپاولگری و دزدی خودروسازان رو بخورند... من پول مفت جای این ماشینهای بی کیفیت نمیدم و زیر بار حرف زور امثال رحیمی و نعمت بخش دزد نمیرم مقاومت و صبر و نخریدن تا سرنگونی ظالمین و مستکبرین خودروساز.... ان شاالله همه با هم تحریم تا پیروزی

    + پاسخ

    عباس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۰م, ۱۳۹۲ ۱:۱۰ ب.ظ:

    منم موافقم به خدا پول ماشین صفر تو حسابمه …تعطیلات رو بدون ماشین دارم سپری میکنم …. ولی برای این پول زحمت کشیدمه … به خدا زورم میاد پول مفت بدم به این آقای نعمت بخش……اگه شده هیچ وقت نمی خرم میذارمش تو بانک سودشو میگیرم با آژانس این ور و اونور میرم ولی ماشین نمی خرم….

    + پاسخ

  82. ستار
    | ۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۷
    Thumb up 0 Thumb down 1
    جان پدر ومادرتون حتما روزي دو سه تا ماشين بخريد.

    + پاسخ

  83. عباس
    | ۱۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    پس کجا رفتین بچه های زحمت کش شورای رقابت......اینا که تولیداتشون رو متوقف کردنه و فروش نقدی ندارن ...تحویل خودروهاشون (سایپا) موکول شده به خرداد ماه...تو رو خدا یه کاری بکنید

    + پاسخ

  84. شهاب
    | ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۴۳
    Thumb up 2 Thumb down 0
    مردم ایران فهیم باشید به خودتونو بقیه ظلم نکنید قیمت خودرو دست ماست نه شورای رقابت بیاید باهم متحد شیم وخودرو نخریم سزای گرانفروشی نخریدن است نخرید نخرید نخرید.

    + پاسخ

  85. شهرام
    | ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    آقای دکتر پژومان وقتی توی تلویزیون با خودروسازان بحث میکردی همه امیدوار شدن ولی با این قیمتها نامید شدیم بسه این سیا بازی طبق قانون نباید خودرو بدون کیسه هوا تولید بشه حالا اینا با پرویی تمتم واسه کیسه دار و بدون کیسه قیمت تعیین میکنن

    + پاسخ

  86. ایرانی
    | ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
    Thumb up 1 Thumb down 0
    من هم نمي خرم.دوستان ايرانيم گفتن: نخر چشم نمي خرم

    + پاسخ

  87. عبدا…
    | ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    من یکساله بی ماشین هستم خیلی سختی کشیدم و اگه قیمتها اینجوری باشه قصد خرید نخواهم داشت؟ ما ایرانیا هرچه گرون باشه به طرفش میریم مقصر خودمونیم برای این ماشینهای اشغال سرو گردن مشکنیم.باید مردم با هم همدل باشند

    + پاسخ

  88. حسن
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۸:۳۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    .....آخه قیمت خودرو که هر روز تو نمایندگی هستند خراب و مالک هر روز دستش بنده چرا افزایش قیمت مردم چه گناهی کردند آخه ....

    + پاسخ

  89. کارمند
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۱۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    من براي پرايد ثبت نام كردم ولي نمي خرم اي مردم به خودتون بياين يعني چه يعني پرايد8ميليوني بشه 16ميليون 

    + پاسخ

  90. مهدی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
    Thumb up 1 Thumb down 0
    یا علی بگیم و نخریم مرد باشیم و نخریم . نخرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید

    + پاسخ

  91. شهاب
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
    Thumb up 2 Thumb down 0
    من نمیدونم اگه با این قیمتهایی که به ما میدند ضررمیکنند پس چطوربه کشورهای دیگه زیر10میلیون میدند تقصیر مااست که میخریم اگرنخریم به غلط کردن می افتید.

    + پاسخ

  92. رضا
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بنده ثبت نام کرددم اسفند رفتم برای انصراف میگن نمیشه بعداز 20فروردین اینم یک دوزدی آشکار بابا به کی بگم (من هم نمیخرم)فکر کردم واقعاقیمتوکاهش میدن نکو ملتو سرکار گذاستن

    + پاسخ

  93. رضا
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶
    Thumb up 1 Thumb down 0
    بنده ثبت نام کرددم اسفند رفتم برای انصراف میگن نمیشه بعداز 20فروردین اینم یک ددددددد بابا به کی بگم (من هم نمیخرم)فکر کردم واقعاقیمتوکاهش میدن

    + پاسخ

  94. ناشناس
    | ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۳۲
    Thumb up 2 Thumb down 0
    ای شورای رقابت اگر واقعا به فکر مردمی هر چه زودتر دوباره مصوبات قبل از سالت رو دوباره پیگیری کن

    + پاسخ

  95. محمد
    | ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
    Thumb up 2 Thumb down 0
    تحریم اصلا عددی نیست ... هرچه میکشیم از سوء مدیریت میکشیم... ما اول از همه خدا رو داریم بعد هم کلی امکانات و سرمایه انسانی و انسان با هوش اون چیزی که به ما ضربه زد بی مسئولیته و بی تدبیریه... وقتی یه چیزی گرون میشه یا میگن از سر کوچه ما بخرید یا میگن بازم توطئه شده یا میگن لوکسه نخرید!!! اینه که مشکلات حل نمیشه چون هیچ وقت با واقعیت سرو کار نداریم واسه همینم دنبال راه حلی نمیگردیم.. ولی مردم هم باید اتحاد داشته باشن و وقتی گرون شد نخرن...الان همه چیز گرونه صحبت ماشین نیست .. گوجه فرنگی که دیگه دلار نداره.. ماهی که دلار نمیخوره .. گوشت که دلار نمیخوره... اینا همش سوئ مدیریته

    + پاسخ

  96. اسماعیل
    | ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    نه شورای رقابت و نه دولت محترم عرضه کاهش قیمت خودرو را ندارند پس مردم را مسخره و الاف نکنند

    + پاسخ

  97. آریا
    | ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    میرزای شیرازی تنباکوروتحریم کردچسبوندنش به تاریخ .ازشاگرداش یه مردپیدانمیشه خودرو روتحریم کنه؟به خدادرحق مردم داره ظلم میشه.یه گنجشک به پراید بخوره نصفش میره.مردم نبایدبخرن..

    + پاسخ

  98. ناشناس
    | ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۰۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    تا انحصار هست وضع همینه از ماست که بر ماست

    + پاسخ

  99. ناشناس
    | ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
    Thumb up 1 Thumb down 0
    میگم کسی از دکتر پژویان خبر نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بلایی سرش نیورده باشن؟؟؟؟؟؟؟؟ این بابا هم الکی دل مردم رو خوش کرد بعدشم که رفت تعطیلات حالا هم که کلا از شورای رقابت و این آقا دکتر خبری نیست........ عجب مملکت با حالی داریم......... ولی فکر کنم همش تقصیر آمریکاست............ نه غلااااااااااااام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    + پاسخ

  100. کارشناس قیمت
    | ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
    Thumb up 1 Thumb down 0
    این قیمتهایی که شورای رقابت داده هم گرونه حتی با دلارمبادله ای مردم جان عزیزاتون با این قییمتهایی که شورای رقابت داده هم نخرید.

    + پاسخ

  101. مهدی
    | ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
    Thumb up 1 Thumb down 0
    سلام.من امروز رفتم ایران خودرو از خودروثبت نامیم انصراف دادم.خداوکیلی تا2ماه ماشین نخرید تا خودروساز به التماس بیفته.اینا همش بازیه مثل همیشه فیلممون کردن.سیاه بازیه بخدا.

    + پاسخ

  102. آکو
    | ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
    Thumb up 1 Thumb down 0
    عزیزان باید با هم باشیم یک کلا م نخریم شورای رقابتم می خرن

    + پاسخ

    امید پاسخ در تاريخ فروردین ۱۷م, ۱۳۹۲ ۷:۵۹ ب.ظ:

    سلام  
    من هم قبل از سال رفتم انصراف دادم

    + پاسخ

  103. ایمان
    | ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۷:۳۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    این نعمت پوره اگه کنارش بگذارن دل من خنک میشه - فکر کنم آبی از شورای رقابت گرم نمی شه

    + پاسخ

  104. عباس
    | ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ما كه نميخريم ولي خواهشن نخرين نخرين نخرين تا گردن كلفت اينا شكسته بشه

    + پاسخ

  105. علی
    | ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بابا آقایون همشون سوار خودروهای خارجی میشن و اصلا حرف مردم رو نمی فهمن .از این آقایونی که من می بینم بخاری در نمیاد .ولی خداییش اگه مافقیرفقرا هم نخریم خودروساز کسایی رو داره که ازش خرید کنند همون کسایی که یه شبه پول دار میشن که تعدادشون هم تومملکت ما کم نیست(چاره فقط آزاد کردن گمرکه شاید ماهم تونستیم دست دومشو بخریم)

    + پاسخ

  106. علی
    | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۲۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    خداوکیلی با همین قیمت ها تو کشورهای دیگه محصولات سایپا فروخته میشود؟؟؟؟

    + پاسخ

  107. بابک
    | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    خود کرده را تدبیر نیست

    + پاسخ

  108. حسین
    | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    شماره به خدا نتیجه زحماتتان که پسندازتان است را به جیب دلالان نریزید

    + پاسخ

  109. محمد
    | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    نخريم نخريم نخريم.بخدا ارزون ميشه

    + پاسخ

  110. محمدرضا
    | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    انشاالله حالا دیگه قیمتها پایین میاد اما شما مسولین رابه خداقسم این دو مورد را از بنده حقیر بپذیرید1-دیگر اختیار قیمت گذاری خودرو را به خودرو ساز ندهید 2-کسانی را که به خودرو سازها چراغ سبز نشان دادند ودر گرانفروشی دخیل بودند به سزای اعمالشان مجاتشان کنید حتی اگر وزیر صنعت یا معاون رییس جمهور باشد تادیگر حرج و مرج بوجود نیاید

    + پاسخ

  111. ناشناس
    | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    نخرید

    + پاسخ

  112. هم وطن
    | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    خدا پدر تون رو بيامرزه که تو اين وانفسا خودتون رو به دنيا نفروختيد بهتون افتخار کردم که شجاعت به خرج داديد با تشکر 

    + پاسخ

  113. حمید رضا
    | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    خدا پدر تون رو بيامرزه که تو اين وانفسا خودتون رو به دنيا نفروختيد بهتون افتخار کردم که شجاعت به خرج داديد با تشکر 

    + پاسخ

  114. ناشناس
    | ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    می خواستم بگم ایا این قیمت هایی که شورای رقلبت خودرو تایین کردن به این قیمت میرسه

    + پاسخ

ثبت نظر »

۱) بويرنيوز، نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است