جمعه 27 بهمن 1396 - 19:46

توضیحات معاون علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد پیرامون حاشیه های آزمون استخدامی

قرار بود صبح امروز( جمعه۲۷ بهمن ماه) ساعت ۹ صبح آزمون استخدامی برای جذب ۱۸۲ نیروی شرکتی مورد نیاز بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در دو حوزه خانم ها در دانشگاه دولتی یاسوج و آقایان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با حضور ۳ هزار ۴۰۰ نفر متقاضی و داوطلب برگزار شود.

به گزارش بویرنیوز، این آزمون استخدامی بعلت حواشی و تاخیر در رسیدن سوالات تخصصی با اعتراض داوطلبان مواجه شد و نیمه‌تمام به پایان رسید.

رحیم استوار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص حواشی پیش آمده در آزمون استخدامی این دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: تاخیر ۴۵ دقیقه‌ای بین سوالات عمومی و اختصاصی  برای توزیع پیش آمد.

وی افزود: حدود ۳۴۰۰ برگ سئوالات در۳۲ رشته بود که پیش بینی شده بود ساعت ۹ آزمون تخصصی به اتمام برسد، ساعت ۸ داوطلبان سئوالات عمومی را پاسخ داده و تحویل دادند.

استوار اظهارکرد: ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه بود اعلام شد که  سئوالات اختصاصی با تاخیر به محل آزمون می رسند و ۴۵ دقیقه با تاخیر به محل آزمون رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: آزمون خانم ها به راحتی برگزار و تمام شد منتها به نظر می رسید برخی افراد در حوزه آقایان که پلاکاردهایی در دست داشتند به تحریک بقیه داوطلبان اقدام کردند که سوالات لو رفته است و جو آزمون را ملتهب کردند.

استوار تصریح کرد: در جمع آنها حضور یافتم و به آنها گفتم سوالات آماده هست و آزمون تخصصی را برگزار کنیم اما به حرف ما گوش نکردند.

وی ادامه داد: در گذشته آزمون برای بکارگیری نیروی شرکتی برگزار نمی شد و ما خواستیم عدالت را رعایت کنیم که متاسفانه این مساله پیش آمد و عده ای قلیل جو را ملتهب کردند و آزمون آقایان با برگزار نشدن آزمون تخصصی نیمه تمام مانده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: با برنامه ریزی و اطلاع رسانی مجددا آزمون تخصصی آقایان برگزار خواهد شد.

استوار بیان کرد: همه تدابیر لازم را برای برگزاری آزمون اندیشیده بودیم و سوالات آزمون هم لو نرفت و تمام مسایل لازم برای حرمت و امنیت سوالات آزمون اندیشیده شده بود و مشکلی در این زمینه نبود و سی دی سوالات که از تهران آورده شده بودند، رمز داشت. افرادی که در قرنطینه بودند تلفنی در دسترس نداشتند.

وی تاکید کرد: بی تدبیری۴۵ دقیقه ای از سوی عوامل اجرایی آزمون صورت گرفت که تاخیر سوالات اختصاصی را پیش بینی نکرده بودند و منجر به نیمه تمام مانده آزمون شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: برای برگزاری آزمون طی مکاتبه با استانداری و سازمان مدیریت استان هماهنگی صورت گرفت و بخشهای گزینش، بازرسی و حراست دانشگاه در برگزاری این آزمون حضور داشتند.

استوار اضافه کرد: اینکه در چند دقیقه برخی ها پلاکاردهایی در دست گرفتند به نظر می رسد باید از سوی متولیان امر بررسی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=270587
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارشناس گفت:

    بی تدبیری خودتون باعث این اوضاع شد فقط یکبار خواستید آز مون برگزار کنید که توان کار را نداشتید

  2. رضا گفت:

    تاخیر ۲نیم ساعت داشت ن ۴۵دقیقه ای

  3. نقد گفت:

    بخدا دلم برای جوانان ذلیل و بدبخت این منطقه میسوزه که اینقدر دچار بی عدالتی و ظلم میشوند اخه گفتن سهم استاندار سهم نماینده ها سهم مدیرکل ها میسوزه بخاطر همین باعث شده تا با زندگی و شخصیت و وقت این جوانان گرفته بشه وگرنه مگه میشه تاخیر یک ساعته داشته باشه

  4. بویراحمدی گفت:

    اینها نیرو ها رو گرفتند از خداوند بود که به نحوی آزمون رو باطل کنند

  5. اشنا گفت:

    سلام بهترین عمل جنابعالی استعفا میباشد خیلی ازخانواده ها ازشهرستانها دردانشگاه دراین سرما درچادر خوابیدن برای امتحان فرزنندشان…

  6. حامد گفت:

    اگر ما در ازمون شرکت کردیم، همون تاخیر ۴۵ دقیقه ای کاملا درسته. همه چیز هم اروم بود اما نمیدونم عده ای چرا و به چه دلیل!! یکباره با پلاکارد ظاهر شدن و همچیز به هم ریخت! نکته جالب برای اکثر شرکت کنندگان دست خط زیبای پاکاردهای نوشته شده بود. که نشان میداد کاملا با حوصله و ارامش و بدون هیچ عجله ای نوشته شده و این شبهه بین خیلی از شرکت کنندگان بوجود اورده ک این اتفاق کاملا عمدی و با برنامه ریزی انجام گرفته!!!! به چه دلیل ……خدا داند!!!!

  7. حمید گفت:

    قطعا از اقوامشون ثبت نام کرده حال نداشته از خواب بیدار بشه بیاد بخاطر اون تاخیر انداختن

  8. دهدشتی گفت:

    بی تدبیر حوزه بازرسی دانشگاه است همش دنبال اقوام های خودش است

  9. ملا گفت:

    اگه راست میگید بیاید از اونایی که سر جلسه بودن و میخواستن امتحان بدن سوال بپرسید نه خودتون ببرید و بدوزیدملا هاااااا

  10. سید حامد گفت:

    سلام عرض ادب در مورد ساعت ها ی امتحان یا مدیر محترم سایت اشتباه کردن یا معاون مدیر مسعوله به طرز فجیعی اشتباه کردن البتع بنظر میرسع از استرس زیاده

  11. ,مرضیه گفت:

    بعله شما درست میگین؟!!!!سوالایی عمومیتونم پلمپ نبود،خط خوردگی داشت سوالا،تو پلاستیکای نونوایی اوردین سوالاتو،هدفتونم همین بود ی ازمون سوری برگزار کنین،ک ب بهونه حق خواهی جوونایی ک معطل سوالای تخصصی کردین ومتعرض شدن ازمونو لغوکنین نیروهای مورد نطرتونو مث سابق بی ازمون و رابطه ای بگیرین،ایقد از اینکارا کردین‌ک‌دیگع همه میدونن از پیش تعیین شده بود این کارتون،ادم پلش ب حال جوونای میسوزه ک ن۵۰هزارتمن با کارگری برا ثبتنام گذاشتن و۳۰۰۰خوردی جوونو بازی دادین،بازی با جیب و روان جوونا عاقبتی نداره،ازخدا بترسین ،چوب خدا صدا نداره،قیامت باید جوابگوی همه پدر ومادرا وحوونای باشین ک باخون دل پول ثبتنامو اوردن و امید داشتن.

  12. جویای کار گفت:

    چراتوجیه میکنید.چراسئوالات یکجا به جوزه نیومده شما که ازچندروزپیش میگفتیدعده ای ازمجریان امتحان شبانه روزکارمیکنند تاامتحان به درستی ب رگزاربشه .چراباهم تکثیرنشدن اصلا منطقیه که سئوالات عمومی وتخصصی باهم واردحوزه نشه .شایدراننده براش مشکل ایجادشدونتونست خودش رابرسونه .اصلا دکترجان شماانسان بزرگوارید.توجیه گرنباشید وازجوانان عذرخواهل

  13. عدالت مرد گفت:

    حوزه خانما هم نیم ساعت تاخیر داشت
    به علاوه اینکه چند مورد تخلف اتفاق افتاد از جمله فردی که سر جلسه حضور داشت داوطلب اصلی نبوده

  14. احساني گفت:

    اگه بحث امتحان مجدد باشه بايد براي خانم ها هم همينطور باشه اگه غيراز اين باشه حق خانم ها ضايع ميشه

  15. سید ارسلان دهسار گفت:

    جناب استوار حالا ده دقیقه تاخیر چرا برا آزمون سوری که از قبل تمام نیروها انتخاب شده داوطلبان را مقصر می کنید مقصر از اینه که استان ما پایتخت طبیعت ایران نیسن بلکه پایتخت رابطه بازی و باند بازی باید نامیده بشه اسمم نوشته اگه مشتاق بودی تا برات ثابت کنم که چند نیرو از همین رابطه ها یه شبه کارمند اداره خاصی شدند.

  16. ناحقي گفت:

    اولين باره كه بين توزيع سوالات عمومي و اختصاصي اين قدر فاصله ميفته. اونم به خاطره اين كه سوالا هنوز چاپ نشدن… اين نشون از بي اهميت بودن امتحان و سوري بودن اونه…خدايا به داد ما برس…

  17. محمدی گفت:

    سلام
    خدا و این جماعت داوطلب میدونن که صفر تا صد حرفای دکتر استوار دروغه. امتحان ساعت 9 و نیم شروع شد، مدت پاسخ‌گویی عمومی 1 ساعت بود. از حدود یک ربع مونده به 10 عمومی جمع آوری شد و همه 45 دقیقه منتظر سوالای اختصاصی بودن که اولین نقل قول خود عوامل اجرایی این بود که “سوالات اختصاصی لو رفته”. داوطلبا با توصیه خود عوامل اجرایی آزمون از صندلی بلند شدن و رفتن بیرون. آقای دکتر استوار به هیچ عنوان صحبتی از ادامه اجرای آزمون نیاوردن و همه تقصیرات رو در آخر انداختن گردن داوطلبان.
    کسی انتظار نداره مسؤلین از مردم خجالت بکشن، ولی از روی “دو شهید گمنام” که تو محل آزمون دفن شدن خجالت بکشن.
    هر کسی از مسؤلین هم بخواد حضوری تمام حرفامو بهش میزنم.
    محمدی، داوطلب معلول با ویلچر

دیدگاه شما