جمعه 27 بهمن 1396 - 10:41

“بویرنیوز” اسامی پزشکان کهگیلویه و بویراحمد حاضر در کلینک ها در روز اعتراض را منتشر کرد

چند روز پیش برخی پزشکان متخصص و فوق تخصص کهگیلویه و بویراحمد مشغول در کلینیک‌های یاسوج، گچساران و دهدشت به بهانه عدم پرداخت کارانه این مراکز درمانی را تعطیل کردند.

به گزارش بویرنیوز، هر چند پزشکان نیز مانند سایر افراد جامعه با مشکلاتی مواجه هستند و حق اعتراض دارند اما درمان نکردن مردم و فشار بر همنوع برای رسیدن به خواسته ها امری زشت و غیرقابل دفاع است.

زشت تر از این اقدام، اقدام اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج و همراهی یکی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با این اقدام است که مفصلا به آن پرداخته خواهد شد.

البته همچنان هستند پزشک وظیفه شناسی که با همه مشکلات حاضر نیستند جان بیمار را با هیچ چیز عوض کنند و در روزی که همه هماهنگ کرده بودند تا در محل حاضر نشوند اما عده ای از پزشکان حاضر نشدند سوگند پزشکی خود را زیر پا بگذارند و نشان دادند همیشه در کنار مردم هستند.

به پاس قدرشناسی از این پزشکان اسامی کسانی که در روز اعتراض در محل کار حاضر شدند را منتشر می کنیم،باشد که مرم هم قدر پزشکان وظیفه شناس را بدانند.

دهدشت: 

دکتر خادمی – دکتر فاضلی (عفونی) – دکتر براتی (مغز) – دکتر علی نژاد (ارتوپد) – خانم دکتر دلیری (اطفال)

گچساران :

در گچساران همه پزشکان بجز رادیولوژیست ها در محل کار حاضر شدند

یاسوج:

دکتر ربانی – دکتر سبز – دکتر آریا – دکتر صداقت طلب – دکتر اعتماد فر – دکتر فرخ نیا (کلیه اطفال) – دکتر نیکبخت (چشم) – دکتر رضایی (جراح کلیه) – دکتر سعید نژاد (عفونی) – دکتر بهرام محمدی (اطفال)

بیشتر اساتید عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در محل کار حاضر نشدند که بویرنیوز ابعاد آن را بطور خاص بررسی می کند.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=270563
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرهاد گفت:

    شیر مادرشان حلالشان

  2. سعيد گفت:

    ادمين محترم لطفا تا با كفش كسي راه نرفتي راه رفتنش رو قضاوت نكن شما فقط يه طرف قضيه رو ميبيني ميگن هر كس بامش بيش برفش بيشتر معمولا دكترا مثل همه ما قسط و وام دارن ولي خيلي بيشتر از ماها وقتي احساس ميكنن كه حق و زحمتشان رو خيلي راحت يه عده ميخورن و اب ميريزن روش چه انتظاري شما از اين قشر دارين

  3. هیات علمی دانشگاه گفت:

    دکتر رضایی و دکتر ربانی غیر از تخصص از اساتید بزرگ اخلاق هم هستند. خداوند بر عزتشان بیفزاید.

  4. درود بر بویرنیوز.

  5. ناشناس گفت:

    کشوری دکتراش برای پول ازدرمان بیماردریغ میکنند وای بحال مردم بدبختش

  6. ناشناس گفت:

    وای به حال مردم

  7. عنایت اله وفایی بکیان گفت:

    درود برشرفشان مخصوصا دکتر اریا که همیشه درمحل کار حاضر است

  8. Shahin گفت:

    بویر نیوز محترم پیگیری چنین مسائلی واقعا جای تقدیر و تشکر دارد
    در این شکی نیست که کار این پزشکان اشتباه بوده است
    ولی کاش پیگیری و تحلیل چنین مسائلی همه جانبه باشد و برای مطالبه حق این پزشکان عزیز و سایر کارمندان و کارگر های این استان همچنان کوشا فعال و پیگیر باشیم با تشکر

  9. شریعتی گفت:

    انشااله روزی میرسه که این زورگویی پزشکا به پایان میرسد . برنامه مفصلی برای شکستن این حق بجانب طلبی های پزشکان در پیش میباشد که بدست خودشون این اتفاق خواهد افتاد

  10. مومنی گفت:

    اخ چ قدر این ‌ دکترها زحمت میکشن واقعا خسته نباشید واقعا واقعا دست مریزاد حتی شما اقای دکتر ب…. واقعا برا جامعه ام برا استانم برا مردمم متاسفم اقایون محترم ما نمیگیم شما زحمت نکشیدید شغل شما از روزی ک وارد دانشکده پزشکی میشوید شروع میشود و واقعا سخت است ولی وژدانتون کجا رفته اقای دکتری ک مادری با ۳تا بچه از درد کلیه نداره به نون شب محتاجه بهش میگی باید یا‌پول عمل‌ رو واریز میکنی یا بچه هات بی مادر مبشن چطور میخواهید ک این کارها رو نکنن .واقعا برا مردمم متاسفم .

  11. صادق گفت:

    وای بر ما

  12. مملی گفت:

    بویر نیوز لطفا یه گزارش از وضعیت کلینیک ها از صندلی شکسته تا در ود یو ار کثیفش حتی سرویس بهداشتی افتضاح …. تهیه کنید

دیدگاه شما