جمعه 20 بهمن 1396 - 8:05

همراه ویژه وزیر نفت در سفر به کهگیلویه و بویراحمدی را بیشتر بشناسید + تصاویر

وزیر نفت در دهه فجر به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد تا هم نماینده رسمی دولت در ویژه برنامه های این ایام در استان باشد هم برخی مسائل کاری وزارت تحت نظرش را بررسی نماید .

به گزارش بویرنیوز؛ “خبردنا” نوشت: سفر “بیژن زنگنه ” به این استان هرچند یک سفر مناسبتی -کاری محسوب می شود ولی می تواند حاوی یک پیام‌ مهم برای وزارت نفت و بخصوص کهگیلویه و‌بویراحمد باشد .

با اندکی دقت در همراهان وزیر نفت می توان به این پیام مهم پی برد آنگاه که شیخ الوزرا مدیر جوان ، خوشنام ، فعال ، پاکدست ، درد آشنا و توانمند کهگیلویه و بویراحمدی را با خود به استان آورد تا هم پیام جوانگرایی را به بدنه فرتوت وزارت نفت دهد هم به میزبانان این سفر بگوید دکتر ” محسن دلاویز” این فرزند شایسته شما است که با شایستگی در کنار ژنرال دولت تدبیر و امید قرار گرفته است .

دکتر دلاویزی هم‌اکنون‌ مشاور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت نفت خزر است که در کارنامه اش سخنگویی سازمان اتمی ، مدیرعاملی شرکت نفت پاسارگاد، معاونت صندوق بازنشستگی وزارت نفت ، معاونت شستا و ….. را در کارنامه خود دارد .

این مدیر ملی کهگیل‌ویه و بویراحمدی در هر مسولیتی قرار گرفته جز تحول ، پاکدستی ،توانمندی ، خوش خلقی و رضایت کارکنان و خاطره ای ماندگار چیزی از خود بجای نگذاشته است .

آگاهان به روحیه و شیوه مدیریتی زنگنه می دانند که او چه وسواسی در انتخاب یارانش دارد و اینک این وزیر کهنه کار دولت دوازدهم دلاویز جوان‌ را که‌در مسولیت های مختلف خوش درخشیده و تجربه ای گرانسنگ اندوخته بعنوان یکی از مدیران نزدیکش برگزیده و او را آماده حضور در مناصب مسولیت های بالاتر می نماید.

دکتر دلاویز را بخاطر بسپارید ، در آینده بیشتر از او‌ خواهیم‌شنید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=269882
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویر احمد گفت:

    سلام و درودبر مرد بزرگ و باغیرت شجاع مدیر و لایق دکتر دلاویز انصافا ایشان فارغ ازنگاه گرمسیر سرد سیر قوم یا طایفه تا توانسته به بچه های استان کمک کرده انشالله همیشه سالم باشی خیلی مردی

  2. باوی گفت:

    افتخار دیارم

  3. رستگار گفت:

    زنده باد ایل بزرگ باوی زنده باد دکتر تاجگردون زنده باد دکتر دلاویز افتخار استانی و کشور

  4. علیرضا دهدشت گفت:

    خدا همیشه یار و یاورت زندگی من و خانواده ام را نجات دادی خوشتیپ خوش اخلاق و با معرفت

دیدگاه شما