چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 20:32

واکنش تند نماینده بویراحمد به سخنان معاون وزیر در خصوص تغییر مدیرکل ارشاد

گروه سیاسی– نماینده بویراحمد و دنا به سخنان معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون موضوع تغییر مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد.

به گزارش بویر نیوز، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد در پاسخ سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه شایعاتی در خصوص تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اظهار داشت: آقای دهبانی‌پور از مدیران خوب ما است و فعلاً بنای برای تغییر ایشان نداریم، به غیر از اینکه خودش بخواهد، جای مناسب‌تری و در استان بزرگتری خدمت کند، که قطعاً از ایشان استفاده خواهیم کرد، در غیر این صورت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد ماند.

وی ادامه داد: شایعاتی شنیدم که کسانی می‌خواهند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شوند، آنهایی که به این شایعات دامن می‌زنند، این «پنبه را از گوش‌شان» در بیاورند که ما از فضای بیرون فرهنگ و ارشاد اسلامی آدم داخل فرهنگ و ارشاد نمی‌آوریم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه همه افراد برای ما قابل احترام هستند، تصریح کرد: آدم‌هایی را که من شنیدم برای مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نام برده می‌شود، در حد و اندازه این مسوولیت نیستند.

نماینده بویراحمد و دنا اين سخنان معاون وزیر را بی پاسخ نگذاشت.

زارعی در گفت و گو با بویر نیوز در پاسخ به اظهارات معاون وزیر، گفت: این سخنان بسیار سخیف و بی ارزش است و درواقع توهین به جامعه فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد است.

وی تصریح کرد: وظیفه معاون وزیر این نیست در جمع های عمومی به این قبیل موضوعات دامن بزند و لازم است ایشان در اولین فرصت از مردم استان بابت اظهارات نسنجیده خود عذرخواهی کند.

به گزارش بویر نیوز، نماینده بویراحمد و دنا در پيامکي به معاون وزیر به شدت از وي انتقاد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=269818
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما