سه شنبه 17 بهمن 1396 - 11:51

سیاست های مدیرعامل جدید صندوق توسعه ملی مشخص شد

دکتر شهید زاده در اولین دیدار خود با کارکنان صندوق توسعه ملی بعد از انتصاب به عنوان رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی از همکاران خود در صندوق توسعه ملی به عنوان سربازان اقتصاد مقاومتی یاد کرد و اظهار داشت: امیدواریم با کار، تلاش و تدبیر و برنامه ریزی در عرصه اقتصادی از میراث حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب پاسداری و حراست کنیم.

به گزارش بویرنیوز، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به انقلاب مردم ایران در سال 57 مبتنی بر تعالیم اسلامی خاطر نشان کرد همچنان در سنگر اقتصادی بر اساس آموزه های اسلامی از هیچ کوششی برای ارتقاء توسعه اقتصادی کشور کوتاهی نخواهیم کرد.
وی با اشاره به تعالیم و آموزه هایی از حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفت: سعه صدر، برخورد منصفانه، توجه به منابع انسانی، نظم در امور، هوشیاری و تدبیر، مشورت در امور از جمله خصوصیات مدیران موفق است که مدیران صندوق توسعه ملی باید به آن توجه ویژه نشان دهند.
وی سه رکن سازمان خلاق، مدیران خلاق و کارکنان خلاق را زمینه ایجاد یک سازمان پویا معرفی کرد و افزود: صندوق توسعه ملی با شعار افق باز، روشن و دوراندیش زمینه نقش آفرینی و حضور موثرتر در توسعه اقتصادی کشور را فراهم خواهد آورد.
دکتر شهیدزاده صندوق توسعه ملی را تنها نهاد اقتصادی کشور معرفی کرد که برطبق اساسنامه محدودیت زمانی برای انجام مأموریت های خود ندارد و  باید منافع نسل های آینده را در سرلوحه برنامه ریزی ها و اقدامات خود قرار دهد و بر این اساس آیندگان منتظر عملکرد صندوق توسعه ملی هستند.
وی در خاتمه با آرزوی موفقیت برای همه همکاران ابراز امیدواری کرد که همه کارکنان و مدیران صندوق توسعه ملی با آرامش، تدبیر و برنامه ریزی برای حفظ سهم نسل های آینده از منابع صندوق تلاش و مجاهدت کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=269651
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما