شنبه 28 بهمن 1396 - 8:08

فروش «گرگ اهلی» یک میلیون تومان+عکس

مجله بویرنیوز- دیگر کار از خرید و فروش سمندر، عقاب، سنجاب و یوزپلنگ در فضای مجازی گذشته و حالا خرید و فروش «گرگ» هم انگار عادی شده است؛ آخرین آگهی اینستاگرامی هم در این خصوص مربوط می‌شود به «فروش یک جفت گرگ خاکستری به مبلغ یک میلیون تومان»!

امروزه دیگر به مدد پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی خرید و فروش گونه‌های حیات وحش نیز به سادگی صورت می‌گیرد به طوری که برخی از سودجویان در اینستاگرام با انتشار تصاویر حیوانات اقدام به خرید و فروش گونه‌های نادر و در معرض خطر انقراض می‌کنند.

در یکی از صفحان خرید و فروش گونه‌های حیات وحش، آلبومی از تصاویر یک گرگ خاکستری منتشر شده است و در توضیحات این عکس آمده است: «یک جفت گرگ خاکستری؛ دوستان دقت داشته باشید که این نژاد ایرانی نیست و در مناطق گرم سیر نمی‌تونه زندگی کنه. ۱۱ ماهه اهلی، چون از ۱۰ روزه‌گی بزرگ کردیم، ولی صاحب جدید باید برای جلب اطمینان تلاش کنه. از محیط زیست اومدن دیدن مشکلی نیست گفتن مجاز به آزادسازی نیستیم به دلایلی که باید حضوری گفته شه، قیمت توافقی زیر یک تومن چونه زدن آزاده، برا کسی که واقعا بخواد، چون از چند باغ وحش خواستن ندادیم، کسی میخوایم که واقعاً بزرگش کنه تکی هم میدم.»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=269493
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما