یکشنبه 15 بهمن 1396 - 0:18

عدم هماهنگی تیم مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد نمایان شد + عکس

در حالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۳۵۸ پروژه در دهه فجر خبر داد امروز این آمار توسط استاندار ۳۷۰ پروژه اعلام شد.

به گزارش بویرنیوز، عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته در برنامه تلویزیونی نگاه روز از شبکه استانی دنا از افتتاح و کلنگ زنی 358 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 227 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در استان خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار این را نیز گفته بود که از این تعداد 170 طرح اقتصادی و 188 پروژه عمرانی است.

اما با گذشت کمتر از 10 ساعت آمار عزیز فیلی دست خوش تغییر شد و علی محمد احمدی استاندار آمار جدیدی را ارائه کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال 370 پروژه عمرانی و طرح  اقتصادی با اعتباری افزون‌بر 2 هزار و 640 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد 200 پروژه با اعتباری افزون‌بر یک هزار و 784 میلیارد ریال عمرانی است، عنوان کرد: 116 پروژه با اعتباری یک هزار و 85 میلیارد ریال افتتاح و 34 مورد با 699 میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

احمدی با بیان اینکه افتتاح و کلنگ زنی 152 طرح اقتصادی با اعتبار 856 میلیارد و 931 میلیون ریال در دهه فجر امسال در دستور کار است، ابراز کرد: از این تعداد 146 مورد با اعتبار 698 میلیارد ریال افتتاح و شش طرح با 857 میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح‌ها و پروژه‌ها افتتاحی و کلنگ زنی پیش بینی شده برای دهه فجر امسال در بخش‌های مختلف از جمله زیرساخت راه، انرژی و عمران شهری و روستائی، بهداشت و درمان، صنعت، معدن، کشاورزی، فرهنگی و خدمات است.

انجام دو مصاحبه در یک زمینه از سوی استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی وی در کمتر از 10 ساعت با دو آمار متفاوت نشان دهنده عدم هماهنگی بین بخشی مدیران ارشد استان بوده و البته این موضوع که احتمال گتره‌ای بودن امار نیز وجود دارد در ذهن متبادر می‌شود./ تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=269304
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    البته این احتمال هم هست در این بین چند تا پروژه که اماده نبوده از چرخه ی افتتاح حذف کردن

    خوش بینانه فکر کتیم

دیدگاه شما