جمعه 13 بهمن 1396 - 18:42

مدیران آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در حل مشکلات ناتوانند/ زارع پور به تهران احضار میشود!

گروه سیاسی- نماینده مردم کهگیلویه با وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش بويرنيوز، این دیدار که در دفتر وزیر برگزار شد، عدل هاشمی پور در مورد مسائل و مشکلات آموزشی حوزه انتخابیه خود با بطحایی گفت و گو کرد.

گفته می شود نماینده مردم کهگیلویه در این دیدار مشکلات آموزش و پرورش کهگیلویه را به گوش وزیر رساند و بطحایی با شنیدن دغدغه های نماینده از اتفاقات بوجود امده تعجب کرد.

به گفته منابع آگاه، هاشمی پور در این دیدار به سیاسی کاری های انجام گرفته در آموزش و پرورش کهگیلویه گلایه کرد و از مدیریت ضعیف رؤسایی که توان برطرف کردن مشکلات و دغدغه های دانش آموزان و معلمان را ندارند ناراحت بود.

طبق اطلاعات بدست آمده وزیر آموزش و پرورش پس از شنیدن مشکلاتی که نماینده ابراز داشت گفت: مدیران ما باید قدرت حل مشکلات را داشته باشند تا کار به اینجاها کشیده نشود و حالا مشکلات حوزه انتخابیه شما را بصورت دقیق بررسی می کنم.

در این جلسه وزیر آموزش و پرورش دستور داده است تا هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به تهران بیاید تا در یک جلسه با حضور وزیر،نماینده و مدیرکل،  ابهامات حوزه انتخابیه هاشمی پور بررسی و برطرف گردد.

بطحایی در این جلسه از پیگیرها و دغدغه های نماینده کهگیلویه تشکر و قدردانی کرده و گفته است دست تمام کسانی که با آموزش و پرورش همکاری می کنند را به گرمی می فشارم.

به گزارش بويرنيوز، نماینده کهگیلویه بزرگ از عملکرد بعضی از مدیران آموزش و پرورش حوزه انتخابیه خود ناراضی هست و خواهان تغییراتی در این شهرها بود ولی تا امروز بنا به دلایلی که هیچوقت پای آنها به رسانه ها کشیده نشد، زارع پور تن به تغییر در مدیران خود را نداده است./ريواس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=269093
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرهاد گفت:

    بابا جمع کنید مدیران بومی رو. یک کمپین برای نخواستن مدیران بومی باید راه بیفته. به جز قوم وطایفه گرائی چکار میکنن؟ این استان خودش نفس نداره، اینا بدتر دست میزان رو گلوش. اخه ما چقدر سابقه شهرنشینی داریم که باید مدیر قوی داشته باشیم؟

  2. بیطرف گفت:

    چرا باید مدیرکل و معاون پشتیبانی و 10 نفر دیگر از نیروهای ستادی آموزش و پرورش از یک منطقه کوچک باشند!!!!

دیدگاه شما