یکشنبه 8 بهمن 1396 - 14:19

اقدام تاسف برانگیز یکی از نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد علیه یکی از مدیران ملی استان

گروه سیاسی – یکی از وظایف نمایندگان مردم در مجلس حمایت از نیروهای حوزه انتخابیه خود است.

به گزارش بویرنیوز، اساسا مردم رای می دهند تا فردی سرکار بیاید که از حقوق آنها حمایت کند و به تعبیری پشتوانه آنها در مرکز کشور و در دستگاه های مختلف باشد.

در موردی عجیب و نادر یکی از نمایندگان استان که اتفاقا مسولیت مهمی در مجلس دارد و از این فرصت می تواند در جهت ارتقای بسیاری از همشهریان و هم تباران خود بهره ببرد، در کمال تعجب نه تنها حمایتی نکرده بلکه همه تلاش خود را برای تخریب یکی از رقبای سیاسی خود به کار گرفته است.

ماجرا از این قرار است که یکی از نیروهای جوان و مستعد کهگیلویه و بویراحمد که قرار بوده چندی پیش در دانشگاه آزاد مسئولیتی بگیرد به جهت این که به لحاظ سیاسی همفکر آقای نماینده نبوده (همشهری وی نیز هست) از مسئولین ارشد این دانشگاه تقاضا کرده که به وی مسئولیتی ندهند و اعلام کرده خط قرمز من این شخص است.

خوشبختانه مسئولین دانشگاه آزاد و دکتر رهبر که فردی دانشمند است تحت تاثیر حب و بغض های شخصی این نماینده قرار نگرفته و جایگاه در شانی را به این جوان نخبه داده است.

واقعا با این نگرش برخی نمایندگان، نخبگان بی پناه استان باید به کجا پناه ببرند!

پی نوشت:

ما را به خیر تو امید نیست

شر مرسان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=268755
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ح گفت:

    دکتر زراعت کیش از گچساران

  2. همشهري گفت:

    نماينده جناب تاجگردون هست آن جوان رعنا نيز دكتر زراعت كيش لطفا انتشار دهيد

  3. ناشناس گفت:

    عزیزم کارنماینده همینه

  4. هم استانی گفت:

    این جوان نخبه دکتر زراعت کیش بوده که به کوری چشم نمایندگان استان که حاضر بوده اند هر کسی بیاد رئیس بشه ولی ایشان نیاید در بهترین جایگاه دانشگاه علوم وتحقیقات مدیرکل حوزه ریاست شده.

  5. ناشناس گفت:

    تابلو است این نوع نگارش
    نماینده اقای ت است و ان شخص نیز دکتر ز

  6. جلال گفت:

    بله کاملا درسته اقای تاجگردون کلا ضد نیروهای استان هست . نه از اقای تقوی برای تصدی وزارت کار حمایت کرد . نه از اقای افشانی برای تصدی شهرداری حمایت کرد و الان هم داره جناب دکتر زراعت کیش رو تخریب می کنه به خاطر اینکه مثلا می خواد تنها مرد استان در میدان سیاست باشه و این نشان از کبر و غرور ایشان داره از طرفی دکتر زراعت کیش قراره رقیب سیاسی ایشون تو دور بعد انتخابات بشه !!!

  7. علی گفت:

    تاج گردون ودکترزراعت کیشه

  8. ناشناس گفت:

    مایه تاسف است.
    البته اکثربچه های استان که به جایگاه بالایی رسیده اند برای همولایتی های خود کاری نکرده اند وفقط خود را دیده اند.
    لازم به ذکر نمونه نیست.من خودم سوخته ام.اگه کمی حمایت میشدم شاید در کشور کسی میشدم.اما افتخارمیکنم که موندم وبرای بچه های شهرم کار کردم.

  9. ناشناس گفت:

    برا نماینده خودم متاسفم خود خواه ویک دنده در لایحه بودجه هم به همین صورت عمل کرد حذف یارانه گرانی سوخت وکاهش حقوق از طرح های ایشان هست

  10. منصف گفت:

    واقعا متاسفیم

  11. رضا گفت:

    آقای تاجگردون میخواد کسی به رشد سیاسی نرسه و فقط خودش رشد کنه ….من نمیدنم این آقای تاجگرون چقدر فرصت دارن که همیشه در اینستاگرام فعال هستند و مدام در حال سلفی گرفتن و. استوری گذاشتن هستند.اینقدر خودستاینگی شایسته نیست …

  12. سید گفت:

    این کلا کارش همینه غیراز خدابزنش هرکسی به مسیرش نیست باید حذف بشه انشا الله که ظلم پایدار نیست .

  13. لشتر گفت:

    اقای تاجگردون غرور و خودخواهی کنار بزار قبل از اینکه خودتونو کنار بزاریم

  14. علی نژاد گفت:

    هرکس در گچساران اهل بویراحمد گرمسیر باشد اگر علامه دهر هم باشد نزد نماینده فعلی جایگاهی نخواهد بافت

  15. وحید فروغی گفت:

    دکتر زراعت کیش دارای کرسی تدریس در دانشگاه علوم تحقیقات تهران هستند و از جوانان با استعداد و دارای فکر برای استان هستند انشاالله که در تمامی مسولیت هایش موفق و سر بلند همانند گذشته باشد .

  16. دانشجوی سابق دکتر زراعت کیش گفت:

    دکتر زراعت کیش با توان خودش تا این مناسب رسیده نه رانتی بوده و نه گروه سیاسی خاصی . برخی اقایون سیاسی همانند اب راکد هستند و فقط خود را می بینند که آخرش گند می زنند . برا بنده هم نماینده محترم گچساران خراب کردند به جرم بویراحمدی بودن .

دیدگاه شما