شنبه 7 بهمن 1396 - 17:49

شمارش معکوس بهره برداری از فاز توسعه ای فرودگاه یاسوج/ درخواست مردم از مسئولان فرودگاه

گروه اقتصادی- شمارش معکوس افتتاح پروژه توسعه و بهسازی سطوح پروازی فرودگاه یاسوج

به گزارش بویر نیوز، مدیر فرودگاه یاسوج از پایان عملیات اجرایی پروژه توسعه و بهسازی سطوح پروازی فرودگاه و بهره برداری از آن در آینده نزدیک خبر داد.

به‌گزارش بويرنيوز، علی محسنیان طی بازدید از آخرین وضعیت روند اجرایی طرح توسعه فرودگاه یاسوج عنوان کرد: این طرح شامل پروژه‌های تطویل باند، بهسازی سطوح پروازی و راه اندازی سیستم روشنایی جدید که از تیر ماه ۱۳۹۴ آغاز شده اکنون با گذشت بیش از ۳۰ ماه و پس از پشت سر گذاشتن مسائل و مشکلات اجرایی متعدد، به هفته های پایانی خود نزدیک می شود.

وی با بیان اینکه اعتبار حدود ۳۰۰ میلیارد ریالی این طرح از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تامین می‌شود، ادامه داد: عملیات توسعه و اجرای آسفالت 100 درصد پیشرفت و عملیات اجرای سیستم روشنایی باند با پشتیبانی خوب اداره کل تسهیلات و سامانه های فرودگاهی و با اجرای کارشناسان فنی فرودگاه یاسوج با سرعت خوبی ادامه دارد و طی روزهای آینده نیز در خصوص خط کشی باند اقدام خواهد شد که با انجام عملیات خط کشی سطوح،پس از طی مراحل قانونی این پروژه رسماً قابل بهره برداری خواهد بود.

مدیر فرودگاه یاسوج درباره چشم‌انداز و اهداف این پروژه توضیح داد: ایجاد ظرفیت‌های جدید مانند ارائه خدمات پروازی و توسعه شبکه پروازی از طریق ایجاد بستری برای نشست و برخاست هواپیماهای با بدنه متوسط و ایمن سازی سطوح پروازی ، از جمله اهداف این طرح بوده است.

وی در پایان گفت انتظار می رود روند اجرای عملیات سیویل و سیستم روشنایی باند با همین سرعت ادامه یابد و ابراز امیدواری کرد این پروژه در ایام مبارک دهه فجر پیش رو با حضور مسئولین کشوری و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران به بهره برداری برسد.

بدون شک توسعه باند باید افزایش سطح خدمات ، گسترش مسیرهای پروازی و ورود هواپیماهای بهتر و بزرگتر را نیز به همراه داشته باشد.

به گزارش بویر نیوز، افزایش تعداد پروازها، افزایش مسیرهای پروازی و حفظ قیمت ها با توجه به شرایط اقتصادی مردم منطقه از مهم ترین خواسته های مردم از فرودگاه یاسوج است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=268624
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما