جمعه 6 بهمن 1396 - 16:05

10 کشته و زخمی در 3 تصادف امروز یاسوج

– رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه تصادف امروز جمعه 6 بهمن سال جاری در یاسوج 2 کشته و 8 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش بویرنیوز، جلال پوران فرد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 2 نفر جان خود را از دست دادند.
وی عنوان کرد: این حادثه در جاده کمربندی چنارستان محور یاسوج به اصفهان به دلیل واژگونی پژو 405 رخ داد که 2 سرنشین آن (جوان‌های 25 و 28 ساله) قبل از رسیدن اورژانس در دم جان باختند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در کمربندی چنارستان 3 نفر مصدوم و در تصادف پراید با موتور سیکلت در چهار راه معاد یاسوج 5 نفر مصدوم شدند.
پوران فرد ابراز داشت: در این تصادفات 2 فوتی و هشت مصدوم بوده که 8 مصدوم این تصادفات به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.
جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد به دلیل گردشگر پذیر بودن منطقه و قرار داشتن در محل اتصال استان‌های جنوبی به مرکز کشور همواره از مسیرهای پرتردد کشور است.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد در پنج سال گذشته بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=268416
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    نبودفرهنگ رانندگی وعدم توجه به قوانین ومقررات راهنمایی وتخطی ازسرعت مجاز وعوامل اینچنینی مرگ باخودرورادراستان رقم میزندمتاسفانه پلیس هم به خواب ابدی رفته بیدارش کنید

دیدگاه شما