جمعه 6 بهمن 1396 - 11:12

دیدار یادگار امام با جمعی از کهگیلویه و بویراحمدی ها/از تلاش برای حفظ یک تندیس ملی تا کنایه به دو مسئول ملی استان!(+عکس)

گروه سیاسی- پدر بزرگ مادری ما بروجردی و از قوم بزرگ لر است ضمن اینکه بخش‌های زیادی از خمین هم لر هستند و ما به‌ نوعی لر هستیم.

به گزارش بویرنیوز، جمعی از اهالی استان کهگیلویه و بویراحمد با سید حسن خمینی نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ه) در تهران دیدار کردند.

در این دیدار که در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، تعدادی به نمایندگی از حاضرین مطالبی را مطرح کردند. خواندن اشعار لری و پوشیدن لباس‌های محلی از نکات جالب این دیدار بود.

بعد از ارائه مطالب از سوی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها سید حسن خمینی نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: پدر بزرگ مادری ما بروجردی و از قوم بزرگ لر است ضمن اینکه بخش‌های زیادی از خمین هم لر هستند و ما به‌ نوعی لر هستیم.

حجت‌الاسلام خمینی در ادامه با ابزار خرسندی از دیدار کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به سفرهای خود به این استان اشاره و بیان کرد: آخرین سفر من به استان کهگیلویه و بویراحمد فصل زمستان چهارسال پیش بود که توفیق داشتم به همه مناطق استان سفر کنم و از نزدیک با توانمندی‌ها، نقاط امید آفرین ومشکلات آشنا شوم.

وی با تقدیر از جایگاه ویژه آیت الله ملک حسینی (ره) و نقش ممتاز وی در پیوند قوم‌لر با امام خمینی (ره) در دوران مبارزات پیش از پیروزی انقلاب ادامه داد: در دوران تحصیل در حوزه علمیه با سید شرف الدین آشنا و رفاقتی پیدا کردم که ادامه دارد.

تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) گریزی به تلاش‌های بهمن بیگی در منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد زد و اظهار داشت: اقدامات شایسته وی در توسعه علم و دانش بخصوص در جامعه عشایری ستودنی است وبرخی از مدیران فعلی کشور محصول همان مدارس عشایری است که جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام خمینی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برداشتن تندیس آریوبرزن در یکی از میادین شهر یاسوج، اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اقداماتی که انجام‌شد جلوی این کار گرفته شد.

خمینی گفت: امیدوارم مجدداً توفیقی پیدا کنیم که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنم و قول می‌دهم مشکلات را به سمع و نظر مسوولان برسانم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود در پاسخ به سخنان حاضرین مبنی بر اینکه این استان از فقر و محرومیت رنج می‌برد، و نیاز به اعتبارات و بودجه بیشتری است، گفت: الان تنظیم بودجه کشور توسط یکی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد[غلام‌رضا تاجگردون] انجام می‌شود و دریافت مالیات که درآمد کشور است توسط فرزند دیگر کهگیلویه و بویراحمد[سید کامل تقوی] انجام می‌شود، یعنی یک کهگیلویه و بویراحمدی درآمد کشور را جمع می‌کند و یک کهگیلویه و بویراحمدی دیگر هم توزیع می‌کند و همین دو نفر می‌توانند بودجه خوبی برای استان بفرستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=268343
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مرتضی گفت:

    ﺍﻻﻥ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺑﻮﺩﺟﻪ ﮐﺸﻮﺭ ﺗﻮﺳﻂ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ
    ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﻭ ﺑﻮﯾﺮﺍﺣﻤﺪ ‏[ ﻏﻼﻡﺭﺿﺎ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ ‏] ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻣﺎﻟﯿﺎﺕ
    ﮐﻪ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﺳﺖ ﺗﻮﺳﻂ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺩﯾﮕﺮ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﻭ ﺑﻮﯾﺮﺍﺣﻤﺪ ‏[ ﺳﯿﺪ ﮐﺎﻣﻞ
    ﺗﻘﻮﯼ ‏] ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽﺷﻮﺩ، ﯾﻌﻨﯽ ﯾﮏ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﻭ ﺑﻮﯾﺮﺍﺣﻤﺪﯼ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﮐﺸﻮﺭ ﺭﺍ ﺟﻤﻊ
    ﻣﯽﮐﻨﺪ ﻭ ﯾﮏ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﻭ ﺑﻮﯾﺮﺍﺣﻤﺪﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﻢ ﺗﻮﺯﯾﻊ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﻭ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻭ ﻧﻔﺮ
    ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﻮﺩﺟﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺑﻔﺮﺳﺘﻨﺪ

    بله هر دو عزیز نقش بزرگی رو در تقسیم بودجه کشور دارن.
    ولی بودجه ای نیست عزیزان
    تمام طرح های عمرانی تعطیل
    پروژه کوووو

  2. فرهاد گفت:

    والا تاجگردون همین رو هم نمی گذاره بیاد

  3. منصف گفت:

    اگه اسمی از استان مونده از برکت وجود دکتر تاجگردون هست کسی تا دیروز نمیدونست استانی هم هست ایقددبی انصاف نباشین

دیدگاه شما