پنجشنبه 5 بهمن 1396 - 20:32

زور گیری عجیب دختر جوان در کهگیلویه و بویراحمد

گروه حوادث- انتظامي شهرستان کهگيلويه از دستگيري دختري 15 ساله با پوشش مردانه که به همراه همدستانش اقدام به زورگيري و اخاذي مي نمودند، در دهدشت خبر داد.به گزارش بویر نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “جهان ديماز” در تشريح اين خبر گفت : شهروند دهدشتی با در دست داشتن مرجوعه قضايي به پليس آگاهي شهرستان مراجعه و اظهار داشت دختري 15 ساله با تيپ و قيافه ي مردانه با خودروي وي سوار شده و پس از گذشت مدت زماني در جاده برون شهري ، با حضور سه پسر جوان دیگر از وی اخاذی کردند که بلافاصله موضوع بدون اتلاف وقت در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت .

سرهنگ ديماز در ادامه اين گزارش بيان کرد : ماموران پليس آگاهي شهرستان با اخذ دستور مقام قضايي و با بررسي دقيق موضوع و انجام گشت های نامحسوس ، توانستند شب گذشته يک نفر آقا و دختر خانم مورد نظر را که با يکدستگاه خودروي پيکان با شيشه هاي کاملا دودي در سطح شهر در حال تردد بودند را شناسایی و دستگیر نمایند .

وی افزود : پس از انتقال متهمان به يگان انتظامی در تحقيقات و بررسي هاي به عمل آمده از متهمين، نسبت به اين موضوع اعتراف که با تشکیل پرونده ، به مرجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ ديماز با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر اعضای این باند ادامه دارد خاطر نشان کرد : با تحقيقات به عمل آمده اين دختر 15 ساله با هويت معلوم، داراي چندين سابقه فرار از منزل بوده که با پوشش و تيپ و قيافه مردانه در شهرستان هاي کهگيلويه، بويراحمد ، برخی از شهرهای استان فارس و شهر بهبهان در استان خوزستان ضمن همراهي با افراد جوان و يا طرح دوستي با آنها يا به عنوان مسافر و سوار شدن با خودروهاي شخصي اقدام به زورگيري و اخاذي مي نمود.

وی در پایان جهت پیشگیری از وقوع حوادث اینچنینی به شهروندان توصیه کرد : در مسافرت های درون و برون شهری از خودروهای مسافر بر عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس ها استفاده کرده و به هیچ عنوان به خودروهای مسافربر شخصی اعتماد نکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=268289
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. Ali گفت:

    سلام
    همین رو کم داشتیم

    این همه بوجه فرهنگی صرف چه کاری میشه آخه

  2. ناشناس گفت:

    شره گل شره گلی هم ینه کم داشتیم قاران تموم مردل ده زهله نیکنن سوار یه ماشی وابون دورل ایدزنشون

  3. سیما گفت:

    با سلام .واقعا همین رو کم داشتیم .خسته نباشید و دس بوست به سرهنگ دیماز چون ما خیلی کارهای دیگشو هم دیدیم خسته نباشید سرهنگ .

  4. ناشناس گفت:

    به لطف وزارت مطلقه ی فرهنگ

  5. شهروند گفت:

    ببینیدچقدرعملکردحوزه قضایی وانتظامی ضعیف هست که یه دختر15ساله به خودش جرات میده باامنیت شهروندان استان ک ب بازی کنه وعملکرداین گروه زمینه رابرای گسترش چنین جرایمی افزایش میدهدمتاسفانه برخوردهاخیلی ضعیف هست

  6. Sadegh گفت:

    فقر وبیکاری ریشه همه ایناست

  7. علی گفت:

    15 ساله جای بسی تعجبه .15 ساله؟!!!!!!!!! کارمون به کجاها کشید چی تربیت میکنیم ماشاااااااااااااااااله

دیدگاه شما