چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 17:58

حضور آیت الله ملک حسینی، استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج (تصاویر)

حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به همراه استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان شامگاه سه شنبه با حضور در جمع پرستاران بیمارستان شهید بهشتی یاسوج روز پرستار را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ این بازدید که از ساعت 22 شب آغاز شد و در آن دو معاون سیاسی امنیتی و عمرانی استاندار نیز آیت الله ملک حسینی و دکتر احمدی را همراهی می کردند از بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی بازدید و روز پرستار با اهدای گل و هدایایی گرامی داشته شد.

دکتر احمدی در حاشیه این دیدار با اشاره به اينكه پرستاران با تلاش خالصانه و سرشار از مهر و محبت، روح سلامتی و زندگی را در تن رنجور و بدن خسته بيماران مي دمند، خاطر نشان نمود: مشاغلی هم چون پرستاری را که با درد و رنج مردم سروکار دارد، نباید به دیده یک شغل نگریست، چرا که روح ایثار و فداكاري در اعمال پرستاران متجلي است.

استاندار با بیان این که شغل شريف و پر زحمت پرستاري، تفسير زيبايي از فداكاري، مهربانی و نوع دوستي است، افزود: بی گمان تعیین این روز فرخنده به عنوان روز پرستار، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانی شان مرهمی برای بیماران و تلاش شان، وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=268190
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما