چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 17:49

بارقه‌های امید در حوزه بهداشت و درمان/ قطار پیگیری ایلامی به ایستگاه معاون تحقیقات و فناوری وزیر رسید

گروه سلامت- چند روز پیش، دکتر اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد یک روز پرکار را در مشهد مقدس گذراند تا با دست پر راهی پایتخت طبیعت ایران شود.

به گزارش بویرنیوز، دکتر ایلامی در یک روز به صورت فشرده نشست‌های را با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، بنیاد بین المللی فرهنگی و اجتماعی حضرت امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی داشت ولی خسته نشد چون می‌دانست حلاوت و شیرینی دستاوردهای این سفر جلوی هر بی رمق و خسته‌ای دلربایی می‌کند.

برگزاری دو همایش بین المللی و کشوری، انعقاد تفاهم نامه تبادل استاد و دانشجو و توسعه گیاهان داروئی و تب سنتی از جمله مهمترین دستاوردهای سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به مشهد مقدس بوده است.

اما رنج سفر و برنامه‌های فشرده یک روزه در مشهد مقدس ایلامی را خسته نکرد و شاید خستگی نتوانست جلوی این پزشک متخصص خود نمایی کند، زیرا امروز در راهروهای ساختمان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ایلامی شتابان به اتاق دکتر ملک زاده معاون وزیر می‌رفت تا بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان در حوزه آقای معاون وزیر را چاره جویی کند.

ایلامی از همان لحظه اول دیدار فرصت را غنیمت دانست و از مشکلات دانشگاه و خواسته‌های بحق مردم از معاون وزیر گفت جایی که خواستار تعیین تکلیف مرکز کوهورت سی سخت، کلینیک هپاتیت C و آزمایشگاه جامع تحقیقات سلامت شد و در این زمینه نیز توافقاتی انجام شده که در آینده نزدیک منتج به نتیجه عملیاتی می‌شود.

معاون وزیر در این نشست قول داد در زمینه احداث ساختمان مرکز کوهورت سی سخت و راه اندازی آزمایشگاه جامع تحقیقات نهایست همکاری را داشته باشد.

قطار پیگیری‌های دکتر اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با سرعت بر روی ریل در حرکت بوده و انگار پایانی ندارد.
انتهای پیام/

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=268177
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما