چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 9:48

واکنش مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به بازدید سر زده استاندار از بیمارستان شهدای گمنام!

گروه اجتماعی- مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به خبر”وضعیت نامطلوب بیمارستان تامین اجتماعی یاسوج داد استاندار را درآورد/ اعزام بازرسان تامین اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد(+عکس)” واکنش نشان داد.

به گزارش بويرنيوز، جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بدین شرح است:

“سایتی از سایتهای استان امروز نوشته بود در بیمارستان تامین اجتماعی
یاسوج کارکنان بیمارستان هیچ کاری و خدماتی به مراجعه کنندگان وبیماران انجام نمی دهند و بیماران دراین بیمارستان سرگردانند و بصورت سنتی مورد مداوا قرار می گیرند.

به استحضار این خبر نگار محترم می رسانم اگر اینطوریه پس چرا مردم اینقدر به این بیمارستان برای معالجه هجوم میارن آنهم در ساعت ۱۰شب و در این هوای سرد که بیشتر مراکز درمانی خالی از مراجعه کننده است.

دوست عزیز اگر می خواهیم خبری به اطلاع مردم برسانیم باید حتما با مستندات همراه باشد نه فقط صرف مصاحبه با یک نفر، قضاوت نا عادلانه و غیر علمی ،داشته باشیم اگر می خواهیم مصاحبه کنیم حداقل باید با ده نفر صحبت کنیم و بعد نتیجه گیری نمائیم.

به اطلاع این خبرنگار محترم می رسانیم هر ماه در مراکز درمانی تابعه تامین اجتماعی استان و سایر مراکز کشور نظرسنجی از همه قسمتهای بستری و سرپایی بعمل می آید و تمام این نظرات طی سیستم رایانه ای مورد پایش قرار می گیرد در آخرین نظرسنجی که در پایان آذر ۹۶انجام گرفته ۹۰درصد رضایتمندی وجود داشته این مستندات زمینه همین مطلب است که می توانید آن را ملاحظه فرمائید.
لازم به ذکر است هجمه به پرستاران و کادر درمانی دراین روز که مصادف است با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س ) و روز پرستار ، آن هم پرستارانیکه شبانه روز برای تیمار از بیماران همه تلاش و همت خود رامعطوف میدارندخالی از انصاف است.

حتما برای خود شما یا بستگان پیش آمده که دمل یا جوش چرکی روی دست یا پا و در بدن بوجود آمده که هیچ کس حاضر نیست حتی دست خود را بر دمل چرکین خود زند ولی پرستاران زحمتکش با صعه صدر آن را شستشو می دهند و در بیشتر اوقات جان حادثه دیده ای را نجات می دهند.

ما نمی گوئیم مشکلی نیست و همه چیز ایده آل است ولی تخطه کردن کار کارکنان یک بیمارستان که تمام خدماتش رایگان است در این روز با سعادت میلاد خبرنگار کربلا کار زیبنده ای نیست می توانیم با اهدا شاخه گلی به پرستاران تلاشگر استانمان به آنان بگو ئیم که ما هم قدر دان زحمات شبانه روزی شما هستیم.

مسئولین محترم استان مستحضرند که در بیمارستان و سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی صد در صد خدمات به مردم رایگان است و مردم محروم و قدر شناس استان کهگیلویه و بویراحمد که اکثرا از اقشار آسیب پذیر جامعه هستندحتی پول پرداخت فرانشیز یعنی مابه تفاوت سهم بیمار در مراکز خصوصی و دولتی را ندارند که پرداخت نمایند به همین دلیل به مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه می کنند و حاضرند در از دحام ناشی از شلوغی بمانند ولی بصورت رایگان معالجه شوند.

مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی می دانند که مراکز درمانی تامین اجتماعی اگر نگوئیم عالی هستنداز بهترین مراکز درمانی استان در ارائه خدمات درمانی به مردم هستند مردم شریف بویر احمد قدر دان زحمات خادمان خود هستند و به این مسئله واقفند که اگر مشکلیست ، از کمبود امکانات درمانیست که درسطح کشور وجود دارد و گریبانگیر اکثر مراکز درمانی در سراسر کشور می باشد ، نه در بحث ارائه خدمات به مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج.

در همین راستاقدر دانی میکنیم از زحمات همه زحمتکشان کادر درمان بویژه پرستاران بزرگواری که در بیمارستان و سایر مراکز درمانی و در همه ساعات شبانه روز به مردم خدمت می کنند و زینب وار برای بیماران مراجعه کننده دل می سوزانند و جان در طبق اخلاص خدمتگزاری گذاشته و وظیفه خود را که همانا خدمت به بیماران است به نحو شایسته انجام می دهند.

درپایان از تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران و همکارانی که که صادقانه در راستای اطلاع رسانی به مردم زحمت می کشند و مشکلات را به سمع و نظر مردم می رسانند تشکر و قدر دانی می کنیم و تقاضامندیم به صورت منطقی و برای تهیه گزارش به همه مراکز درمانی تابعه تامین اجتماعی در سراسر استان مراجعه کنید و اگر مشکلی هست در فضای سازنده نقد منطقی آن را بیان نمائید، مسولین درمانی تامین اجتماعی استان هم پذیرای انتقادات هستند و از نقد منصفانه حمایت خواهند نمود ، ولی خواهشا اگر محاسنی هم وجود دارد آن را نیز مطرح نمائید تا کارکنان بی انگیزه و سر خورده نشوند

انشاالله به فضل خداوند یکتا همه دست به دست هم دهیم و مشکلات اساسی و کمبودهای درمانی استادمان را رفع نمائیم

ای پرستاران بزرگوار از طرف همه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س ) خبرنگار و پرستار روز عاشورا و قیام کربلا که به حق روز پرستار نامگذاری گردیده به شما خدا قوت می گوئیم و قدر دانی می کنیم از تلاشها و زحمات شبانه روزیتان ، روزتان مبارک .

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد”

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=268114
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صادق گفت:

    زمانی که استاندار استان به صورت غیر علمی و سنتی یه مطلبی رو بیان میکنه توقعی از سایر اقشار نباید داشت.
    در این بازید استاندار میتوانست همراه خود معاونتی را بیاورد که حداقل از طبابت و علم پزشکی سر رشته داشته باشد(دکتر نظری) تا به صورت کاملا غیر حرفه ای مطلبی را بیان نکند که زحمات افراد یک مجموعه را زیر سوال ببرد.

    تشکر بسیار ویژه از مسئولین استان بویژه استاندار

    • ناشناس گفت:

      اگر این سررشته داران و کاربلدها که جناب صادق می فرمایند کارگشا بودند که این مشکلات نبود ، اینطور که ایشان می فرمایند استاندار محترم از این به بعد باید هر جا که خواستند بازدید کنند باید از کسانی تعیین تکلیف کنند .
      جای تعجب اینجاست که بیان مشکلات و تلاش برای رفع آنها عده ای را ناراحت کرده است !!!!

  2. صداقت گفت:

    پاسخگویانماینده محترم تامین احتماعی
    احترامادرپاسخ به صحبت های شمابایدعرض کنم
    اینکه مردم ماگاه شب ونیمه شب به بیمارستان شمامراجعه میکنندعلت آن است که تعرفه دفترچه تامین اجتماعی رایگان است.
    حال درمورداین رایگان بودن چه خدماتی ارائه می کنید
    آیامتخصص داریددراین بیمارستان.آیاداروهایی که پزشکان طرح وعمومی شماتجویزمیکنندمشابه دیگردرمانگاهاهست.
    چه فایده وقتی به پزشک های خوداجازه تجویزداروهای بهترنمی دهید.فقط قصدداریدجلوی هزینه هارابگیرید
    اگربرای داروی نگهدارنده باشدمردم خودمیتوانندبامراجعه به داروخانه هابرای خودداروتجویزکنند
    هدف شمافقط گرفتن حق بیمه توسط تامین اجتماعی
    ازمردم است
    رهاکنیداین بنگاهای اقتصادی ودرآمدزدایی را.جون مردبیشتراهمیت داره یانسخه دفترچه.

  3. ناشناس گفت:

    بیمارستان شهدای گمنام با همه کم و کاستی ولی به حق بهترینه در شهر یاسوج

  4. علی سرباز گفت:

    اگر مردم ساعت ۱۰ میرن بیمارستان تامین اجتماعی چون مجبورن برن اونجا که خدمات رایگانه نه بخاطر امکانات vipبیمارستانتون وگرنه متاسفانه با تمام زحمات کادر درمانی رفتارشون با مردم بیچاره واقعا زننده است

  5. داریوش گفت:

    مدیر محترم بیمارستان تامین اجتماعی نکته اینجاست!؟:شما گفتی چرا مردم اینقدر هجوم می اورن؟و در ادامه گفتی چون خدمات رایگان است ! پس علت هجوم نه خدمات خوب شما بلکه رایگان بودن است و فقر و نداری مردم ،اولا”هر مراجعه کننده ای دارای دفترچه ای است که حق بیمه اش پرداخت شده ومنتی نداره ثانیا”با فرض خدمات رایگان؛مگه هرچیزی رایگان بود باید به واسطه آن مردم را نادیده بگیری و فدا کنی ،مگر باید با طناب و سم رایگان خودمان را حلق آویز و یاخودکشی کنیم ؟مشکل اینجاست که شما فکر میکنی خودت خدمات رایگان میدی در حالی که حقوق دریافت میکنی و اگر حقوق یا اضافه کارت به موقع پرداخت نشود مریضها را هم مداوا نمی کنی!

  6. امید گفت:

    خدماات تامین اجتماعی رایگان نیست.ما داریم ماهانه بیمه پرداخت میکنیم.شاید ماهانه ده درصد اون حق بیمه پرداختی رو توی سازمان صرف درمانمون نکنینم.پس نفرمایین خدمات رایگانه.ملت پول پرداخت میکنن و خدمات خوب حقشونه.

  7. امیر رضا گفت:

    نه بابا برا خیلی از بیمارآن که مراجعه میکنند رو میگن برید شهید بهشتی یا امام سجاد

  8. علی پور گفت:

    درود بردکتر اکبری وهمه همکارانشان در تامین اجتماعی . پرستاران روزتان مبارک

  9. ناشناس گفت:

    دقیقا ، کاش خبرنگار محترم سراغی از مجموعه های بیمارستانی امام سجاد و … که پول و جان مردم و همزمان میگیرند ، می گرفت… یه جا هم که تر و تمیزتر و رایگان بود بهش هجمه میکنن

  10. مردم گفت:

    درود بردکتر اکبری و تیم قوی مدیریت ایشان که واقعا تحولی بزرگ در خدمت رسانی به مردم انجام میدهند ودرود فراوان و خسته نباشید خدمت پرسنل زحمت کش بیمارستان که بدون هیچ گونه چشم داشتی در حال خدمت رسانی به مردم هستن…..

  11. احسان جهانبازیان گفت:

    بیمارستانی که بعد از ساعت اداری داروخانه نداره که بیمارستان نیست

  12. فرزند بویر احمد گفت:

    مردم بیشار بخاطر رایگان بودن خدمات به تامین اجتماعی مراجعه میکنن.خیلی جا داره مراکز تامین به استانداردها نزدیک بشن.آزمایشگاهش با نتیجه اشتباهی که داد ک بیمار من رو تا حد ای سی یو برد

  13. علی گفت:

    محتویات داروخانه تامین اجتماعی یه شربت دیفن هیدرامین و استامنیفون و یه آموکسی کلاو و یه چند تا داروی ساده دیگره و از بابت بیمه هرماه نزدیک به 250 هزارتومان داره میگیره

  14. ناشناس گفت:

    روابط عمومی محترم سوالی در ابتدی متن بالا طرح کرده اند:
    به استحضار این خبر نگار محترم می رسانم اگر اینطوریه پس چرا مردم اینقدر به این بیمارستان برای معالجه هجوم میارن آنهم در ساعت ۱۰شب و در این هوای سرد که بیشتر مراکز درمانی خالی از مراجعه کننده است ؟
    جواب سوال بالا را خود شان داده اید :
    مسئولین محترم استان مستحضرند که در بیمارستان و سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی صد در صد خدمات به مردم رایگان است و مردم محروم و قدر شناس استان کهگیلویه و بویراحمد که اکثرا از اقشار آسیب پذیر جامعه هستندحتی پول پرداخت فرانشیز یعنی مابه تفاوت سهم بیمار در مراکز خصوصی و دولتی را ندارند که پرداخت نمایند به همین دلیل به مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه می کنند و حاضرند در از دحام ناشی از شلوغی بمانند ولی بصورت رایگان معالجه شوند.
    با تبریک روز پرستار خدمت همه ی پرستاران زحمتکش .
    مدیران و کارکنان محترم تامین اجتماعی با تشکر از زحمات شما ، خواهشا بگذارید مشکلات موجود در جامعه طرح شوندتا به امید خداوند شاهد مشکلات کمتری در مساله ی درمان و سلامت مردم باشیم ، طرح این مشکلات قطعا به نفع پرستاران است و نه به ضرر و یا بر علیه آنها ، پس بیایید پشت سر پرستاران سنگر نگیریم و از نام مقدس پرستار برای پوشاندن ضعف ها و مشکلات سوءاستفاده نکنیم .
    مطرح شدن و حل شدن این مشکلات به نفع هم مردم و هم پرستاران می باشد و بخش درمان باید حتما به جایی برسد که بدون هیچ عیب و نقصی باشد زیرا حوزه ی سلامت مردم باید ایده آل و بدون نقص باشد و اگر نیست باید به این نقطه برسد .

  15. مردم گفت:

    درود بر دکتر اکبری

  16. ناشناس گفت:

    رایگان بودن خدمات حوزه ی سلامت حق مردم است و نه منت بر سر مردم ، با ذکر این نکته که این حق را دولت تدبیر و امید و وزیر محترم و فهیم بهداشت به خوبی شناخته و به جا آورد و به رسمیت شناخت که جای تشکر دارد در حالیکه بقیه ی دولت ها در کنار این موضوع بی تفاوت گذشتند .
    پس دست اندرکاران و روابط عمومی عزیز تامین اجتماعی این حق را پتکی نکنند و بر سر مردم بکوبند .
    ضمن اینکه هزینه ای که برای این کارها صورت می گیرد از پول همین مردم است و نه از حساب شخصی عده ای خاص که از نبود مشکلات دفاع می کنند .

  17. مخاطبمخاطب گفت:

    بیمارستان؟خدمات خوب؟رایگان؟
    چرا مردم را دارای درک نمیدونین…اون بیچاره ای که شب میاد اونجا باید کجا داروش را بگیره؟
    کجاش رایگانه؟مگه نه از پرداختهای حق بیمه تک تک این بیماران میچرخونیتش..کجاش رایگانه..
    متاسفانه معلومه خودتون درک درستی ندارین یا هم نمیخاین بفهمین

  18. ف.ر گفت:

    جناب دکتر کجا رایگان ما داریم ماهانه300هزارتومان پرداخت میکنم.ننگت باد

  19. رضا گفت:

    من یه بار رفتم بیمارستان و برای همیشه پشیمانم فقط کادر نگهبانی و دربانی خوبی دارن بقیشون باید حتما براشون کلاس اخلاق مداری و درمانی گذاشت

  20. ب گفت:

    حقتونه .مدیریت ضعیف در دو سمت.مدیر درمان و مدیر بیمارستان

  21. ازادی گفت:

    جناب روابط عمومی عزیز فرمودی خدمات رایگانه اشتباه فرمودی چون حتی حقوق جنابعالی وکارکنان سازمان از جیب. بیمه شدگان پرداخت میشود خواهشا منت نزارید. اگر نیمه شب به همین بیمارستان مراجعه کرده باشی متوجه شدی که باید یه دربستی بگیری وبری از داروخانه های شهر دارو تهیه کنی که اگر از همان ابتا به درمانگاهای دیگر مراجعه کنی هزینه کمتری پرداخت میکنی پس کمی با مردم رو راست باشین و انصاف داشته باشین

  22. سید محمد تقوی گفت:

    کاش استاندار محترم از سوابق بیمارستان هم سوال می کردند در زمان مدیریت دکتر اکبری از 33 تخت به 54 تخت مصوب رسید و طرح هتلینگ به همت ایشان در حال اجراست اگر استاندار محترم انصاف داشته باشند در همین حد که در حال بازسازی بیمارستان هستند هم بهترین بیمارستان یاسوج است. مشکلات ساختاری بیمارستان کم نیستند اما پیگیری های مدیر درمان استان را نباید نادیده گرفت و صرفا مانور سیاسی داد خداوند به نیات ما آگاه است.

دیدگاه شما