سه شنبه 3 بهمن 1396 - 8:10

پاسخ‌های رئیس‌جمهور قانع‌کننده بود

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید گفت وگوی زنده تلویزیونی امشب رئیس‌جمهور را در مجموع رضایتبخش خواند و گفت که با توجه به سوالات مطرح شده پاسخ‌های رئیس‌جمهور قانع‌کننده بود لذا امیدواریم این نوع گفت‌وگوها با طرح مسائل چالشی و روز تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری بویر نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا رحیمی با اشاره به گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور گفت: این گفت‌وگو نسبت به دفعات قبل متفاوت بود. ایشان با صراحت و اعتماد به نفس بیشتری صحبت کرد که نشان می‌دهد رئیس‌جمهور درباره ارتباطش با مردم بخصوص رسانه به تصمیمات جدیدی رسیده که امیدوارم این تصمیمات در عمل بیشتر دیده شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: این گفت‌وگوی تلویزیونی نقطه عطفی شد که نشان می‌دهد رئیس‌جمهور اهمیت رسانه و گفت‌وگو با مردم را بیشتر درک کرده است.

نماینده تهران همچنین اظهار کرد: صرف نظر از محدودیت زمانی که رئیس‌جمهور برای صحبت با مردم از طریق صداوسیما مواجه بود، نظرات قابل توجه و توضیحات مبسوطی در مورد سوالات پرسیده شده را مطرح کرد. بخصوص موضوع توجه به بافت‌های فرسوده در سطح ملی که مورد توجه دولت است و کمتر در رسانه‌ها برنامه‌های دولت در این باره تشریح شده است.

رحیمی با اشاره به صحبت‌های پایانی رئیس‌جمهور درباره بودجه گفت: رئیس‌جمهور انتظاراتی را درباره بودجه از مجلس مطرح کرد که حتما دغدغه‌های ایشان مورد توجه نمایندگان قرار می‌گیرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جدیت کابینه و دولت در تحقق اهداف بخصوص اهتمام در حوزه محیط زیست، مساله ریزگردها و آلودگی هوا از جمله نکات مورد توجه در این گفت‌وگوی زنده عنوان و اظهار کرد: رئیس‌جمهور به سوالات پرسیده شده پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای داد بخصوص در موضوع ارز این موضوع مشهود بود البته انتظار می‌رفت که ایشان اقدامات فنی‌تر به لحاظ بانکی و پولی را توضیح دهد که ترجیح دادند به توضیحات کلی اکتفا کنند. با این وجود این مصاحبه در مجموع رضایتبخش بود.

رحیمی ابراز امیدواری کرد که این نوع گفت‌وگوها با طرح مسائل چالشی و روز تقویت شود کما اینکه همه مسائل را نمی‌توان در گفت‌وگویی یک ساعته پاسخ داد. این موضوع مورد توجه مردم و کارشناسان است.

وی در پایان و در عین حال گفت: انتظار می‌رفت که سوالاتی در حوزه سیاسی بخصوص درباره اعتراضات اخیر، وضعیت بازداشت‌شدگان، اقدامات دولت و مراقبت‌های پلیس برای حفاظت از حقوق مردم و همچنین وضعیت دانشجویان بازداشتی پرسیده شود که متاسفانه چنین سوالی مطرح نشد که رئیس‌جمهور پاسخ دهد. انتظار این بود که با پاسخ به این نوع سوالات روشنگری بیشتری در بین افکار عمومی ایجاد شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=267804
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما