دوشنبه 2 بهمن 1396 - 11:00

تشریح برنامه های ویژه شهرداری یاسوج به مناسبت دهه مبارک فجر

جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر به ریاست شهردار یاسوج و با حضور معاونان و مدیران عامل سازمان های تابع شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

در این نشست شهردار یاسوج با تاکید بر اهمیت معرفی فرصت و ها و ظرفیت های انقلاب اسلامی به قشر جوان جامعه بیان کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است و باید تلاش کنیم در این فرصت به نحو شایسته برای قشر جوان و نوجوان خاطرات، دستاوردها و سختی های دوران پیش از انقلاب را بازگو کنیم.

دکتر نستهن مقدم با بیان اینکه تغییر و تحولات و پیشرفت های استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج خود نمونه ای گویا و روشن از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: به تعبیر امام راحل، انقلاب اسلامی انقلاب محرومان بود که نمونه ای از همین تعبیر رشد مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مقدم تصریح کرد: ایجاد فضای شاد همراه با برنامه های متناسب با این ایام دهه مبارک فجر در اولویت کار شهرداری یاسوج است.

شهردار یاسوج گفت: سه پروژه شهرداری یاسوج در پارک جنگلی با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

وی گفت:  این پروژه ها شامل روشنایی پارک جنگلی یاسوج به مساحت 35 هکتار، آبرسانی به طول 3 هزار متر و احداث مخزن هزار متر مکعبی است.

مقدم به تشریح برنامه های ویژه شهرداری برای این ایام پرداخت و گفت:طرح تخفیف عوارض پروانه های ساختمانی مسکونی و تجاری همزمان با دهه مبارک فجر در یاسوج آغاز می شود و تا آخر سالجاری ادامه دارد.

شهردار یاسوج در تشریح طرح های تخفیف عوارض صدور پروانه های ساختمانی گفت: طرح تخفیف عوارض صدور پروانه های ساختمانی از سوی شهرداری یاسوج پیشنهاد شده و به تصویب شورای اسلامی شهر یاسوج رسیده است که شهروندان می توانند با مراجعه به شهرداری و دفاتر پیشخوان نسبت به تشکیل پرونده، تهیه نقشه و مراحل انجام صدور مراحل پروانه اقدام نمایند و از تخفیفات بهره مند شوند.

دکتر نستهن مقدم ادامه داد: با همکاری هیات فوتبال یک دوره مسابقات گرامیداشت شهدای مدافع حرم در سطح شهر یاسوج برگزار می شود و مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری و مسابقات ورزشی بانوان برگزار می گردد.

مقدم گفت: المان های مناسبتی در شهر یاسوج نصب می گردد و فواره ها و آبنماها در سطح شهر راه اندازی می گردد.

وی افزود: گلکاری میادین و بلوارها، نورپردازی، چراغانی و آذین بندی خیابان ها، لکه گیری خیابان ها و اطلاع رسانی برنامه های ستاد از طریق تبیلغات شهری در دستور کار است.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: برگزاری رژه موتوری، جلوگیری از ایجاد حفاری های جدید در سطح شهر، پاکسازی و شستشوی خیابان ها و معابر، ایجاد ایستگاههای صلواتی، دیدار با خانواده های شهداء، غبار روبی از مزار مطهر شهداء از مهمترین برنامه ها و اقدامات شهرداری در این ایام است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=267323
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یا ابا صالح گفت:

    درود خدا بر دکتر نستهن مقدم شهردار عزیز و توانمند.
    دست خدا برسرت مرد دستپاک بدون حاشیه

دیدگاه شما