چهارشنبه 27 دی 1396 - 22:12

دستگیری شرور شیطان صفت در کهگلویه و بویراحمد/اغفال و زورگیری از زنان! + عکس

گروه حوادث- فرمانده انتظامي گچساران از دستگیری فردی که اقدام به اغفال بانوان و زورگیری و سرقت از آنان می کرد در این شهرستان خبر داد .

به گزارش «بویر نیوز»، سرهنگ “سيد محمد موسوي” در تشريح اين خبر گفت: برابر اخبار واصله و مراجعات حضوري چند خانم جوان مبني بر اينکه شخصي ناشناس با يکدستگاه خودروي شخصی سواري پرايد به عنوان مسافر کش در سطح شهر اقدام به اغفال بانوان و زورگيري و سرقت از آنها مبادرت می نماید، رسیدگی به این موضوع به طور ویژه و خاص در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : پس از بررسی های فنی و پلیسی مشخص شد این فرد با خودروی سواری پراید سفید به یکی از شهرستان های استان فارس فرار نموده که ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی، اکیپی از ماموران کلانتری 11 شهر گچساران به شهرستان مورد نظر در استان فارس اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه خودروی موردنظر شناسایی و راننده آن دستگیر و جهت بررسی به شهرستان گچساران انتقال داده شد.

اين مقام انتظامی افزود : در بازرسي از خودرو تعداد 240 عدد قرص لورازپام-کلونازپام و ، تعداد پنج دستگاه گوشي تلفن همراه به همراه 15 عدد مموري و تعداد شش عدد سيمکارت و دو عدد کلاه گيس و مقداري مواد خوراکي آلوده به مواد بيهوشي و مبلغ پانزده میلیون ریال چک پول کشف و ضبط شد .

رئیس پلیس شهرستان گچساران خاطر نشان کرد : متهم در بازجویی های پلیس به شش فقره سرقت و زور گیری و اغفال زنان در شهر گچساران و شهرهای بهبهان و آغاجاری در استان خوزستان اعتراف که در همین راستا پرونده ای تشکیل و به همراه متهم تحويل مراجع قضايي قرار گرفت و خودروي مذکور نيز به پارکينگ انتقال داده شد.

در پايان سرهنگ سيد محمد موسوي به همشهريان عزيز توصيه کرد : از سوار شدن به خودروهاي شخصي به جداً خودداري و جهت سرويس دهي خود و اعضاي خانواده از سرويس هاي عمومي استفاده و در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را سريعا از طريق تلفن 110 به پليس اعلام تا برخورد قانوني در اسرع وقت صورت پذيرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=267148
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کاظم محمدیان گفت:

    متاسفانه تاکسیرانی زمینه فعالیت ماشینهای شخصی درشهرهای استان رافراهم کرده است

  2. ناشناس گفت:

    ینی مردم کهگیلویه و بویر احمد این همه بی بخار شدن که اجازه بدن یه الف بچه پاشه هر کاری دوس داره بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    امیدوارم به بدترین نحو ممکن خود مردم این جوان را تنبیه بکنن که عبرت سایرین بشه
    نباید چنین اتفاقاتی تو این استان مد بشه
    آخه زور گیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اونم تو استانی که عشایریه؟؟؟؟؟؟
    این حرام لقمه رو تحویل مردم بدین تا خودشو جوابشو بدن

  3. لوداب گفت:

    درود بر دلیر مردان نیروی انتظامی به جهت واکنش های سریع وبه موقع آنها …بدروددددددعزیزان

دیدگاه شما