چهارشنبه 27 دی 1396 - 21:58

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد: خدمت بزرگ بانک ملی به مردم گچساران در بافت فرسوده

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد از خدمت بزرگ بانک ملی به مردم گچساران در بافت فرسوده خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، ابراهیم فرزانه در برنامه زنده تلویزیونی از شبکه دنا با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بافت فرسوده دوگبندان و روند و سیر این کار بزرگ اظهار کرد: در ابتدا چندان کسی به انجام این کار بزرگ خوشبین نبود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جلسه‌ای که با نماینده گچساران داشتیم از وجود بافت فرسوده در شهر دوگنبدان و این که تاکنون کاری برای آن انجام نشده گلایه‌مند بودند.

این مسؤول گفت: اما در جلسه‌ای که با تابش رئیس بنیاد مسکن کشور داشتیم مدلی برای شهر دوگنبدان در نظر گرفته شد که در تهران جلساتی با حضور تاجگردون و مسؤولان بنیاد مسکن برگزار کردیم که به نام مدل بازسازی بافت آسیب‌پذیر دوگنبدان نام گرفت.

فرزانه گفت: این مدل به صورت مصوبه درآمد و اکنون تعداد 3000 وام برای فاز اول در نظر گرفته شده که اوایل 30 میلیون تومان بود و بعد به 40 میلیون تومان افزایش یافت و 6 میلیون تومان آن هم بلاعوض است.

وی از پیشرفت خوب کار خبر داد و گفت: به گونه‌ای شده که الان در بویراحمد تعداد 4000 نفر آماده گرفتن وام بازسازی هستند و شهرداری‌ها و نظام مهندسی و ما و بانک‌ها به عنوان چهار ضلع پای کار هستیم.

این مسؤول با بیان این که از تعداد سه هزار واحد اکنون چیزی نزدیک به 1000 واحد در دوگنبدان در حال اتمام است افزود: تنها مشکلی که داریم در زمینه بانک‌هاست.

وی با قدردانی از آن دسته بانک‌هایی که در این زمینه اقدامات خوبی داشته‌اند افزود: باید از بانک ملی تشکر کنم که از 625 سهمیه که داشته به صورت 100 درصدی به تعهدات خود عمل کرده است اما بانکی هم داشته‌ایم که حتی یک مورد هم به تعهد خود عمل نکرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=267145
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسین محمدی گفت:

    پس شهرستان کهگیلویه چی؟چرا وام بافت فرسوده در شهرستان کهکیلویه هنوز30 میلیونه؟؟

دیدگاه شما