چهارشنبه 27 دی 1396 - 15:32

شمار افرادی که هنوز در بازداشت هستند

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه بازداشت کردن افراد برای ما هیچ لذتی ندارد و برای هیچ حکومتی خوب نیست، اظهار کرد: به گفته مسئولان امنیتی تعداد کسانی که در جریان اتفاقات اخیر بازداشت شده و تاکنون آزاد نشده اند و کماکان در بازداشت به سر می برند زیر صد نفر است.

به گزارش خبرگزاری بویر نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا آوایی وزیر دادگستری صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش ایسنا در مورد تعداد بازداشت شدگان در اتفاقات اخیر اظهار کرد: در رابطه با بازداشتی‌ها یکی از موضوعاتی که همه از جمله مقام معظم رهبری و روسای قوا بر آن اتفاق نظر داشتند، این بود که یک سری اتفاقاتی افتاده و در آن افراد مختلف با انگیزه‌های گوناگون ورود پیدا کرده‌اند که باید آنها را تفکیک کنیم.

وی ادامه داد:در جریان اتفاقات اخیر برخی هیجانی شده و برخی نیز برای آنکه بدانند چه خبر است، به خیابان‌ها آمدند. عده‌ای دیگر نیز از بخشهایی از نظام در طول این مدت عقده، ناراحتی، گرفتاری و تکدری داشتند و برای عقده گشایی به خیابان‌ها آمدند، همچنین ممکن است برخی دیگر نیز فکر کنند که ‌آمدنشان به صحنه به ویژه تا پیش از آغاز تخریب‌ها به کشور کمک می‌کند، لذا با هرکدام از این افراد باید یک جور رفتار شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=267134
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما