چهارشنبه 27 دی 1396 - 13:10

احتمال گفت‌وگوی رئیس‌جمهور با مردم

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: احتمال می دهیم واسط هفته آینده رئیس‌جمهور با مردم صحبت کند.

به گزارش خبرگزاری بویر نیوز به نقل از ایسنا، محمود واعظی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد جلسه امروز اعضای دولت اظهار کرد: رئیس‌جمهور در این جلسه مطالبی از اعضای جلسه خواستند از جمله اینکه اعضای هیئت دولت تلاش کنند که برنامه‌هایشان زودتر عملیاتی شوند و این برنامه‌ها را برای مردم بازگو کنند. رئیس‌جمهور همچنین تاکید داشتند سفر اعضای هیئت دولت به مناطق مختلف کشور مهم است..

وی افزود: ما در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و دهه فجر امسال باید با گذشته متفاوت باشد و مسئولان کشور از جمله دولت و سایر نهادها باید بیشتر از عملکرد و برنامه‌های خود با مردم سخن بگویند. رئیس‌جمهور هم تاکید دارند باید روحیه نشاط و امید مردم افزایش یابد. متاسفانه در ماه‌های گذشته حوادثی مثل زلزله‌ یا حادثه نفتکش را داشته‌ایم که مردم هم احساس همدردی کردند اما باید برنامه‌هایی برای جوانان و مردم داشته باشیم که امید آفرین باشد.

واعظی خاطر نشان کرد: اعضای کابینه از رئیس‌جمهور خواستند که خود رئیس‌جمهور برنامه‌های دولت برای ایجاد تحول، نشاط و شغل را با مردم در میان بگذارد و احتمال می‌دهیم اواسط هفته آینده رئیس‌جمهور با مردم صحبت کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=267118
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما