دوشنبه 25 دی 1396 - 11:06

جریمه شکارچی غیرمجاز یک راس کل در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از 18 ماه تلاش و پیگیری سرانجام متخلف اصلی شکار یک راس کل وحشی شناسایی به یک سال حبس تعزیری و جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش بویرنیوز  به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهکیلویه و بویراحمد، سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یک سال حبس تعزیری و 100 میلیون ریال جزای نقدی جریمه شکارچی غیرمجاز یک راس کل در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

وی گفت: پس از 18 ماه تلاش و پیگیری سرانجام متخلف اصلی شکار یک راس کل وحشی شناسایی  و رای محکومیت قطعی آن در مراجع قضایی استان صادر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال 94 یکی از  شهروندان دوستدار محیط زیست وجود کله شکار شده یک راس کل وحشی را در منزلی  به پلیس 110 شهرستان کهگیلویه گزارش می‌دهد.

هاشمی گفت: طی حکم تفتیش از منزل متهم کله یک راس کل شکار شده کشف و ضبط می‌شود ,که متهم جهت اعمال قانون پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان کهگیلویه معرفی می‌شود.

وی ضمن تشکر ویژه از مراجع قضایی و انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: پس از  صدور رای قضایی اولیه با اعتراض متهم ادامه رسیدگی در مرکز استان انجام می‌گیرد که هیئت دادگاه , این متهم با سابقه شکار مجدد را به یک سال حبس تعزیری و مبلغ  10 میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم می‌کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=266653
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما