چاپ این برگه

ماجرای ممنوع الکاری مهران مدیری و کتک خوردنش

مجله بویرنیوز- شهریورماه امسال بود که مهران مدیری پیش از اکران فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» پاسخگوی سوالات مجریان برنامه زنده ستاره سینما بود.

این کارگردان سینما و تلویزیون در ابتدای صحبت‌هایش به شروع فعالیت حرفه‌ای‌اش از تئاتر اشاره کرد و گفت: «من پیش از ورودم به تلویزیون هم در تداتر و هم رادیو فعالیت می‌کردم. آن زمان یک متن از برشت را برای اجرا ارائه کردم که با مشکلاتی مواجه شد و من را به چپ بودن متهم کردند تا جاییکه حراست تالار وحدت آمد و من را بردند و کتک زدند. آن موقع اوائل انقلاب بود و هیچ کس سر جای خودش نبود و این اتفاق‌ها می‌افتاد.»

او در ادامه و بعد از صحبت‌هایش درباره دوارن ممنوع‌الکاری خودش و گروه «ساعت خوش» بعد از پخش این مجموعه توضیح داد: بعد از «ساعت خوش» من و همه بچه‌ها حتی عوامل فنی ممنوع‌الکار شدیم، تاجاییکه حتی من را به تئاتر شهر هم راه نمی‌دادند. آن موقع من قرار بود در فیلم سینمایی «ضیافت» مسعود کیمیایی بازی کنم، گریم شدم و مقابل دوربین هم رفتم، اما از ارشاد آمدند و گفتند اصلا چرا مدیری را سر کار راه دادید! من قرار بود در این فیلم نقشی که فریبرز عرب‌نیا بازی کرد را بازی کنم.»