شنبه 16 دی 1396 - 8:02

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وعده هایش در خصوص انتصابات عمل نکرد!

به گزارش بویرنیوز، ” حجت‌الا‌سلام والمسلمین صفدر پناهی” در همایش فصلی ائمه جمعه در شهرستان لنده اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی طراحی‌ها وبرنامه ریزی‌های داشتند که حلاوت وشیرینی که بعداز برگزاری باشکوه 9 دی داشتند را به یک اتفاق تلخ تبدیل کنند.

وی افزود: در یکی دو روز اول نقشه‌های دشمنان که برای ایران اسلامی کشیده بودند به گونه‌ای بود که همه چیز تحت شعاع و دست آن‌ها بوده و پیروز میدان هستند اما نظام جمهوری اسلامی ایران با تجربه و آگاهی کافی که در خصوص نقشه‌های دشمن داشتند توانستند که توطئه آن‌ها را خنثی کنند.

پناهی با اشاره به سیاست‌های ناکام دولت در زمینه مسائل اقتصادی گفت: هرچند که گرانی بر مردم فشارهای روحی وروانی ایجاد کرده اما مردم ما می‌دانند که اگه در زمان بحران اعتراض کنند حتی به حرف حق، دشمن ازاین موضوع سوء استفاده کرده و برعلیه ایران نقشه‌های شوم می‌کشند به همین دلیل مردم فهیم و آگاه ما ترجیح می‌دهند که از دولت و عملکرد آن تعریف و تمجید کنند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به نماینده شهرستانهای کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی گفت: ازشما توقع بیشتری داریم که درامر قانون گذاری وپیشبرد امورعمرانی، فرهنگی  تلاش بیشتر صورت بگیرد و عملکرد بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: مردم به دلیل فقر، بیکاری به ائمه رجوع می‌کنند و از وضع  موجود شکوه و شکایت می‌کنند و ائمه جماعت مجبور هستند که بخشی را توجیح و در جلسات خصوصی با مسئولان در میان بگذارند یا از طریق خطبه‌های نماز جمعه درخواست‌های مردم را به گوش مسئولان برسانند.

وی بیان کرد: این گونه نشست‌ها باید مسائل اساسی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و فضاسازی لازم  برای اظهار نظر به وجود بیاید.

پناهی افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وجود حرف‌ها و قول‌های که داده بود عمل نکرد و برخلاف آن‌ها در عزل و نصب‌هایش برخی نمایندگان تاثیر گذارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=265388
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    اي بابا اين هنوز كه داره بيانيه ميده

  2. علی گفت:

    خواهشا از جانب مردم حرف نزنید اقای پناهی

دیدگاه شما