چهارشنبه 13 دی 1396 - 23:21

مورد عجیب در کهگیلویه و بویراحمد، اداراتی که تنها روی عده ای خاص باز است

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از دستگاه‌های دولتی درب اتاق‌هایشان برای افراد خاص باز است.

به گزارش بویرنیوز، حجت الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری گچساران که با حضور فرماندار و روسای ادارات در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد:  حقوق شهروندی و رعایت حقوق دیگران و همچنین مسوولیت‌پذیری جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه این انقلاب به راحتی به دست نیامده است، افزود: این انقلاب محصول تبعیدها، فداکاری‌ها و تحقیرها و همچنین خون  شهدا است که  به دست آمده است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  ادامه داد: در اوایل انقلاب مردم مخلصانه فرزندانشان را به مسلخ عشق بردند و تقدیم این انقلاب کردند.

میرمحمدی با اشاره به مسوولان تصریح کرد:  امروز صندلی‌ها  و جایگاه‌های ما مسوولان روی خون شهدا بنا شده است وهرمسوولی اقدامی انجام دهد که نظام و انقلاب آسیب ببیند و  مردم ناراضی باشند مورد لعن و نفرین شهداء قرار خواهند گرفت.

وی  در ادامه افزود:  سفارش می‌کنم که مسوولان برای یک بار که شده عهدنامه مالک اشتر را به مدیران و مسئوولان را  حتما مطالعه داشته باشند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه رعایت حقوق شهروندی اذعان کرد:  امروز  هر کاری را که در جهت مرتفع نمودن مشکلات مردم  صورت بگیرید در واقع  در راستای حقوق شهروندی است.

میرمحمدی ابراز کرد:  مسوولان  با روی باز و گشاده باید ارباب رجوع خود پذیرا باشند و مشکلات آنها را رفع نمایند.

وی در ادامه با اشاره به بازرسی از ادارات گفت: بازرسی‌ها  از ادارات باید جدی گرفته شود و اگر دستگاهی  در زمینه رعایت حقوق شهروندی  خوب عمل نکرده  باشد باید تذکر داده شود.

میرمحمدی تصریح کرد: هرساله  ادارات در زمینه رعایت حقوق شهروندی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی از دستگاه‌های دولتی که درب اتاق‌هایشان برای افراد خاص باز است، عنوان کرد:  یک سال مسوولی در اداره ای کار می‌کند بعد متوجه می‌شویم که در آن  اداره حقوق شهروندی رعایت نشده است و دراتاق مسوول  بر روی مردم بسته است و این  اداره مختص جریان و گروه خاصی شده است.

وی گفت:مسوولان  برای ارزیابی یک ساله اداره خود باید  مستندسازی کنند  و مستندات را به فرمانداری ارجاع دهند.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه و  بویراحمد در ادامه به حقوق شهروندی در روستاها بیان کرد: انتظار داریم  که مسئولان  در زمینه رعایت حقوق شهروندی به روستاها و مناطق  محروم سرکشی لازم را داشته باشند./ فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=265334
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ممو گفت:

    اقای میر محمدی عزیزایا این صحبتای جنابعالی فقط مخصوص ادارات هستند ایا مربوط به حوزه کاری خودت در استانداری نمی شود

دیدگاه شما