شنبه 16 دی 1396 - 8:00

کمپانی اپل یک تریلیون دلاری می‌شود+عکس

مجله بویرنیوز- وب‌ سایت بارون با بررسی فعالیت یک سال گذشته کمپانی اپل , اعلام کرد که ممکن است این شرکت در سال ۲۰۱۸ به یک شرکت یک تریلیون دلاری تبدیل شود. اصلاحات مالیاتی شرکت اپل در آمریکا , تولید آیفون ۱۰ و خرید و فروش برخی از سهام های این شرکت در این امر موثر می باشد. ارزش کنونی کمپانی اپل ۹۰۰۰ میلیارد دلار اعلام شده است و با رشد فروش محصولات آن به خصوص آیفون ۱۰ , انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۱۸ این شرکت بتواند ارزش سهام خود را به یک تریلیون برساند.

پیش از این ارزش سهام شرکت اپل دچار فراز و نشیب های زیادی می شد به طوری که با تولید این محصول ارزش آن بالا رفته و پس از مدتی افت می کرد و دوباره با ارائه محصولی جدید شاهد افزایش ارزش حساب بودیم. این شرایط باعث می شد بیشترین سود از آن کوپرتینویی‌ ها شود. اما پس از آن که اپل محصولات دیگری نظیر اپ‌ استور را باعث درآمد زایی بالایی شد, نیز عرضه همه رقیبان متوجه شدند تولیدات این شرکت فقط به سخت افزار محدود نمی‌ شود.

حفظ نرخ مشتری , عامل دیگری است که به تبدیل شدن اپل به یک شرکت یک تریلیون دلاری اهمیت دارد , در مقایسه ای که بین دو شرکت سامسونگ و اپل انجام شد مشخص شد که نرخ حفظ مشتری سامسونگ ۷۱ درصد در صورتی که این آمار برای اپل ۸۵ درصد است.

در این میان برخی از تحلیل گران نگران فروش گوشی های جدید آیفون هستند , چرا که این شرکت با یک مرز تبدیل به شکرت یک میلیون دلاری فاصله ای نداشته فروش این گوشی ها اپل را به این مرز می رساند. در پاسخ به این اظهارات , مدیر مالی اپل , جان بار گفت , جایی برای نگرانی وجود ندارد , اپل فقط یک شرکت تولید کننده محصولات سخت افزاری نیست , بلکه محصولات کمپانی اپل بسیار کاربردی بوده و در زندگی روزمره مفید می باشند. در این راستا اپل با ارتقا قابلیت های نرم افزاری قصد دارد این ویژگی محصولات خود را بهبود بخشیده و تا پایان سال ۲۰۱۸ عنوان شرکت یک تریلیون دلاری را از آن خود کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=265150
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما