دوشنبه 11 دی 1396 - 12:19

راه حل نماینده بویراحمد برای رفع برخی نارضایتی های مردم/فردی که بیشتر از همه در کهگیلویه و بویراحمد تخریب میشود!

یاسوج- آیین تودیع و معارفه معاونین سیاسی قبلی و جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

همانطور که بویرنیوز خبر داده بود، امروز محمد کاظم نظری رسماً سکان دار معاونت سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفت.

زارعی در این مراسم ضمن بیان ضرورت ارتقاء نگرش ها و تغییر نگرش ها برای توسعه استان، گفت: بهبود نگرش ها کمک فراوانی به فعال سازی ظرفیت ها می کند.

نماینده بویراحمد و دنا تصریح کرد: ۷۵۰۰ گونه گیاهی وجود دازد که ۲۳۰۰ تا در استان ما است و از این تعداد ۶۰ گونه منحصر به فرد است.

وی با اشاره به اینکه با خروج نگرش ها از تفکر روزمره میتوان تحول بزرگی می توان ایجاد کرد، افزود: رسانه های ما از فعالترین رسانه های کشور هستند و بیشترین تخریب رسانه ها به سمت بنده بوده است و باید نگرش ها را اصلاح کنیم و رسانه ها اگر به رسالت عمل کنند رسانه اند.

زارعی گفت:رسانه ها نباید اجازه دهند به محلی برای حاشیه ها و نگرش های صرف سیاسی تبدیل شوند.

نماینده بویراحمد و دنا بیان داشت: مهمترین موضوع ما اشتغال تولید است و اگر نگرش ها را بهبود دهیم مختصر نارضایتی نیز نخواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: رسانه ها نقش بدرگی بر عهده دارند و اگر به جای پرداختن به حاشیه و بی پایه و اساس به مسائل اصلی بپردازند، تحول بزرگی اتفاق خواهد افتاد و من زوند پیش روی توسعه استان را خوب می دانم.

وی گفت: به طور مثال روزهای متمادی رنگ لباسی سوژه خبری رسانه‌ها شده بود، دریغ از اینکه آیا این رنگ لباس کمکی به توسعه استان خواهد کرد یا خیر. یا چه دردی را دوا می‌کند.

زارعی ضمن بیان اینکه مسئولان باید پرچم دار وحدت و برادری باشند و در حوزه فرهنگی نیز بهبود نگرش ها هم حساس باشند، خاطر نشان کرد: حوزه سیاست مهم است و سیاست به معنای تدبیر امور و است و نباید با حرکت های کند روانه و تند روانه اجازه دهیم از مسیر خارج شود.

به گزارش بویرنیوز، فتاح محمدی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس منصوب شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=265092
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    افرین
    واقعا

دیدگاه شما