شنبه 2 دی 1396 - 22:52

پیشنهاد عجیب یکی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد به سارقان تاسیسات مخابرات!

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سارقان برخی تجهیزات ۱۰۰ میلیونی را بعد از سرقت ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌‌رسانند گفت: باور کنید اگر سارقان با خودمان هماهنگی کنند ۱۰۰ هزار تومان را به آنان می‌دهیم تا ۱۰۰ میلیون ضرر نکنیم.

به گزارش بویرنیوز، عبدالحسین افتخاری در نشست با اعضای شورای شهرستان بویراحمد اظهار داشت: 740 هزار مشترک تلفن همراه شهری و روستایی، 300 سایت BTS و 154 سایت GSM در این استان داریم.

وی با بیان اینکه نزدیک به 50 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد روستایی است عنوان کرد: دولت در زمینه خدمات‌رسانی به روستاها یک سری تعهداتی دارد هر چند شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده و به نوعی هر گونه فعالیت باید برگشت سرمایه داشته باشد.

افتخاری با بیان اینکه بیش از 100 میلیارد تومان تجهیزات در مناطق شهری و گردشگری استان نصب کردیم، ابراز کرد: شرکت همراه اول هر چند زیر مجموعه شرکت مخابرات ایران بوده ولی برای خود استقلال دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به طور مثال فقط برای اجرای یک پروژه‌ای 400 میلیون تومان هزینه می‌شود باید برگشت سرمایه داشته باشیم نمی‌شود یک شرکت خصصوی دنبال سود نباشد.

افتخاری با تاکید بر اینکه در حوزه ADSL هزینه کردیم که رو دستمان مانده است، ابراز کرد: یک هزار و 600 کیلومتر فیبرنوری در این استان اجرایی شده که در برخی مواقع به دلیل بی‌احتیاطی مردم شاهد خساراتی در این زمینه هستیم.

وی دلیل قطعی شبکه تلفن همراه را سرقت از تجهیزات عنوان کرد و گفت: خیلی از افراد فکر می‌کنند برخی نقاط پوشش تلفن همراه نداریم در حالی که داشته‌ایم ولی توسط سارقان به سرقت رفته است.

افتخاری با بیان اینکه سارقان برخی تجهیزات که برای شرکت مخابرات 100 میلیون هزینه دارد به سرقت می‌برند و 100 هزار تومان فروش می‌کنند تاکید کرد: باور کنید اگر سارقان با خودمان هماهنگی کنند 100 هزار تومان را به آنان می‌دهیم تا 100 میلیون تومان به شرکت مخابرات ضرر وارد نکنند./تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=264216
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. خودم گفت:

    به جاي گدا پروري تلاش كنيد اوضاع اقتصادي مردم بهبود يابد
    شكم گرسنه دين و ايمان ندارد

  2. ناشناس گفت:

    واقعن اين روزها مديران در سطح كلان و استاني پيشنهادات بسيار جالبي ارائه مي دهند
    آقاي مدير فكر كن اموال مخابرات اموال شخصي خودت هست، براي حرايت از اونها چه ميكردي؟؟

  3. علی گفت:

    اگر به همه دزدان بخواهید پول پرداخت کنید مبلغ خیلی بیشتر میشود از کجا می اورید؟

  4. احسان گفت:

    بویر نیوز، لطفا دیدگاهها رو کمافی السابق گلچین کنید، چه فایده که بخوایم دیدگاه خود رو بگیم، شما سلیقه ای عمل میکنین ولی میگم که اگه زیر ساخت ها و کارآفرینی و مدیر لایق و کارامد می بود دزد به معنای دزد هم می بود

  5. ارش گفت:

    احسن به اقای مدیر با این طرز تقکر..

  6. میلاد گفت:

    واقعا پیشنهاد جالبی بود

  7. احمد گفت:

    پیشنهاد خوبی است به همه دزدها اعلام کنید هر چی دزدیدید به صاحبش برگردانید و مبلغی دریافت کنند دیگه نیاز نیست نیروی انتظامی و دادگاهها و مردم در گیر این مسائل کم اهمیت شوند

  8. سامان گفت:

    جناب مدیر عامل باید میفرمودن حاضریم دزدان شریف تشریف بیاورند و تجهیزات سرقتی را حتی دو یا سه برابر قیمت به خودمون بفروشند.

دیدگاه شما