شنبه 2 دی 1396 - 21:33

54 مصدوم در 48 ساعت در استان کهگیلویه و بویراحمد

گروه حوادث- مصدومیت 54 نفر در نتیجه تصادفات 48 ساعت گذشته کهگیلویه و بویراحمد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت 54 نفر در حوادث جاده‌ای استان طی 48 ساعت گذشته خبر داد .

به گزارش بویرنیوز، «جلال پورانفرد» در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: کارشناسان اورژانس 115 استان طی 48 ساعت گذشته 37 ماموریت جداگانه انجام دادند .

وی بیان کرد: در روز پنجشنبه، سی ام آذرماه 11 تصادف شهری با 14 مصدوم که همه مصدومان به مراکز درمانی انتقال داده شدند و 9تصادف جاده ای با 9مصدوم رخ داده که 6 مصدوم توسط آمبولانس های اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در روز جمعه، یکم دی ماه 11 تصادف شهری با 14 مصدوم که همه مصدومان به مراکز درمانی انتقال داده شدند و 6تصادف جاده ای با 17 مصدوم رخ داده که 5 مصدوم بصورت سرپایی و 12 مصدوم توسط آمبولانس های اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

پورانفرد اضافه کرد: بیشترین تصادفات در محورهای مواصلاتی شهرستانهای بویراحمد و دنا رخ داده است.

به گزارش بویرنیوز، بارها خبرهایی از بروز تصادفات بیشمار در کهگیلویه و بویراحمد اطلاع رسانی شد و همچنین از لزوم تلاش مسئولان برای استانداراد سازی جاده ها و احتیاط بیشتر رانندگان گفته شد که اگر جدی گرفته نشوند باید منتظر وقوع همچین حوادثی بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=264202
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما