جمعه 1 دی 1396 - 18:42

بخش محروم قلعه رئیسی به جاده «پاتاوه-دهدشت» متصل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی پروژه اتصال بخش محروم قلعه رئیسی به جاده «پاتاوه-دهدشت» خبرداد و گفت: امیدوارم در کمترین زمان ممکن این پروژه مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

به گزارش بویرنیوز، علی محمد علیمردانی در عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آئینی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه‌ها پروژه اتصال بخش محروم قلعه رئیسی به جاده «پاتاوه-دهدشت» کلنگ‌زنی شد.

وی عنوان کرد: پروژه اتصال بخش محروم قلعه رئیسی به جاده «پاتاوه-دهدشت» به طول 27 کیلومتر با اعتباری افزون‌بر 95 میلیارد ریال توسط اداره کل راه و شهرسازی و با مشارکت بنیاد برکت طبق پیش بینی انجام شده در مدت زمان مشخص مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

علیمردانی ابراز کرد: با توجه به قرارداد منعقد شده با پیمانکار این پروژه در مدت زمان 18 ماهه باید به اتمام برسد که امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم این پروژه در مدت زمان مشخص شده افتتاح شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: نماینده شهرستان‌های 4 گانه کهگیلویه و بویراحمد به جد پیگیر توسعه راه‌های ارتباطی در این شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله اصلی، فرعی و روستایی است.

علیمردانی با بیان اینکه دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی 50 هزار جمعیت دارد، افزود: به طور حتم اتصال قلعه رئیسی به جاده «پاتاوه-دهدشت» نقش بسزایی در توسعه این دو بخش محروم دارد و همچنین مسیرهای ارتباطی با مناطق مختلف مردم این دیار را نیز کاهش می‌دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=263999
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما