چهارشنبه 29 آذر 1396 - 20:14

200 میلیارد ریال هزینه جهت تکمیل پروژه بیمارستان یاسوج نیاز است

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با وجود اینکه برای پروژه بیمارستان یاسوج که در مرحله پایانی احداث خود قرار داردچیزی حدود ۷۰۰ میلیارد ریال تاکنون هزینه شده است که برای تکمیل و احداث نیاز به ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر هزینه دارد.

به گزارش بویرنیوز،  محمد علی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد :بیمارستان ۲۷۴ تختخوابی یاسوج در هشت طبقه و شامل بخش‌هایldr به تعداد ۸  تخت،nicu به تعداد ۹ تخت،icu   به تعداد ۱۴ تخت، ccu به تعداد ۱۴ تخت،post idu  به تعداد 10،post ccu   به تعداد ۱۰ تخت، اورژانس به تعداد ۲۱ تخت، نوزادان سالم به تعداد ۲۳ تخت‌، بستری زنان و زایمان به تعداد ۴۰ تخت، کودکان به تعداد ۴۸ تخت، جراحی زنان ۴۸ تخت، جراحی مردان ۴۸ تخت، اتاق عمل به تعداد ۸ تخت و نیز دارای سالن آمفی تئاتر است.

علیمردانی افزود: این بیمارستان که به صورت آموزشی و درمانی در حال احداث است که دارای  پیشرفت فیزیکی۹۴ درصدی است که تاکنون.۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و برای  تکمیل و احداث نیاز به ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر هزینه دارد.
مدیرکل راه وشهرسازی خاطرنشان کرد:  طبق صورت جلسه که با علوم پزشکی صورت پذیرفته مقرر شد که علوم پزشکی از دی ماه نسبت به تجهیز بیمارستان اقدام نماید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=263872
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما