سه شنبه 28 آذر 1396 - 20:35

وعده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پل سوم بشار یاسوج/لزوم رعایت نکات فنی روز در پل سوم یک ضرورت است!

گروه اقتصادی- معاون جدید عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پل های سوم و چهارم بشار شهر یاسوج بازدید کرد.

به گزارش بویرنیوز، عزیز فیلی در این بازدید با اشاره به نقش حیاتی پل های سوم و چهارم بشار در بازگشایی بخشی از گره های ترافیکی مرکز استان، تصریح کرد: این دو پروژه از پروژه‌های مهم و از اولویت‌های استان نیز می‌باشند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: پروژه پل سوم بشار به لحاظ اتصال شبکه حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری که دارد، از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به لوله‌کشی آب شرب شهری در زیر پل سوم بشار، بیان داشت: در حال حاضر این لوله‌کشی ۶۰ درصد از آب شرب شهر یاسوج را تأمین می‌کند، که به دلیل حجم آب ممکن است دچار شکستگی شود، که باید این لوله‌کشی با دیوارهای بتن مسلح ایزوله شود.

فیلی افزود: به دلیل عدم تأمین منابع مالی، عدم برنامه‌ریزی لازم، معارضات اجتماعی و دیگر مشکلات، مدت‌زمان زیادی صرف پروژه پل‌های سوم و چهارم بشار شد، که روند طولانی آن دغدغه و نگرانی‌های را برای مردم ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در اسرع وقت محورهای ورودی و خروجی پل سوم بشار به بهره‌برداری برسد تا شاهد برطرف شدن بخشی از گره‌های ترافیکی شهر یاسوج باشیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ادامه بابیان اینکه برای تکمیل پروژه پل سوم بشار ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است، گفت: اتمام این پروژه از اولویت‌های عمرانی استان کهگیلویه وبویراحمد است.

فیلی با بیان اینکه این پل یکی از مبادی ورودی و خروجی شهر یاسوج است، افزود: با احداث ۵ کیلومتر جاده و اتصال آن به پلیس‌راه یاسوج-شیراز، دسترسی به محورهای یاسوج- اصفهان به سهولت برقرار خواهد شد.

به گزارش بویرنیوز، یکی از مهم ترین دغدغه های مردم و کارشناسان رعایت اصول ایمنی و فنی روز در ساخت این پل است، آنها معتقدند یکی از ضرورت های جدی در روند ساخت پل توجه به مباحث ایمنی روز است.

گفتنی است پل سوم بشار سالها از زمان شروع به کار آن گذشته است و بخش زیادی از عمر مفید آن گذشته و حالا قرار است تا پایان سال تنها یک لاین آن زیر بار ترافیک برود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=263844
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر آقای مهندس فیلی

  2. ناشناس گفت:

    درود بر مهندس فیلی

دیدگاه شما