سه شنبه 28 آذر 1396 - 19:07

خبر خوش مدیر ملی کهگیلویه و بویراحمدی برای سرمایه گذاری در استان

گروه اقتصادی – مدیرکل حوزه ریاست بانک ملی به تشریح اقدامات بانک در جهت خدمت به مردم پرداخت.

مدیر کل حوزه ریاست بانک ملی در گفتگو با خبرنگار بویرنیوز، با تاکید به این که بانک ملی تنها یک بنگاه اقتصادی نیست و همواره این بانک نشان داده در کنار مشتریان خود و ملت ایران است افزود، نگاه اعضای هیات مدیره بانک و خصوصا مدیرعامل بانک ملی، کمک و نقش آفرینی در توسعه مناطق محروم کشور است.

دکتر کیانی افزود، کمک به مدرسه سازی، اشتغال زایی، امور خیریه و سرمایه گذاری در طرح های مختلف و همچین کمک هایی به قشر آسیب پذیر جامعه همواره توسط بانک ملی صورت گرفته و از این پس نیز شدت بیشتری خواهد گرفت.

وی افزود، بانک ملی به عنوان یک بانک دولتی همواره ثابت کرده برای اعتماد مردم به این بانک ارزش زیادی قائل بوده و تلاش دارد تا نقش خود را در توسعه مناطق مختلف کشور و خصوصا مناطق محروم و نیازمند افزایش دهد، هر چند که تاکنون با سرمایه گذاری این بانک صدها هزار فرصت شغلی ایجاد شده و صدها مدرسه و درمانگاه در نقاط مختلف کشور برای خدمت به مردم ایجاد شده است.

کیانی افزود، بانک ملی آمادگی دارد با کسانی که قصد سرمایه گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارند همکاری کند تا زمینه اشتغال جوانان و حل مشکل بیکاری فراهم شود.

گفتنی است، دکتر ناصر کیانی؛ با حکم مدیرعامل بانک ملی کشور، چندی پیش به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست بانک ملی کشور انتخاب شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=263834
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ارمغان پور گفت:

    باعرض تبریک به آقای کیانی وامیداست که شاهدپیشرفت های روزافزون حضرتعالی باشیم وتبریک به مردم استان وعلی الخصوص مردم غیوروهمیشه درصحنه شهرپاتاوه…

  2. بوراحمدی گفت:

    تبریک به جناب دکتر کیانی افتخار بویراحمد

  3. ایل اقا گفت:

    تبریک به دکتر کیانی خدا را شکر

  4. ایلیا گفت:

    درود بر دکتر وکیلی که در رشد بچه های استان سنگ تمام گذاشته دکتر کیانی نمونه ای از حمایتهای دکتر وکیلی است و بی شمار اند از این نخبگان که در کشور در سطح ملی با حمایتهای بی بدیل وکیلی به جایگاه اصلی خود دست پیدا کرده اند

  5. نصیری جهان اباد عنایت گفت:

    ارزوی توفیق روزافزون برا دکتر کیانی عزیز را دارم.

  6. مهدی گفت:

    جناب دکتر کیانی یا هر کسی که تو سیستم بانکی ایران باشه فقط به فکر چپاول مردمند.منظور ایشان از مشتری مردم بدبخت نیستند که لنگ 5 میلیون وام هستن و اخرشم عطای وام رو به لقایش میبخشند.بانکها واسه مردم بدبخت که حتی پول ندارن بزارن تو حساب که معدل بگیره به عنوان مشتری تره هم خورد نمیکنن.

  7. عوض پور گفت:

    بنام خدا ضمن عرض سلام و خسته نباشيد خدمت دكتر كياني براي ايشان آرزوي توفيق روز افزون و سرافرازي و سربلندي از درگاه ايزد منان خواستارم

  8. عسکری گفت:

    ایشون انسان شایسته ای هستن

  9. مجیدیان گفت:

    دکتر کیانی از نیروهای توانمند و خوشفکر شهرستان بویراحمد بوده و میتواند منشاء خیر و برکت برای مردم باشد. توفیق روزافزون ایشان را از درگاه حضرت حق آرزو میکنم.

  10. تبریک به دکتر کیانی انشاله که شاهد پیشرفت روز افزون حضرتعالی باشیم وتبریک به همه مردم استان کهگیلویه وبویراحمد خصوصا مردم شهر وبخش پاتاوه و طایفه قاید مهمد

  11. شهروند گفت:

    تبریک به ایشان و مردم استان

  12. فردوس گفت:

    باارزوی موفقعیت وسربلندی برای کشور مان بخصوص لرنشینان سراسرایران

  13. زمانی گفت:

    س۰باارزوی سربلندی وموفقعیت

  14. ناشناس گفت:

    باسلام. اميدوارم كه مثل هميشه موفق باشي

  15. رئیس زاده گفت:

    جناب آقای دکتر کیانی تبریک عرض میکنم حضور مبارکتان ،انشاالله که شاهد درخشش وارتقای روزافزون جنابعال در عرصه های مختلف کار وزندگیتان باشیم.

  16. همشهری گفت:

    باعث افتخارهمه لرهاست

دیدگاه شما