دوشنبه 27 آذر 1396 - 16:29

برگزاری چهارمین همایش بزرگ پیاده روی خانواده در گچساران

به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) چهارمین همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور شبکه سه سیما در گچساران برگزار می‌شود.

به گزارش بویر نیوز، فریدون عبدالخانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری چهارمین  همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور شبکه سه سیما و مسوولان خبر داد.

رئیس امور ورزش و جوانان گچساران ادامه داد: این همایش روز جمعه یکم دی ماه راس ساعت هفت و نیم صبح برگزار می شود.

وی افزود: محل تجمع شهروندان از محل پارک نفت (بوستان شهدای گمنام) گچساران پیاده‌روی آغاز  خواهد شد.

عبدالخاانی تصریح کرد: برگزاری همایش های پیاده روی در گچساران از اولویت برنامه اداره ورزش و جوانان است که در مناسبت‌های مختلف تلاش خواهد شد، عملی شود.

این مسوول  با بیان اینکه در سالجاری این چهارمین همایش بزرگ پیاده‌رویی است که در شهرستان گچساران برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این همایش بزرگ به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی از قبیل  خودرو پراید، دوچرخه و لوازم ورزشی اهداء خواهد شد.

عبدالخانی با بیان اینکه بخشی از سلامت جامعه با توسعه ورزش همگانی محقق می شود، گفت: نشاط، سلامت و فعالیت‌های روزانه در جامعه با توسعه ورزش همگانی تامین خواهد شد.

وی ابراز کرد: برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده در گچساران 60 هزار تعرفه یا همان برگه قرعه‌کشی در نظر گرفته شده که به شرکت‌کنندگان در طول مسیر اعطا خواهد شد.

رئیس امور ورزش و جوانان گچساران  در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرستان گچساران تعداد 38 هیئت فعال ورزشی وجود دارد، خاطرنشان کرد: این تعداد هیئت‌ها به صورت خودجوش مشغول به فعالیت هستند.

عبدالخانی با بیان اینکه   در چند سال اخیر اماکن و سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی واگذار شده است، افزود: قریب بر 5 سال است که لوازم ورزشی و برای این اداره تامین نمی‌شود.

وی  در ادامه به دیگر مشکلات هیات ورزشی این شهرستان اشاره و بیان کرد: برخی رشته‌هایی مانند تیراندازی نیاز به امکانات و مکان دارد.

عبدالخانی با اشاره به موفقیت‌های برخی از رشته‌های ورزشی در این شهرستان اذعان کرد: فعال شدن هیئت شطرنج و همچنین برگزاری 254 مسابقه فوتبال از دیگر فعالیت امور ورزش و جوانان در این شهرستان است.

رئیس امور ورزش و جوانان گچساران تصریح کرد: شهرستان گچساران دارای 2 استخر و 5 سالن ورزشی است که به بخش خصوص واگذار شده است.

عبدالخانی در بخشی از سخنان خود به افراد بیمه شده ورزشی اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد هفت هزار و 500 نفر بیمه شده و سازمان یافته هستند.

وی گفت: از مجموع 38 هیئت ورزشی فعال تعداد 23 رشته ورزشی نائب رئیس آن بانوان وتعداد 5 رشته ورزشی رئیس آنها بانوان هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=263686
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما