سردار عدل هاشمی آوازه کهگیلویه و بویراحمد را جهانی کرد + تصاویر

در روز آغاز عملیات اجرایی خط لوله صلح زحمت طاقت فرسای برگزاری این مراسم در نقطه صفر مرزی و در بدترین شرایط آب و هوایی با استقبال از مهمانان عالی مقام ملی و بین المللی آن با ساز محلی (مهتر ) کهگیلویه و بویراحمد و سایر امور همه بر عهده فرزندان استان بود که خود این هم استانی ها در این لوله مشغول به کار بودند و هستند .

پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) :

خط لوله صلح انتقال گاز ایران به پاکستان اگر برای دو کشور ایران و پاکستان اهمیت فوق العاده ای داشت  و با همه مخالفت ها و کارشکنی های آمریکا و برخی کشورهای قدرتمند دنیا اجرایی شد .

به گزارش بویرنیوز به نقل از عصردنا، این پروژه بین المللی  برای استان محروم اما انباشته از استعداد انسانی و طبیعی کهگیلویه و بویراحمد اهمیت دیگری داشت که باید بود و در نقطه صفر مرزی این اهمیت و غرور را با تمام وجود حس می کرد .

باید بود و وقتی مسئولان اجرایی این خط لوله صلح را از هم استانی ها خود می دیدی و نوای موسیقی لری کهگیلویه و بویراحمدی با رقص چوب بازی هم استانی هایت به پیشواز روسای جمهور دو کشور پاکستان و ایران ، وزراء دو کشور و سفرای کشورهای همسایه می رفت تا غرور را با تمام وجود حس می کردی و به بودن در آن مکان و لحظه تاریخی برای دو کشور همسایه افتخار می کردی .

سر خود را بالا می گرفتی و با افتخار به همه می گفتی که مسئولان اجرایی این خط لوله صلح که با رشادت در منطقه صفر مرزی ایران و پاکستان و در خاک پاکستان وظیفه اصلی اجرایی شدن این خط لوله را برعهده دارند هم استانی هایت هستند .

باید بودی و می دیدی که همه مسئولان ملی به توانمندی های فرزندان کهگیلویه و بویراحمد افتخار  و آشنایی خود با هم استانی هایت را افتخاری برای خود می دانند .

باید بودی و می دیدی که فرزندان کهگیلویه و بویراحمد قدم در راه کارهای بزرگ بین المللی گذاشته اند و تحسین همگان را برانگیخته اند .

باید بودی و می دیدی که وزرای کشورمان و رئیس جمهور چه با افتخار موسیقی محلی و چوب بازی فرزندان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان یک فرهنگ اصیل ایرانی به همتایان پاکستانی خود معرفی و از اجرای آن به همراه مهمانان عالیقدر خود لذت می برند . جالب آنکه گروه رقص محلی کهگیلویه و بویراحمد همه در همین پروژه مشغول کار هستند !!

اما همه این غرورها و حضور فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در این لحظه تاریخی مدیون که بود ؟

بی شک لطف خداوند در مرحله اول همه این غرورها و پیشرفت های فرزندان استان است اما حضور سردار “عدل هاشمی ” فرزند شجاع ، مدیر  ، توانمند و شایسته کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیرعامل شرکت نیرو گستر زمینه ساز حضور فرزندان استان در این لحظه تاریخی شد .

خط لوله صلح ایران – پاکستان به همت شرکت نیرو گستر و مدیریت بسیجی و انقلابی سردار هاشمی انجام خواهد شد و خود سبب حضور تعداد زیادی از فرزندان استان در این پروژه شده است .

در روز آغاز عملیات اجرایی خط لوله صلح زحمت طاقت فرسای برگزاری این مراسم در نقطه صفر مرزی و در بدترین شرایط آب و هوایی با استقبال از مهمانان عالی مقام ملی و بین المللی آن با ساز محلی (مهتر ) کهگیلویه و بویراحمد و سایر امور همه بر عهده فرزندان استان بود که خود این هم استانی ها در این لوله مشغول به کار بودند و هستند .

انتقال گاز ایران به پاکستان با مدیریت سردار هاشمی از استان کهگیلویه و بویراحمد و فعالیت فرزندان استان در این پروژه تا دوسال دیگر نهایی می شود تا این بار سردار هاشمی پا را از مرزها فراتر گذشته و بین المللی شود ، دست هم استانی های نیازمند خود را بگیرد و صادقانه از آنها حمایت کند و دعای خیر مادران شان را پشت سر خود  و مجموعه توانمند خود ببیند اما ایکاش ذهن مریض برخی هم استانی های گزارش نویس و همیشه منفی باف مان هم از دایره عقده های شخصی و خصومت های سیاسی فراتر رود تا به این حضور و توانمندی ها افتخار کنند نه اینکه در آتش حسد و حقارت خود روز به روز خوارتر شوند . به امید آن روز که کهگیلویه و بویراحمدی ها دست در دست هم نهند و ایران را بسازند

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
[email protected]

نظرات بينندگان / ۲۸ نظر

  1. /
    | ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۴
    Thumb up 1 Thumb down 1
    افتخار ماست عدل هاشمی نمایندگان فعلی هم باید کادر سازی کنند برای پایتخت مگر ما چی از دیگران کم داریم مانخبه زیاد داریم شما رسانه ها هم معرفی کنید از نمایند گان از سید شرف الدین ملک حسینی هم بخواهید

    + پاسخ

  2. ناشناس
    | ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳
    Thumb up 1 Thumb down 1
    افرین بر سردار سازندگی

    + پاسخ

  3. محمد کشاورز
    | ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    درود بر سردار اسلام هاشمی که با دست خالی وهمت بزرگ این همه کار میکنند.اصولا همه جا افراد کوته بین ومغرض وجود دارند.اهمییتی به اا ندهید چونکه مریض هستند[email protected]

    + پاسخ

  4. مسعود خ
    | ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۱
    Thumb up 1 Thumb down 0
    زنده باد ایران__________ زنده باد مردان غیور لر _______همه باهم سردار دوستت داریم

    + پاسخ

  5. احمد
    | ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۹
    Thumb up 0 Thumb down 1
    درود بر سردار عزیز ومردان غیور لر ،درود بر افتخار آفرین هم زبانم .

    + پاسخ

  6. خودم
    | ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سردار من تاحالا شما رو ندیدم ولی خیلی ازتون شنیدم و وقتی از غیرتت برام گفتن به خودم افتخار کردم درود بر تو سردار لر

    + پاسخ

  7. هم استانی
    | ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    این لباسهای مسخره چیه که وارد سایت میکنید؟این لباس اشرار و راهزنان میباشد.لطفا این لباسها را به عنوان لباس کل استان نشان ندید.ما از پوشیدن این لباس متنفریم

    + پاسخ

    مجتبی پاسخ در تاريخ اسفند ۲۷م, ۱۳۹۱ ۴:۲۱ ق.ظ:

    این لباس اصالت داره.از عهد هخامنشی تا حالا هم مردم ما پوشیدنش.عزیز من حق داری بگی راهزن چون ۵۰ سال جنگ با حکومت پهلوی کار هر کسی نبود.چون امثال تو حاضر به مقابله با حرف زور رو نداشتن و راحت به شاه و امثال شاه باج میدادن.این لباس رسمی استان کهگیلویه و بویراحمد هست و من به عنوان یکی از اهالی گچساران از ایل بویراحمد گرمسیری به این لباس اجداد و نیاکانم افتخار میکنم.خواهشا مهاجرینی که به استان ما میان مودبانه حرف بزنن!

    + پاسخ

    وحید پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۸م, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۵ ق.ظ:

    از جوابی که به مهاجر زدی کمال تشکر را دارم.

    + پاسخ

    محمد. زا.....بهداد نیک ا......... پاسخ در تاريخ خرداد ۴م, ۱۳۹۲ ۹:۱۰ ب.ظ:

    حیف منو بهداد که همشهری توهستیم.بنده ی خدا کل لباسهایی که تن گرازی تویه صدهزارتومن نمیشه.برو قیمت این لباسهارو بگیر ببین چقده.همون کلاه نمدی که تو تصویر میبینی بیشترازخون کثیفت ارزش داره.گراز

    + پاسخ

    از دیار اریوبرزن (کااچ) پاسخ در تاريخ شهریور ۵م, ۱۳۹۲ ۱:۵۸ ب.ظ:

    “”این لباسهای مسخره چیه که وارد سایت میکنید؟این لباس اشرار و راهزنان میباشد.لطفا این لباسها را به عنوان لباس کل استان نشان ندید.ما از پوشیدن این لباس متنفریم
    “”

    آخه من به تو چی بگم؟؟؟؟؟ آخه …، به قول دوستمون ..،..، مهاجر، بی غیرت چطور به این لباسا میگی مسخره؟ خ….؟ زود باش از همه معذرت خواهی کن ….

    + پاسخ

  8. شایانفر .
    | ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    من از کارکنان پروژه همین خط لوله هستم در زاهدان . واقعا مردم لر باید به داشتن افرادی مثل سردار هاشمی پور افتخار کنند . بیایید و در این مناطق استان سیستان و بلوچستان و ببینید که سردار هاشمی خودمون چقدر برای مردم این استان عزیز و گرامیه . خدا شاهده که بنده این حرفا رو از روی تعصب نمیزنم و عین حقیقته . اما ای کاش مسئولین استان کهگیلویه و بویر احمد یه کم بیشتر با سردار هاشمی همکاری بکنند و اونوقت ببینید که استانمون چه یشرفتی خواهد کرد

    + پاسخ

  9. محمدحسین چراغ سحر
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۳
    Thumb up 0 Thumb down 1
    ادم های شایسته همیشه موردتحسین هستندپس درودبرشما .همیشه خوب باش تامایه افتخارباشی مثل امروز.............. ولی یه خواهش ازسردارعزیزبه استان خودمون تاجایی که امکان داره بیشترتوجه کن.

    + پاسخ

  10. سید نواب دولتخواه
    | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    درود بر سردار سازندگی

    + پاسخ

  11. مهرداد رحیمی
    | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    درود خدا به شرف سردار ارزشی وافتخار کهگیلویه که دست تمام جوانان بیکار استان را گرفته وبدون هیچ لابی هر کس که بهش مراجعه میکنه دستشو میگیره ونمیذاره ناامید برگرده ومثل خیلی از مسئولین استان اهل وعده دادن توخالی نیست سردار عزیز ما به شما افتخار میکنیم وامیدوارم همیشه سلامت وموفق باشید.

    + پاسخ

  12. وحید محتسب
    | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰:۰۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    درود و صد درود به خورزی خودم سردار هاشمی.به بودنت میبالم................................

    + پاسخ

  13. محتسب
    | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰:۲۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    مرد ان است که خود بود*نه ان است که عطار بگوید.سردار با دست خالی و توکل بر ایزد منان خودش را ثابت کرد و عده ای وجود دارند که هنوز باوجود این همه افتخار هنوز به اقتدارشان شک دارند.شکها را کنار بگذارید و مسولین استان همکاری لازم را انجام بدهند تا فعالیتها و برنامه های اینده خویش در استان خودمان به اجرا دراورد و موجب پیشرفتمان گردد.زنده با سردار

    + پاسخ

  14. لر
    | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰:۲۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    درود سردار

    + پاسخ

  15. عباس افتاب
    | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۵۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    تیاقت داشتن وجودت را به رخ اسمان میکشم تا دیگر به مهتابش ننازد 111

    + پاسخ

  16. جوادرضائی نژاد(خدام رضا)
    | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    دست هایی که کمک میکنند همیشه باارزش تر و یا حداقل هم تراز لب هایی هستند که دعا میکنند. حاجی جان دستانت پر توان.

    + پاسخ

  17. روح اله رحیمی نیا
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بنده بعنوان پیمانکار درجاده دهدشت به پاتاوه باحاج هاشمی افتخار همکاری را داشتم باورکنیدانسانی به باارزشی این حاجی من کم دیده ام.کم وزیاد نقل من به گردن خودم اما والله ایشان الگوی زندگی من هستند واز ایشان دوست داشتنی تر کسی را یافت نکرده ام.بیایید تا کسی را کاملا نشناسیم در موردش قضاوت نکنیم که خدای نکرده دچار خسران و گناه نشویم.

    + پاسخ

  18. محسن چرخ
    | ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۳:۲۶
    Thumb up 1 Thumb down 0
    همین بس که با دیدن و غرور و لیاقت لر بودنش به خودت افتخار کنی.... سردار شجاع لر....

    + پاسخ

  19. شجاعی
    | ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سلام حاجی خسته نباشی از این همه کار و سازندگی حقیقتش حاجی خواستم بدانم راسته که برادران اسدی یعنی سرهنگ محمد اسدی و سرهنگ محمدتقی اسدی را سردار دهقان وزیر محترم دفاع انها را برای کابینه خود انتخاب کرده اگه واقعا چنین است لیاقت ان را هم دارند چون اقای محمد اسدی در بنیاد شهید استان خودمان و استان فارس و همچنین وزارت نفت زحمتهای فراوانی کشیده است و همچنین برادر ایشان اقای محمدتقی اسدی در موسسه سازندگی خاتم همچون جنابعالی زحمتهای فراوانی برای استان کشیده است لطفا جواب سوال رو بهم بدید.انشالله خداوند به همه مردان لر کمک کند

    + پاسخ

  20. س.محمد.خ
    | ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    حاجی خدا قوت. کتابی که نوشتم رو تقدیم میکنم به شما. عزیزی

    + پاسخ

  21. وحید.
    | ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بنام خدایی که به هر کی بخواهد عزت و به هر کی بخواهد زلت میدهد خدا قوت سردار

    + پاسخ

  22. وحید از تهران
    | ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    به نام خدایی که به هر کی بخواهد عزت و به هر کی بخواهد ذلت میدهد. یک کلمه برای سردار, سردار خسته نباشید.

    + پاسخ

  23. مهدی شیراز
    | ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سردا دلاور سلام  كاش تمام سران و مديران قدر شما را ميدانستند نه شما را دوشمنان خود  با تمام وجود هما نقدر كه به سرزمينم مينازم همان اندازه به شما

    + پاسخ

  24. هلنH
    | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سردار خدا قوت

    + پاسخ

ثبت نظر »

۱) بويرنيوز، نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است