پنجشنبه 23 آذر 1396 - 9:58

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در پی انتصابات جدید در استانداری کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز- پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در پی انتصابات جدید در استانداری کهگیلویه و بویراحمد

✅ در پی انتصاب مهندس عزیز فیلی به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج طی پیامی به ایشان این انتصاب را تبریک گفت:

 

معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
جناب آقای مهندس عزیز فیلی
با سلام و احترام

? انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، صمیمانه تبریک عرض می نمایم. یقیناً تخصص و تجارب جنابعالی، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش در عرصه عمرانی استان خواهد بود و زمینه حل مشکلات و ارائه خدمات گسترده‌تر در حوزه زیرساخت ها به هم استانی های فرهیخته و فهیم را فراهم می نماید.

? از آنجایی که بخش اعظمی از فضای کسب و کار استان متاثر از اعتبارات و پروژه های عمرانی می باشد، امید است که با حضور حضرت عالی در این سمت، شاهد حل مشکلات بخش خصوصی فعال در حوزه های عمرانی باشیم، اقدامی که بدون شک در جهت رونق کسب و کار و اشتغال آفرینی در استان کهگیلویه و بویراحمد اثرگذار خواهد بود.

? ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی استان را مسألت دارم.

جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

*********************
✅ در پی انتصاب دکتر مجتبی مرادی نوروزی به سمت مشاور و مدیر كل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج طی پیامی به ایشان این انتصاب را تبریک گفت:

 

مدیر كل محترم حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد
جناب آقای دکتر مجتبی مرادی نوروزی
با سلام و احترام

با اهدای نیکوترین تحیات، انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مشاور و مدیر كل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

رجای واثق دارم ، انتصاب جوانان در سمت های مهم مدیریتی فرصتی بی بدیل برای تغییر نگرش و دیدگاه دولتمردان در بخش های مختلف مدیریتی استان خواهد بود و انتخاب جنابعالی نیز در راستای تنظیم تعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با مردم، نمایندگان بخش خصوصی و فعالین اقتصادی با نگرشی نو همراه خواهد بود که اثرات مطلوبی بر توسعه اقتصادی استان خواهد گذاشت.

از درگاه حضرت سبحان ، تداوم تعالی و توفیق ، سعادت و سیادت جناب عالی را مسألت دارم.

جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج
@yasoujccima

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=263136
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما