چهارشنبه 22 آذر 1396 - 16:32

سرپرست دانشگاه پیام نور منصوب شد

محمدرضا زمانی با حکم وزیر علوم به سمت سرپرست دانشگاه پیام نور منصوب شد.

به گزارش بویر نیوز، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر محمدرضا زمانی را به سمت سرپرست دانشگاه پیام نور منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب زمانی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور منصوب می‌شوید. امید است با جلب مشارکت مسئولان استان‌ها و استفاده از ظرفیت‌های خیرین، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

در ادامه این حکم عنوان شده است: امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرائی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، با اتکال به خداوند متعال بکوشید.

محمدرضا زمانی متولد 1337 در شهرستان میمه اصفهان و استاد پایه 34 است. وی تاکنون راهنمایی بیش از 80 رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد را در رشته‌های مرتبط با تخصص خود عهده دار بوده است. چاپ 96 مقاله علمی، پژوهشی در مجلات معتبر ملی و بین المللی، ارائه بیش از 75 مقاله کامل و 120 خلاصه مقاله در کنفرانس ها و همایش های معتبر داخلی و بین المللی از فعالیت های علمی ارزنده او است.

زمانی عضو انجمن‌های علمی زیست شناسی، بیوتکنولوژی و ژنتیک ایران است و در دو دوره در هیات مدیره انجمن زیست شناسی ایران عضویت داشته است. وی هم اکنون سردبیر مجله پژوهش های سلولی و ملکولی و نیز مدیر مسئول مجله بیوتکنولوژی ایران است. زمانی در سال‌های 79 و 80 به عنوان استاد نمونه دانشگاه رازی کرمانشاه برگزیده شده است.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور در حوزه فعالیت‌های آموزشی نیز افزون بر تدریس در مقاطع مختلف و دوره‌های متنوع مرتبط با زیست شناسی و زیست فناوری در دانشگاه های رازی، تهران، تربیت مدرس و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، سهم بسزایی در ایجاد و راه اندازی دوره های کارشناسی ارشد و دکتری علوم سلولی و ملکولی داشته است.

وزیر علوم درنامه جداگانه‌ای از خدمات و تلاش های علی اصغر رستمی ابوسعیدی در مدت تصدی ریاست دانشگاه پیام نور قدردانی کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=263082
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما