چهارشنبه 22 آذر 1396 - 16:01

مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد تمدید شد

بویرنیوز- مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه، ۲۶ آذر ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب،‌ اظهار کرد: به منظور فراهم آوردن شرایط لازم برای آن دسته از داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجو در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۰ کد رشته امتحانی و همچنین بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور که نتوانستند در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند،‌ این مهلت تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه، ۲۶ آذر تمدید شد. داوطلبان در این مهلت تعیین شده می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت 13 ظهر امروز، چهارشنبه، 22 آذر ماه تعداد 301 هزار و 570 نفر برای شرکت در دوره‌های آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ ثبت نام کردند و به تمام داوطلبان علاقه‌مند توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

دکتر توکلی تاکید کرد: تمام داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون فوق ضرورت دارد قبل از ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون فوق در روزهای پنجشنبه، ششم و جمعه هفتم اردیبهشت ۹۷ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود.

دکتر توکلی در پایان تاکید کرد: کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و برگ راهنمای مربوط از روز دوشنبه، سوم اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد و لذا داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه ۹۷ فرصت دارند پرینت کارت خود را دریافت کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=263052
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما