دوشنبه 20 آذر 1396 - 23:14

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به مدیرکل جدید اداره کار کهگیلویه و بویراحمد

✅ در پی انتصاب سرکارخانم پروانه نیک مرام به سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج طی پیامی به ایشان این انتصاب را تبریک گفت:

 

مدیرکل محترم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد

سرکار خانم پروانه نیک مرام

احتراما
بر خویش فرض می دانم به نمایندگی از بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد انتصاب شایسته و مدبرانه سرکارعالی را به ریاست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه تبریک عرض نمایم.

? بی شک بهره گیری از توان، ظرفیت و پتانسیل بانوان فرهیخته و تلاشگر در عرصه مدیریت اجرایی استان، بخصوص در محیطی چون کارآفرینی و اشتغالزایی نویدبخش تحولی نو در سطوح مختلف مدیریت اقتصادی استان خواهد بود.

? اینک امید است حضرتعالی در این سمت جدید با ایجاد گفتمان سه‌جانبه گرایی به عنوان وسیله‌ای جهت تنظیم روابط کار از طریق مشارکت دولت، کارفرمایان و کارگران هم افزایی و هماهنگی بیش از پیش تشکلهای کارفرمایی وکارگری را به عنوان شرکای اجتماعی دولت به وجود آورید، چرا که بخش خصوصی، تشکلهای کارگری و کارفرمایی بازوان اصلی دولت در پیشبرد اهداف عالیه خود یعنی همان رونق اقتصادی جامعه می باشند.

? ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات در توسعه و تحول در عرصه اشتغالزایی و کارآفرینی پایدار و ساماندهی موضوعات تامین و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد را تمنا دارم.

 

جبارکیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=262744
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما