دوشنبه 20 آذر 1396 - 10:47

دکتر محسنی بندپی وعده رئیس جمهور به زنان را عملی ساخت + تصاویر

گروه اجتماعی- استفاده از زنان در پست های مدیریتی و کلیدی یکی از مهم ترین وعده های روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به مردم بود.
به گزارش بویرنیوز به نقل از عصر امید، سازمان بهزیستی کشور همواره بعنوان یکی از سازمان های موفق دولت یازدهم به شمار می رود، از طرح های ویژه ساماندهی معتادان متجاهر گرفته تا گام های موثر در زمینه اورژانس اجتماعی، راه اندازی مرکز های جدید نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تا افزایش ۳۵۰ درصدی مستمری مددجویان، گوشه هایی از اقدامات جدید بهزیستی بود.

photo_2017-12-10_22-43-51
الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات، کاهش تعداد طلاق ها به ویژه در برخی استان ها با راه اندازی مراکز مشاوره ویژه خانواده و سامانه ثبت طلاق، افزایش چند برابری تعداد اورژانس های اجتماعی در استان های کشور و کسب مقام های متعدد کشور در زمینه کاهش بروز آسیب های اجتماعی گوشه ای اقدامات کم نظیر بهزیستی در چند سال اخیر است.
به گزارش عصر امید، اما عملکرد بهزیستی به همین جا ختم نشد، یکی از دغدغه های جدی محسنی بندپی در سازمان بهزیستی تحقق وعده های دولت روحانی به مردم بود.
شاید یکی از مهم ترین برنامه های دولت دوازدهم در اعتماد به زنان و استفاده از آنان در بخش های مدیریتی کشور بود، امری که از نگاه رئیس این سازمان پنهان نماند و در روزهای اخیر با انتصاب سه بانو در مناصب مدیریتی سازمان بهزیستی کشور عملا بخش های مهمی از سکانداری این سازمان را به دست بانوان سپرد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی در روزهای اخیر با انتصاب دکتر «فاطمه عباسی» به عنوان رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد ، دکتر «زهرا نوع‌پرست» به عنوان مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان و دکتر «افروز صفاری‌فرد» به عنوان مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور عملا کلید بخش اعظمی از مدیریت های سازمان بهزیستی را به بانوان سپرد.
البته پیش از این نیز حدود ۶ نفر از بانوان در سازمان مرکزی بهزیستی کشور دارای سمت بودند و اقدام اخیر گامی در اعتماد بیشتر به بانوان برای اداره امورات جامعه بزرگ مددجویان بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=262671
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما