شنبه 25 آذر 1396 - 8:00

سرقت نیم میلیاردی برای درمان پدر

مجله بویرنیوز- شاگرد مغازه گلفروشی زمانی که از بیماری سرطان پدرش با خبر شد تصمیم گرفت برای تهیه پول درمان، مخفیانه گل‌های مغازه را به فروش برساند.

به گزارش روزنامه ایران، مرد میانسال که صاحب مغازه فروش گل‌های مصنوعی بود ازمدتی قبل متوجه کم شدن کارتن‌های گل‌های مصنوعی مغازه وانبارش شده بود به همین خاطر تصمیم گرفت داخل مغازه دوربین نصب کند تا به راز این ماجرا پی ببرد. تا اینکه سرانجام پس از بازبینی دوربین‌های مغازه متوجه شد شاگرد مغازه‌اش پنهانی و به دور از چشم او کارتن‌های حاوی گل‌های مصنوعی را روی چرخ دستی گذاشته و از مغازه بیرون می‌برد.

بدین‌ترتیب او از شاگردش به خاطر سرقت شکایت کرد و پرونده‌ای در شعبه چهارم دادیاری دادسرای ویژه سرقت تشکیل و به دستور قاضی میروکیلی شاگرد جوان مغازه بازداشت شد.

پسر جوان که سه سال قبل درمغازه مشغول به کارشده بود با چشمانی اشکبار گفت: سال گذشته زمانی که از بیماری سرطان پدرم با خبر شدم؛ نمی‌دانستم هزینه درمان را چطور تهیه کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم با فروش پنهانی گل‌های مصنوعی مغازه مقداری از این هزینه را جبران کنم. به همین دلیل هفته‌ای یک یا دوبار چند کارتن گل مصنوعی را از مغازه بیرون می‌بردم و با قیمتی خیلی پایین می‌فروختم.

به‌دنبال اظهارات پسر جوان، قاضی میروکیلی دستور بازداشت خریداران گل‌های مصنوعی که دو مغازه‌دار بودند را صادر کرد. این درحالی است که طبق تحقیقات صورت گرفته حدود نیم میلیارد تومان گل مصنوعی توسط شاگرد جوان در مدت یک سال از مغازه سرقت شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=262460
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما