یکشنبه 19 آذر 1396 - 0:04

اعتراض خیابانی به نامگذاری بیمارستان بزرگ شهر یاسوج(+تصاویر)

گروه اجتماعی- نامگذاری بیمارستان بزرگ و تازه تاسیس مرکز کهگیلویه و بویراحمد همواره مورد نقد اهالی دولت آباد شهر یاسوج بوده است.

به گزارش بویرنیوز، اهالی دولت آباد شهر یاسوج ک زمین بیمارستان را به صورت نصف قیمت به ایجاد بیمارستان اختصاص دادند هم اکنون خواستار نامگذاری این بیمارستان به نام شهدای خود هستند.

نام بیمارستان بزرگ مرکز استان در شورای شهر یاسوج به نام شهید جلیل تعیین و ابلاغ شد اما از همان زمان اعتراض به این نام با یاداشت ها، رنگ پاشیدن به تابلوهای راهنما در نزدیکی این بیمارستان و اخیراً با اعتراض خیابانی در جوار این بیمارستان ادامه پیدا کرده است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=262425
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عدالت گفت:

    با سلام
    انصافا از حق نباید گذشت و وقتی زمینی وقف شده است از طرف مردم یک منطقه باید در جواب کار فرهنگی و خدا پسندانه این مردم نجیب باید ازشون تشکر و خواسته به حق این مردم داده بشه با توجه که چندین شهید در حوزه شرف اباد و دولت اباد است حق را باید ادا کرد و اسم جمیع آن منطقه رو گذاشت تا به همه شهدای ان منطقه ارج گذاشته شود و جواب کار خدا پسندانه مردم دولت اباد داده شود ئ اسم شهدای دولت آباد انتظار حقی می باشد.

  2. reza گفت:

    فقط نام بزرگمهر

  3. ناشناس گفت:

    گویند: مسجدی می ساختند، بهلول سر رسید و پرسید: چه می کنید؟گفتند: مسجد می سازیم.
    گفت: برای چه؟ پاسخ دادند: برای چه ندارد، برای رضای خدا.بهلول خواست میزان اخلاص بانیان خیر را به خودشان بفهماند، محرمانه سفارش داد سنگی تراشیدند و روی آن نوشتند «مسجد بهلول» شبانه آن را بالای سر در مسجد نصب کرد.سازندگان مسجد روز بعد آمدند و دیدند بالای در مسجد نوشته شده است «مسجد بهلول». ناراحت شدند؛ بهلول را پیدا کردند و به باد کتک گرفتند که زحمات دیگران را به نام خودت قلمداد می کنی؟بهلول گفت: مگر شما نگفتید که مسجد را برای خدا ساخته ایم؟ فرضا مردم اشتباه کنند و گمان کنند که من مسجد را ساخته ام، خدا که اشتباه نمی کند…چه تفاوتی دارد این بیمارستان مزین به نام کدام شهید است اگر هدف خدایی باشد؟

  4. علی گفت:

    با سلام پیشنهاد دارم دانشگاه علوم پزشکی نام این بیمارستان را ( بیمارستان شهدای علوم پزشکی) بگذارد تا مشکل حل شود.

دیدگاه شما