شنبه 18 آذر 1396 - 23:18

آقای استاندار، گوشه ای از پرونده صفدر پناهی را هم بخوانید!

گروه سیاسی – امروز رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد نامه ای را خطاب به استاندار نوشته که از چند جهت قابل بررسی و تامل است. ( متن نامه )

به گزارش بویرنیوز، همان گونه که مسئولیت جناب پناهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان است، خیلی دوست داشتیم یک بار هم که شده در حیطه مسئولیت خود اظهار سخن کنند و بفرمایند چرا صفوف نماز جمعه در استان هر روز کوتاه تر می شود.

در نامه جناب پناهی یک نکته قابل تامل است و آن وقتی است که می فرمایند، جناب آقای استادار جنابعالی در این استان نبودید و از سوابق افراد مطلع نیستید؛ ولی خوب است پرونده این شخص و عملکرد او رادر جریان انتخابات مجلس در سال ۹۴ و ریاست جمهوری در ابتدای امسال را بررسی حقیقتا اگر تلاشهای دلسوزان و خویشتنداری و جلوگیری کاندیداهای مجلس من جمله جناب آقای دکتر هدایتخواه و آقای روشنفکر در سال ۹۴ نبود؛ فاجعه ای بسیار هولناک رقم میخورد.

ما هم هم صدا با جناب پناهی می گوییم دکتر احمدی در استان نبوده و سوابق افراد را ندارد پس بهتر است ایشان مطلع باشند از گذشته!

1 – شما در انتخابات گذشته در کمال تعجب، رئیس شورای حکمیت اصولگرایان شدید و دست هدایت خواه را به عنوان کاندیدای مورد حمایت بالا برده و پشت سر او راهی روستاها شدید و صحنه ای نادر از بیطرفی! را در عرصه انتخابات به نمایش گذاشتید.

در کمال حیرت با موضع گیری های یکطرفه خود به ائمه جمعه استان هم القا کردید که باید در تریبون ها از چه کسی حمایت کنند .

شما در انتخابات گذشته مسئول ستاد رئیسی در استان بودید و باز هم جناحی و یک طرفه از ظرفیت ها و امکانات استفاده کردید و حالا جالب است که از استاندار که نماینده دولتی است که مردم به آن رای داده اند می خواهید جناحی برخورد نکند!

2 – خویشتنداری را آقایان هدایت خواه و روشنفکر نکردند، بلکه این مردم بودند که در برابر آن همه هزینه و دروغ گذشت کردند.

انتخاباتی برگزار شد و پیروز انتخابات مشخص شد، بعد از انتخابات و وقتی آقایان دیدند با همه طراحی های قبل و حین انتخابات راه به جایی نبردند، تنها راه مقابله باشکست مفتضحانه خود را در هیاهو و موج سازی علیه رای مردم مبنی بر تقلب در انتخابات بکار گرفتند.

در نهایت و با چندین بار بازرسی و بازبینی شمارش آرا مشخص شد همه ادعاهای آقایان دروغ بوده است.

در همان روزها عوامل این گروه در استان روزانه مشغول جوسازی در فضای مجازی علیه انتخاباتی بود که در نهایت سلامت برگزار شد و آقایان پناهی و هدایت خواه و .. در تهران همه قدرت خود را در نهادهای مختلف برای ابطال انتخابات بکار گرفتند.

همه دیدند در همان انتخابات 5 حوزه رای با ابطال مواجه شد اما در نهایت با حضور تیم کارشناسی از شورای نگهبان تهران و بازبینی همه آرا مشخص شد انتخابات در صحت و سلامت برگزار شده و در نهایت انتخابات تائید شد.

جالب است جناب پناهی در نامه خود به دادگستری هم معترض شده که چرا برخورد نکرده است و می فرمایند : البته جای بسی تعجب است افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری تخلف اشکار داشته اند می بایست دستگاه محترم قضایی با آنها برخورد می کرد؛ نمیدانم برخورد برای چه موقع است؟ این سوالی که دستگاه قضایی باید جواب دهد.

این سوال اتفاقا سوال مردمی است که شما چهار ماه تمام با اقدامات خودد آرامش را از آنها سلب کردید و با توطئه تقلب در انتخابات در واقع به نظام، انقلاب و شورای نگهیان توهین کردید.

هر روز علیه فتنه و فتنه گران سخن می گویید، مگر جرم آنها همین انکار نتیجه انتخابات نبود، حالا آیا اقدامات شما چیزی غیر از فتنه گری بوده است!

همین نامه شما خود پر از اتهام و افترای اثبات نشده است و لازم است تا دادستان به آن ورود کرده و مشخص شود چه کسی راست می گوید.

جناب پناهی قبول داریم با آن همه محاسبات قبل از انتخابات، شکست برایتان سنگین و غیرقابل هضم است اما توصیه ما این است که به گونه ای سخن بگویید که مردم از این که بخواهند پشت سر شما نماز بخوانند دچار عذاب وجدان نشوند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=262420
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سلام گفت:

    چه عرض کنم

  2. گچساران گفت:

    در ضمن ساختمان قدیمی شما که الان یه اسکت 5 طبقه توش بنا کردین ستاد هدایت خواه بود کوچه عرفان

  3. کارمند گفت:

    موارد مطرح شده یکی از صریح ترین مطالبی است که بی ریا و با شجاعت نگارش شده و به نظر بسیاری از روشنفکران استان باید روزی دست آنهایی که در اقلیت بودند و همیشه خود را حق به جانب و تنها نمایندگان خدا بر روی زمین می دانستند رو شود. و در این فضای آزاد رسانه ای است که می توان امید به روشنگری داشت.

  4. حق گفت:

    خداوکیلی کجای کشور ریس امام جمعه ها میخواد تخم نفاق میریزه داخل جامعه؟ کجا کشور ریس امام جمعه ها میاد ستاد انتخاباتی میزند خبر ندارد جایگاه ایشان چقدر حساس هست و وظیفه ایشان تربیون نماز جمعه برای اتحاد توده مردم چه اصولگرا و چه اطلاح طلب هست امیدوارم اقای پناهی از خدا بترسه و نگاه خط و باندی اش بزاره کنار یا اگر هم تعهد اخلاقی به اقای هدایتخواه و خط و باندش داره لطفا استعفا بده و برس به اندیشه ات نه از جایگاه نماز جمعه سو استغاده حزب و باندی کنی از خدا بترس و تخریب خانواده جانبازان و جانباز پرهیز کن امیدوارم خداوند به راه راست هدایتون بفرماید .آمین رب العالمین….

  5. ناشناس گفت:

    خدایی دمت گرم نویسنده عزيز

  6. ناشناس گفت:

    اونوقت ادعای معنویت هم میکنند ….هه

  7. ناشناس گفت:

    خداوکیلی هرچه آقای پناهی گفتن کاملا درست و حقیقت هستش.شما اگه وابسته نیستید چرا اینقد داد میزنید.

  8. ناشناس گفت:

    واقعا دیدیم اینا تو همون مدت چه جو مسمومی توشهر درس کرده بودند! ازخدا وقیامتشون هیچ از مسئولیت بترسند
    لعن الله

  9. ده سوخته لوداب گفت:

    مگرسران فتنه چه گفتند؟گفتنددرانتخابات تقلب شده همین حرفی که آقای پناهی گفتند

  10. ناشناس گفت:

    جناب حاج آقاپناهی ازشکست های پی درپی که ازتریبون نمازجمعه که متعلق به همه مردم میباشد واز آن استفاده خلاف کردی ونتیجه هم منفی بود عبرت بگیروجایگاه ومنزلت خودراحفظ کن

  11. صفتر گفت:

    اقاي پناهي بيه!!!!

  12. خط ۱۱ گفت:

    درود برنویسنده

  13. Ali & Mohammad گفت:

    انصافا محكمه پسند نوشتي ، اما كو ….

  14. علی گفت:

    همه بندهای نامه آقای پناهی درست و مورد تایید هر آدم باشرفی هست.کسانیکه چشماشون را روی حقیقت بستند یا از وابستگان نماینده ذی نفع اند و یا زیر سبیلشون حسابی چرب شده.ضمنا بویرنیوز نظرات رو یکجانبه منتشر نکن

  15. بویراحمد سرافراز گفت:

    زنده باد حاج پناهی

  16. ناشناس گفت:

    اين فرد را نبايد در جلسه شوراي اداري دعوت كنند چرا كه ممخل وحدت است.

  17. کورش گفت:

    از حاج آقای پناهی کمال تشکر را دارم اما نباید نامه به استاندار می نوشت. بویر نیوز شما هم دارید د ر حق حاج آقا بی انصافی می کنی ایشان از زحمت کشان استان هستند ، باید بیشتر تحقیق کنید. کاش همه مسئولین به پرتلاشی ایشان بودند.

  18. ناشناس گفت:

    آقای پناهی به وظیفه خودت عمل کن کاری نکن مردم مصلی را ترک کنند

  19. ناشناس گفت:

    آقای پناهی با این جهت گیری ها مردم را به نظام و انقلاب و روحانیت بدبین نکنید و در ضمن نمی توان شخص خاصی را با زور و چماق نماینده کرد مردم خود آگاهند و تصمیم نهایی با مردم است

  20. ناشناس گفت:

    درود بر امیر کبیر زمان

  21. ناشناس گفت:

    آقای پناهی لطفا به وظایف خود برسید

  22. ممو گفت:

    خدایی من طرفدار جناحی در بویر احمد نیستم و بومی این شهر نیستم ولی واقعا دیدم که اقای پناهی بعنوان رئیس امامان جمعه نباید رئیس ستاد باشه این شائبه ایجاد میکنه

  23. واقع بین گفت:

    وقتی شما دارید برای امام جماعتهای این شهر تصمیم میگیرید پس وای به حال ایمان این مردم. مردم حق دارند به نماز جمعه ها نیایند

  24. ناشناس گفت:

    والا اینها امام جمعه دیگه نیستند امام هر روز شدند باید هم در همه امور دخالت کنند یه فکری به حال تغییر نامشان بکنید!!!!!

  25. تامرادی گفت:

    احسن بر شما نویسنده عزیز

  26. تام گفت:

    خدا به دادمون برس….

  27. ناشناس گفت:

    ایشان رفتنی هستند بزودی می رود

  28. ممدو گفت:

    جناب پناهی واقعا براتون متاسفم ووووووو

  29. ناشناس گفت:

    اصلا جنابعالی در و اندازه این نامه نبودی —برو کشکت را بسا—

  30. بی طرف گفت:

    ایشان نوشتند که از جناح اصلاح طلبان افراد مقبول تری هست چرا استفاده نمی کنید؟ این عقده گشایی سایت بویر نیوز چرا اینقد زیاد شده؟

  31. حمید گفت:

    احسنت به این جوابیه

  32. علی گفت:

    خدا را در نظر بگیرید بعد اظهار نظر کنید

  33. ناشناس گفت:

    درودبرحاج آقاپناهی که واقعیت راگفته اند.

  34. ناشناس گفت:

    سلام اول خدایا توخودت پشت وپناه عوامل سایت بویر نیوز باش که همواره صادقانه و شجاعانه مسائل را رصد می کند و احسنت و هزار احسنت بر شما . و اما اقای پناهی جای بسی شرم است که تو به عنوان رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چنین اظهار نظری می کنی از خدا بترس و ما دادمان را قطعا به گوش مسولین در مرکز خواهیم رساند تو را به خدا و ائمه قسمتان میدهیم کاری نکنید که ائمه جمعه چوب عملکرد شما را بخورند . خدایا پناه میبریم به تو از این رفتارهای غیر مسئولانه. تورا به خدای بزرگ قسمت میدهم بصورت سرزده خودت بین مردم بویراحمد و حتی استان بگرد و درصد مقبولیتت را اعلام کن

  35. ناشناس گفت:

    سلام از این جوابیه لذت بردم باور کنید تفکر افرادی مثل ایشان باعث میشه افراد از نماز جمعه فاصله بگیرند چون ایشان به جای اعتدال طرفدار و بوق یک جناح شده اند

  36. مسلمان گفت:

    من کاری به اقای پناهی ندارم خداوکیلی انهایی که دم از انصاف و خداپرستی میزنند بروند با خود و خدای خود خلوت کنند بعد بگویند انتخابات درست بود یک روزی انسانها باید در قیامت جواب دهند اما من نمیدانم چرا بویرنیوز هر وقت حرف از هدایت خواه میاید فوری براشفته میشود انسان باید منطق داشته باشد ومنطقی حرف بزند

دیدگاه شما