شنبه 18 آذر 1396 - 21:12

انتظار روشن مردم از رسانه ملی کهگیلویه و بویراحمد/روز مرگی شبکه دنا تا کجا!

گروه فرهنگی- رسانه ملی در کهگیلویه و بویراحمد با روزمرگی روبه رو شده است.

به گزارش بویرنیوز، افزایش مخاطبان فضاهای مجازی و عقب ماندن رسانه های رسمی و ملی در کهگیلویه و بویراحمد یک واقعیت انکار نا پذیر تبدیل شده است.

در حال حاضر به جرات می توان گفت مخاطبان و اثرگذاری فضای مجازی در بسیاری از موارد از رسانه ملی پیشی گرفته است، و به قول معروف امروز تلویزیون هر کس تلفن همراه اوست.

البته این قضیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تا حدودی به خود عملکرد رسانه ملی هم بر می گردد، شاید انتظار مردم در خصوص انتشار سریع و دقیق واقعیت ها دیگر به خوبی توسط رسانه ملی برآورده نمی شود.

در کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه رسانه ملی دچار روزمرگی شده است، برنامه های تکراری و بدون محتوا و گزارش عملکردهای دستگاه ها بعنوان بخش های از برنامه های ثابت شبکه دنا شده است.

-روزمرگی در برنامه های تولیدی

-ارائه موضوعات کلیشه ای در برنامه های زنده

-کم کاری در تولید برنامه های فاخر ملی و مذهبی به گونه ای که عینیت زندگی غرور آفرین مردم این دیار زرخیز را به نمایش بگذارد

-برآورده نشدن انتظار مردم نسبت به سرعت ارائه اخبار و گزارش ها

اینها گوشه هایی از نقدهای جدی به رسانه ملی در کهگیلویه و بویراحمد است، رسانه ای که اگر روزی هم حرف اول را در اطلاع رسانی و منبع خبری می زد اما امروز با نگاهی به ذائقه مردم و عملکرد این رسانه میتوان گفت از رقبا بازمانده است.

بدون شک اهتمام برای تولید برنامه های فاخر ملی و مذهبی با توجه پیشینه های تاریخی این مرز و بوم و علاقه مندی مردم به این دست تولیدات، توجه به مضوع سرعت در انتقال اطلاعات، پرداختن به موضوعات روز و مردم محور، استفاده از مجریان توانمند، آگاه و مطلع از موضوعات به روز جهان، ایران و استان، جدیت برای جذاب شدن بخش های طنز و سرگرمی می تواند مخاطب را بار دیگر به تماشای رسانه ملی ترغیب کند.

به گزارش بویرنیوز، از سویی برخی تبلیغات این شبکه نیز مورد نقد جدی مردم است، آنها هر تبلیغی از سوی رسانه ملی را ضامن اطمینان و اعتماد به آن می دانند و جا دارد این خصوص نیز نه صرفاً مباحث مالی بلکه نیاز و شرایط مخاطبان در نظر گرفته شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=262406
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    جونم من نفست حرفت عین حقیقته

  2. واقع بین گفت:

    موافقم ولی کو گوش شنوا

  3. ناشناس گفت:

    الان دو ساله که شبکه دنا را از لیست کانالهای تلویزیونم حذف کرده ام.همه اش حرف الکیه

  4. مهدی گفت:

    احسنت بر این نقد.واقعا در این کانال افرادی مثل اقای صابری و ازادی هرز رفتن و حقشون این کانال استانی نیست که شده محل جولان ………..

  5. خط ۱۱ گفت:

    مگه همچین شبکه‌ای هم داریم!!!

  6. مهدی گفت:

    یه قفل سرپی باید بزنی سر در صدا و سیمای استان.تا بیش از این دیگه …..

  7. سی سخت گفت:

    شبکه بیمزه.تو سیسخت کسی این شبکه رو نمیبینه

  8. همشهری گفت:

    حیف این همه زمین که صدا و سیمای استان اشغال کرده، اگه میشد پارکینگ عمومی خیلی بهتر بود…

  9. ناشناس گفت:

    بیشتر دلیلش اینه بعضیا شبکه دنا روملک شخصی خودشون میدونن واز ایده هاونظرهای نو استقبال نمیشه ومیترسن جاشون روبگیرن

  10. سیمای دلقکی دنا گفت:

    سلام بنده بعه عنوان یک لر از تماشای دلقک بازی شبکه وززززین دنا شرمسارم .البته خدا را شکر دیگر مدت مدیدی هست پول برق را صرف دیدن شبکه دنا حرام نمیکنم.اقایان صدا و سیمای دنا اگه برنامه ای ندارید بروید از استان همسایه چهارمحال و بختیاری قرض بگیرید.شما لباس لری کلاه نمدی چقه و زناره که مظهر دلاوری لر هست تن هرکی و ناکس میکنید اگه شرف ندارید لااقل …..باشید.پوا مالیات و امثال بنده صرف چه اراجیفی می شود؟اقا تعطیل کنید این صدای و سیمای انتربازی را تورا خداا

  11. رمضانی گفت:

    مطلبی فاقدارزش مطرح کرده ایدکه نشان از سطحی نگری دوستان بویرنیوزاست .شما که از همه بیشتردچارروزمرگی شده اید.وقتی کسی حرفی می زند بایدراهکارهم ارائه دهد.حالاراهکارتان برای این شبکه که اتفاقا بیننده های فراوانی بدون از هرغرضی آن را دنبال می کنند چیست.خودشما فقط مانند انگلیسی ها وآمریکاییها از ترفند تفرقه بنداز وحکومت بکن استفاده می کنید وبرای چپاول برخی افراداز مطالبی استفاده می کنید که مجبور می شوند دهانتان را با پرداخت مبالغی ببندند تا چیزی نگویید واین مسئله برای همگان روشن است.مطب شما فاقدهرنوع بارعلمی یاتخصصی است وهیچ گونه کارکارشناسی درآن وجودندارد.

  12. بنده خدا گفت:

    دقت کردید تاریخ کامنتها همه 2013 است؟؟؟؟؟دقت دوستان از همین جا مشخص میشه

  13. همشهری گفت:

    شبکه دنا را باید گِل گرفت

  14. دنا نشین گفت:

    تعصبات منطقه ای و حتی قومی و تیره در برنامه های آن به وضوح نمایان است، متاسفانه برنامه های زنده شبانه آن آبرو وقداست مردمان فهیم کهکبلوبه و بویراحمد را به تمسخر گرفته،
    بنده تحت هیچ شرایطی اجازه به فرزندم نخواهم داد که حداقل برنامه بی محتوا و بی روح و سرد کودک و نوجوان آن را تماشا کند،برنامه های دیگر اون هم به همین شکل!
    متاسفانه همسایگان استان ما به تمسخر مبگن شبکه چ چ گویان

دیدگاه شما