چاپ این برگه

فوری/سارقین طلا فروشی گچساران دستگیر شدند(+عکس و جزئیات تازه )

گروه حوادث؛ سارقینی که با کشتن پدر و پسر مغاره دار موفق به سرقت از مغازه طلافروشی در گچساران شدند،است.

جزئیات کامل خبر دستگیری سارقان طلا فروشی گچساران از زبان سردار انصاری

به گزارش بویرنیوز ؛ سردار مهدی انصاری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و صادق آل محمد افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه طلافروشی باب الحوائج واقع در خیابان بلادیان گچساران در شهریورماه امسال، که منجر به قتل صاحب طلافروشی و فرزندش و مجروح شدن دیگر فرزند طلافروش و سرقت 45 کیلو گرم طلا و جواهرات شد.

وی بیان کرد: از همان ابتدا پیگیری و کشف موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و برای انجام این ماموریت تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی و اطلاعات استان با همکاری فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ماموریت یافتند و در طی این مدت با تلاش بی وقفه و شبانه روزی نهایتا موفق شدند چند نفر از رابطین، قاتلین و سارقین را در حالی که قصد فروش مقداری از طلا و جواهرات سرقتی را در یکی از استانهای همجوار استان داشتند دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سپس با انجام عملیات غافلگیرانه و مقتدر ماموران عمل کننده دو نفر قاتل و سارق تحت تعقیب که هر دو نیز برادر بودند در یکی از محورهای مواصلاتی استان دستگیر و سلاح بکار رفته به همراه طلا و جواهرات مسروقه را که در محلی زیر خاک پنهان کرده بودند کشف و ضبط نموده اند.

انصاری تصریح کرد: در عید ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) این توفیق بدست آمد و انتظار خانواده مقتولین برای کشف این موضوع پایان یافت.

این گزارش می افزاید ، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهرستان گچساران پس از شنیدن این خبر خوشحال شدند و از نیروی های انتظامی استان تشکر کردند.