چهارشنبه 15 آذر 1396 - 17:57

فوری/سارقین طلا فروشی گچساران دستگیر شدند(+عکس و جزئیات تازه )

گروه حوادث؛ سارقینی که با کشتن پدر و پسر مغاره دار موفق به سرقت از مغازه طلافروشی در گچساران شدند،است.

جزئیات کامل خبر دستگیری سارقان طلا فروشی گچساران از زبان سردار انصاری

به گزارش بویرنیوز ؛ سردار مهدی انصاری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و صادق آل محمد افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه طلافروشی باب الحوائج واقع در خیابان بلادیان گچساران در شهریورماه امسال، که منجر به قتل صاحب طلافروشی و فرزندش و مجروح شدن دیگر فرزند طلافروش و سرقت 45 کیلو گرم طلا و جواهرات شد.

وی بیان کرد: از همان ابتدا پیگیری و کشف موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و برای انجام این ماموریت تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی و اطلاعات استان با همکاری فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ماموریت یافتند و در طی این مدت با تلاش بی وقفه و شبانه روزی نهایتا موفق شدند چند نفر از رابطین، قاتلین و سارقین را در حالی که قصد فروش مقداری از طلا و جواهرات سرقتی را در یکی از استانهای همجوار استان داشتند دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سپس با انجام عملیات غافلگیرانه و مقتدر ماموران عمل کننده دو نفر قاتل و سارق تحت تعقیب که هر دو نیز برادر بودند در یکی از محورهای مواصلاتی استان دستگیر و سلاح بکار رفته به همراه طلا و جواهرات مسروقه را که در محلی زیر خاک پنهان کرده بودند کشف و ضبط نموده اند.

انصاری تصریح کرد: در عید ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) این توفیق بدست آمد و انتظار خانواده مقتولین برای کشف این موضوع پایان یافت.

این گزارش می افزاید ، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهرستان گچساران پس از شنیدن این خبر خوشحال شدند و از نیروی های انتظامی استان تشکر کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=262162
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مدیر گفت:

    نیرویانتظامی تشکر

  2. عیسی فرخیانی گفت:

    همه نگران این بودند که روزی طعمه این افراد شوند ولی تبارک الله به همت شما ضامنین امنیت اورزی سربلندی نیروی نظامی و انتظامی از درگاه خداوند ممنان

  3. داریوش گفت:

    سلام بر راست قامتان سبز پوش و سخت کوش نیروی انتظامی کارآگاهان دلاور پلیس آگاهی خداقوت دست مریزاد

  4. یا ابا صالح گفت:

    خسته نباشید دلاوران صف شکن.
    جای دارد از طریق همین رسانه محظر آیت الله مظاهری سلام و ادب داشته باشم و امیدواریم در اسرع وقت مجرمین سنگدل را به جزای اعمال قانون برسانند بلکه درس عبرتی باشد برای افکار کثیف.
    و تشکر ویژه میکنم از نیروی محترم نظامی و انتظامی که با تلاش خالصانه برای حفظ آرامش و جان و ناموس هموطنان در تلاش هستند.

  5. شروین گفت:

    تشکرویژه تزجناب سرهنگ خداکرم پاکروان که برای پیداکردن این افرادزحمت زیادی کشید

  6. یاسوج گفت:

    جان بر کفان

  7. ناشناس گفت:

    با سلام از زحمات بس شائبه پرسنل خدوم نیروی انتظامی و فرماندهی محترم کمال تقدیر و تشکر به عمل آید امیداست با تدابیر و تجربیاتی که دارید جلو سارقین گرفته شده و افراد شرور که مخل نظم و امنیت می باشند به سزای اعمال خود برسند

  8. همشهری گفت:

    تشکر ویژه دارم خدمت سردار بهزاد جعفری فرمانده تیپ 28 رمضان نیروی انتظامی

دیدگاه شما