دوشنبه 13 آذر 1396 - 21:18

نا امیدی مردم از سازمان های کهگیلویه و بویراحمد/ اشکال کار کجاست؟!

گروه اجتماعی- مردم کهگیلویه و بویراحمد اجرای عدالت به ویژه در زمینه استخدام و توسعه در استان را یک ضرورت انکار ناپذیر می دانند.

به گزارش بویرنیوز، پس از درج خبری با مضمون نظرخواهی از مردم عزیز استان و مخاطبان ارجمند بویرنیوز در خصوص معرفی ضعیف ترین سازمان کهگیلویه و بویراحمد با نظراتی روبرو شدیم که حاوی نکات قابل تاملی برای مسئولان است.

مردم آنقدر از مسئولان و سازمان های استان نا امید بودند که در پیام های بیشماری خواستار معرفی قوی ترین دستگاه شدند چرا که به نظر آنها همه دستگاه ها ضعیف هستند و همین موضوع نظردهی را برای آنها با سختی هایی مواجه کرده بود.

با اینکه مسائل فرهنگی اهمیت بسیار زیادی در توسعه و پیشرفت و پیشبرد امورات هر جامعه دارد، اما در کهگیلویه و بویراحمد آنچنان زیرساخت ها، جاده ها، مبلمان شهری و در کل سیمای شهر ها و روستاها مشکل دار و ناقص است که ذهن مردم کمتر سراغ مسائل فرهنگی رفته و بیشتر پیرامون عمران، آبادی و اشتغال دغدغه دارند

به نظر مردم، در کهگیلویه و بویراحمد عدالت اجرا نشده، این دغدغه مردم بیشتر در موضوع استخدام ها است، آنها حتی آنچنان به آزمون های استخدامی بی اعتماد هستند که هر موضوع استخدامی که منتشر می شود از نظر مردم نتیجه اش از پیش تعیین شده است!

البته انتقاد مردم به همین جا ختم نمی شود، آنها بسیاری از مدیران منصوب در ادارات را فاقد صلاحیت می دانند، مردم به طور ملموس و با وجود خود می بینند چه کسی برایشان کار می کند و چه افرادی فقط با شعار پوچ دنبال حفظ منصب و مقام خود هستند، به نظر مردم بسیاری از انتصابات در استان نه از روی شایستگی بلکه به زد و بندها مربوط است.

برخی از افراد البته دیدگاه متفاوتی دارند، آنها علت توسعه نیافتگی کهگیلویه و بویراحمد را در انتخاب اشتباه نمایندگان و مدیران به دست خود مردم می دانند و این امر را به ویژه در زمینه انتخاب نا درست نمایندگان و اعضای شوراهای شهر و روستا ابراز کرده اند.

به گزارش بویرنیوز، بی اعتمادی مردم به سازمان ها قطعا به عملکرد مجموعه کلی افراد درون سازمان و در آخر مدیران سازمان ها بر می گردد، اینکه بعد از گذشت چندین سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی مردم کهگیلویه و بویراحمد همچنان درگیر ابتدائی ترین نیازها باشند امری مذموم است.

مردم اشتغال و عدالت را ضروری ترین نیاز خود می دانند، و معتقدند در شرایط فعلی به ویژه در زمینه اشتغال در استان، اجرای عدالت بسیار کمرنگ شده است.

راه و آب دغدغه جدی مردم استان است، بی استفاده مانده ظرفیت های طبیعی و نفت و گاز نیز از نگاه آنها چالش بزرگی به شمار می رود که باید سریعاً برای آن چاره ای اندیشید.

به گزارش بویرنیوز، کسی نمی تواند منکر اقدامات خوب در کهگیلویه و بویراحمد باشد، همه تغییر را می بینند اما استان چهارفصل ما در مقایسه با همسایه ها با ظرفیت های کمتر، آنقدر عقب مانده است که هیچ کوتاهی از دید مردم پذیرفته نیست و ضروری است مدیران و سیاسیون از هر فرصتی برای توسعه و پیشرفت این دیار بهره کافی را ببرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=262069
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما